729 922 401

Pn - Czw. 9:00 - 16:00

biuro@cos.edu.pl

Pn - Czw. 9:00 - 16:00

Toruń

ul. Szosa Lubicka 16/2

Formularz kontaktowy

Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w  Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności.

Opinie uczestników

Anna K.
Konkretne przykłady do wykorzystania na lekcji
Jeśli nie sprawdzian czy praca klasowa, to co?
Katarzyna B.
Wiedza i charyzma Pani Asi. Tłumaczenie różnych zagadnień na przykładach.
Nastolatek z Zespołem Aspergera.
Sylwia K.
Całe szkolenie było świetne!
Nastolatek z Zespołem Aspergera.
Dominika G.
Konkretne przykłady z życia, wiedza podparta konkretnymi doświadczeniami oraz wykaz publikacji
Nastolatek z Zespołem Aspergera.
Iza K-G.
Prostota przekazu i konkretne informacje potrzebne w pracy.
Zajęcia rewalidacyjne w przedszkolu i szkole – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy, dokumentacja nauczyciela – specjalisty
Paulina R.
Prosty i zrozumiały przekaz treści, możliwość zadawania pytań i obszerne wyjaśnienie poruszanych w nich kwestii.
Zajęcia rewalidacyjne w przedszkolu i szkole – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy, dokumentacja nauczyciela – specjalisty
Agnieszka B.
Jasność przekazywanych treści, informacje popart konkretnymi przykładami.
Jak kształtować kompetencje społeczne i komunikacyjne podczas zajęć rewalidacyjnych?
Małgorzata M.
Wszystko zostało bardzo dobrze i szczegółowo wyjaśnione. Całe szkolenie bardzo mi się podobało, ponieważ pozwoliło poznać drogę stażu i związaną z nim dokumentacją.
Awans zawodowy na stopień nauczyciela kontraktowego – prawo i praktyka
Monika W.
Bardzo mi się podobało przeprowadzenie zajęć przez Panią Dyrektor pełen profesjonalizm z dużym bagażem doświadczeń ,bardzo dużo dowiedziałam się ciekawych rzeczy które na pewno wykorzystam w pracy dziękuje:-)
Nauczyciel wychowawca w przedszkolu – zadania wynikające z prawa oświatowego
Anna O.
Konkretny przekaz informacji, jasny i przejrzysty.
Rola nauczyciela wspomagającego. Prawa, obowiązki oraz dokumentacja.
Sylwia B.
Praktyczne rozwiązania na konkretnych przykładach. Jasny klarowny kominikat. Pozytywna energia 🙂
Asertywny nauczyciel – jak być stanowczym i uprzejmym w tym samym czasie?
Julita J.
Ogromnie interesująca praktyczna strona szkolenia. To bardzo ważne i rzadkie na szkoleniach.
Zespół Aspergera. Co nauczyciel wiedzieć powinien?
Beata R.
Najbardziej podobało mi się odnoszenie się prowadzącej do przykładowych sytuacji życiowych z egzaminu, przebiegu stażu.
Awans zawodowy na stopień nauczyciela dyplomowanego – prawo i praktyka
Aleksandra M.
Uważam, że szkolenie jest przeprowadzone na bardzo wysokim poziomie pod względem merytorycznym jak i praktycznym. Kompetentna Pani prowadząca. Z ogromną wiedzą i zaangażowana. Ciekawe przekazywane informacje.
Awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego – prawo i praktyka
Małgorzata M.
Wszystko zostało bardzo dobrze i szczegółowo wyjaśnione. Całe szkolenie bardzo mi się podobało, ponieważ pozwoliło poznać drogę stażu i związaną z nim dokumentacją.
Awans zawodowy na stopień nauczyciela kontraktowego – prawo i praktyka
Katarzyna B-W.
Dziękuję za wiele praktycznych wskazówek.
Metoda Marii Montessori w przedszkolu
Małgorzata D.
Uzyskałam wiele odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, zajęcia przeprowadzone rzeczowo i konkretnie.
Zajęcia rewalidacyjne z dziećmi/uczniami z autyzmem oraz Zespołem Aspergera
Krystyna S.
Wskazanie uniwersalności wartości moralnych, na przykładzie wielu systemów moralnych
