Teczka pedagoga specjalnego – przedszkole

Zbiór materiałów edukacyjne – „teczka” do samodzielnej modyfikacji zgodnie z prowadzonymi działaniami dla pedagogów specjalnych pracujących w przedszkolu.
Materiały edukacyjne są pomoce w rozpoczęciu realizacji podstawowych zadań pedagoga specjalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W „teczce” znajdują się m.in. proponowane narzędzia diagnostyczne, arkusze obserwacji, WOPFD, IPET, plan pracy specjalisty oraz praktyczne wskazówki i pliki do udzielania pomocy psychologiczno- pedagogicznej w przedszkolu.

90,00 

Availability: Na stanie

Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Pliki zostały zabezpieczone kodowanymi znakami, które pozwalają na zidentyfikowanie osoby udostępniającej je nielegalnie. Dostęp do pobierania materiałów będziesz mieć, przez 6 miesięcy od daty zakupu. Przestrzeganie tych ram czasowych jest niezbędne, ponieważ nie będzie możliwości wydłużenia tego okresu, nawet w szczególnych przypadkach.

Klauzula informacyjna: Materiały edukacyjne (teczki), oraz szkolenie  które nabywasz są dziełem twórcy i własnością Niepublicznego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli COS. Prosimy, abyś przestrzegał/a praw autorskich i pokrewnych, jakie nam przysługują. Nie publikuj i nie udostępniaj w Internecie ani w innych miejscach, materiałów edukacyjnych oraz szkolenia.  Kupujesz materiały oraz szkolenie na użytek własnyWszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu materiałów edukacyjnych oraz szkolenia, w jakiejkolwiek postaci jest zabronione i wiąże się z sankcjami karnymi.  Nie masz prawa do  dalszej odsprzedaży materiałów edukacyjnych. Prawo Autorskie(Dz.U. z 2006 r. Nr .90, poz. 631).

„Teczka” to zbiór materiałów edukacyjnych składający się z 19 plików w wersji do edycji.  Teczka  dostępna bezpośrednio  po zakupie (opłaceniu),  do pobrania na koncie kupującego na www.cos.edu.pl
W materiałach szkoleniowych  znajdziesz następujące wzory dokumentów:
  1. Arkusz Diagnozy Dziecka, liczba str. 2
  2. Arkusz opisu oddziału/ grupy, liczba str. 2
  3. IPET ( wypełniony ) – uczeń z niepełnosprawnością w stopniu lekkim, liczba str. 7
  4. Karta pomocy psychologiczno – pedagogicznej, liczba str. 1
  5. Kwestionariusz wywiadu z rodzicami, liczba str. 1
  6. Linki do narzędzi diagnostycznych, liczba str. 1
  7.  Notatka z rozmowy, liczba str. 1
  8. Ocena Efektywności Udzielanej Pomocy Psychologiczno – Pedagogicznej, liczba str. 1
  9. Plan Pracy Pedagoga Specjalnego, liczba str. 4
  10. Posiedzenie zapolu IPET i WOPFU –  pytania do rodziców i nauczycieli, liczba str. 1
  11. Procedura organizowania i udzielania pomocy psychologiczno – pedagogicznej w przedszkolu, liczba str. 3
  12. Protokół z zebrania zespołu do spraw pomocy psychologiczno – pedagogicznej (IPET), liczba str. 1
  13. Przykładowe ćwiczenia i zajęcia wspomagające prace na zajęciach w przedszkolu, liczba str. 2
  14. Przykładowe dostosowania wymagań edukacyjnych w bieżącej pracy w grupie przedszkolnej, liczba str. 5
  15. Przykładowe wpisy do dziennika pedagoga specjalnego w przedszkolu, liczba str. 3
  16. Wielospecjalistycznej Oceny Funkcjonowania Ucznia( wypełniony) – uczeń z niepełnosprawnością w stopniu lekkim, liczba str. 5
  17. WWR – materiały, w tym Indywidualny Program Wczesnego Wspomagania, liczba str. 5
  18. Wykaz instytucji do współpracy (zgodnie z regionem), liczba str. 1
  19. Wykaz uczniów zakwalifikowanych do różnych form PPP, liczba str. 1

Wzory dokumentów sporządzone, w oparciu ( od 2022-09-01 ) o:

  • Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z 22 lipca 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2022 r. poz. 1594),
  • Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z 22 lipca 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2022 r. poz. 1593),
  • Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach,
  • Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowejz dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym.
  • Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 1 sierpnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej Dz. U. poz. 1717 Data ogłoszenia: 2022-08-17 Data wejścia w życie: 2022-09-01.

 

Shopping Cart
Scroll to Top