fbpx

Szkolenia dla nauczycieli - pytania i odpowiedzi

1. Krok po kroku szkolenie na żywo( webinar)

Instrukcja

2. Krok po kroku szkolenie online(nagrany webinar)

Instrukcja

3. Krok po roku, jak wydrukować zaświadczenie

Szczegóły

4. Czy zamówię szkolenie dla kilku osób?

6. Jak kupić szkolenie na placówkę edukacyjną kiedy płatnikiem jest organ prowadzący?

Szczegóły

7.Ścieżka, krok po kroku gdzie znajdę szkolenia, certyfikaty, szkolenia w ramach zestawu szkoleń

Szczegóły

8. Nie pamietam hasła?

1. Kliknij "Moje konto" wpisz adres e-mail (login), na który założone jest konto 2. Kliknij "Nie pamiętasz hasła" 3. Na adres e-mail otrzymasz instrukcję

9. Czy po zakupie szkolenia otrzymam fakturę lub paragon?

Jak najbardziej. Po każdym zakupie nasz nowoczesny system generuje fakturę i wysyła ją na podany przy rejestracji adres e-mail. Jeśli faktura ma być na firmę/instytucję, np. szkoła lub organ prowadzący to podczas składania zamówienia nalezy podać nazwę firmy (pod swoim imieniem i nazwiskiem, które będą nanoszone na zaświadczenie) oraz NIP. W takim przypadku należy również zamiast adresu własnego podać adres płatnika.

10. Gdzie znajdę fakturę za wykupione szkolenie?

11. Czy wystawiamy fakturę z odroczonym terminem płatności?

Wystawiamy fakturę z odroczonym terminem płatności. Podczas płatności za wybrane szkolenie, należy wybrać z listy "przelew bankowy- płatność odroczona"

12. Jak wykupić dostęp do szkolenia?

 
Instrukcja

13. Ścieżka, krok po kroku szkolenia online ,w ramach zestawu szkoleń

Szczegóły

15. Krok po roku, jak zrealizować Voucher

Szczegóły

16. Kiedy otrzymam link na szkolenie na żywo (webinar)?

Po opłaceniu szkolenia, zaksięgowaniu wpłaty i w momencie zebrania się minimalnej grupy uczestników, otrzymasz link z dostępem do szkolenia. Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting.

17. Dofinansowanie do szkolenia

Szczegóły
Shopping Cart
Przewiń do góry