Wychowanie do wartości, rozwijanie wrażliwości na prawdę i dobro
Aleksandra F.
Konkretne informacja merytoryczne przekazane w przystępny sposob. Gotowe wzory dokumentów
Ewaluacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej
Beata G.
Konkretne przykłady ćwiczeń i linki z pomocami i pomysłami na zajęcia
Zajęcia rozwijające umiejętności społeczno-emocjonalne. Podstawy prawne
Ewa Sz. - M.
Sposób prowadzenia, uporządkowanie wiedzy, konkretne przykłady
Zaburzenia emocjonalne dzieci i młodzieży
Katarzyna G.
Praktyczne wskazówki do codziennej pracy z dzieckiem z afazją
Jak pomóc dziecku z afazją motoryczną w przedszkolu i w szkole?
Anna P.
Szkolenie jak najbardziej spełniła moje oczekiwania. Uzyskałam cenne informacje, które na pewno wykorzystam w pracy.
Jak pomóc dziecku z afazją motoryczną w przedszkolu i w szkole?
Marta K.
Otwartość, kompetencje prowadzącego. Doświadczenie. Przykłady z życia.
Zaburzenia emocjonalne dzieci i młodzieży
Gabriela A.
Informacje ułatwiające rozwiazanie zaistniałych sytuacji w placówce.
Obowiązki szkół w zakresie przeciwdziałania demoralizacji i przestępczości nieletnich
Alina M.
Bardzo podobało mi się, to że prowadząca szkolenie dzieliła się wiedzą nie tylko z punktu nauczyciela-pedagoga ale też z punktu funkcjonariusza policji. Szkolenie miało większą rangę.
Obowiązki szkół w zakresie przeciwdziałania demoralizacji i przestępczości nieletnich
Hanna G.
Szkolenie przedstawione w ciekawy sposób, jest dużo sposobów, które będzie można wykorzystać w pracy
Integracja sensoryczna a autyzm.
Karolina P.
Wskazanie ciekawych środków dydaktycznych i metod pracy.
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne.
Ewelina W.
Wyjaśnienie pojęcia białego szumu. Przedstawienie literatury i pomocy do pracy z dziećmi
Integracja sensoryczna a autyzm
Hanna G.
Szkolenie przedstawione w ciekawy sposób, jest dużo sposobów, które będzie można wykorzystać w pracy
Integracja sensoryczna a autyzm.
Ewelina W.
Wyjaśnienie pojęcia białego szumu. Przedstawienie literatury i pomocy do pracy z dziećmi
Integracja sensoryczna a autyzm
Anna K.
Było bardzo rzeczowo i przede wszystkim bardzo ważne wskazówki. Prowadzę pro bono grupę wsparcia dla mam dzieci z niepełnosprawnością i ZA. Na pewno im przekażę co dam radę. Do usłyszenia na kolejnych szkoleniach.
Nauczyciel
Małgorzata Sz.
Popieranie teorii przykładami z życia
Motywacja na kilka sposobów. Jak zmotywować uczniów po pandemii
Małgorzata D.
Uzyskałam wiele odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, zajęcia przeprowadzone rzeczowo i konkretnie.
Pomoc psychologiczno - pedagogiczna w kształceniu na odległość
Gabriela K.
Szkolenie bardzo interesujące, Pani prowadząca zaproponowała wiele ciekawych propozycji metod do pracy z uczniami, które będę wykorzystywać
Skuteczne metody pracy z uczniem SPE. Jak podnieść efektywność kształcenia ucznia z SPE?
Elżbieta Sz.
kretne wskazówki, narzędzia, cenne informacje, świetna Pani prowadząca, duża wiedza
IPET w praktyce – Konstruowanie dokumentacji
Monika Ch.
Tok przekazywania informacji na najwyższym poziomie,skarbnica wiedzy,ekspert w swojej dziedzinie.
IPET w praktyce – Konstruowanie dokumentacji
Agnieszka M.
Szkolenie ciekawe, oparte na praktyce. Dużo materiałów potrzebnych w codziennej pracy.
IPET w praktyce – Konstruowanie dokumentacji
Lidia S.
Pani dr bardzo dokładnie opowiedziała o WOPFU. Przekaz był jasny. Wielka kompetencja! Bardzo dziękuję. Jestem bogatsza o bardzo istotną wiedzę i wykorzystam ją w praktyce.
WOPFU
Poprzedni
Następny
Shopping Cart
Przewiń do góry