Teczka pedagoga szkolnego i specjalnego w jednej osobie

Klauzula informacyjna: Materiały edukacyjne (teczki), które nabywasz są dziełem twórcy i własnością Niepublicznego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli COS. Prosimy, abyś przestrzegał/a praw autorskich i pokrewnych, jakie nam przysługują. Nie publikuj i nie udostępniaj w Internecie ani w innych miejscach, materiałów edukacyjnych.  Kupujesz materiały na użytek własnyWszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu materiałów edukacyjnych w jakiejkolwiek postaci jest zabronione i wiąże się z sankcjami karnymi.  Nie masz prawa do  dalszej odsprzedaży materiałów edukacyjnych. Prawo Autorskie(Dz.U. z 2006 r. Nr .90, poz. 631), 

159,00 

Availability: Na stanie

, , , ,

Zbiór gotowych i edytowalnych dokumentów,  pomocnych w codziennej pracy pedagoga, który łączy funkcję pedagoga szkolnego z funkcją pedagoga specjalnego, w szkole podstawowej i ponadpodstawowej. Teczka,  pozwala w prosty sposób nanosić własne wpisy, część plików zawiera też przykładowe wpisy, które mogą wprost zostać wykorzystane przez użytkownika teczki.

Etap edukacyjny:

  • pedagodzy łączący funkcję pedagoga szkolnego i pedagoga specjalnego, w szkole podstawowej i ponadpodstawowej.

Teczka to zbiór 53 materiałów edukacyjnych,  plików w formie elektronicznej, do edycji. Materiały szkoleniowe dostępne bezpośrednio  po zakupie (zaksięgowaniu wpłaty),  do pobrania na koncie kupującego na www.cos.edu.pl (rekomendacja, aby pobrać pliki na własny nośnik, gdyż po upływie dostępu, brak możliwości przywrócenia uprawnień do pobierania).

Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Pliki zostały zabezpieczone kodowanymi znakami, które pozwalają na zidentyfikowanie osoby udostępniającej je nielegalnie. Dostęp do pobierania materiałów będziesz mieć, przez 6 miesięcy od daty zakupu. Przestrzeganie tych ram czasowych jest niezbędne, ponieważ nie będzie możliwości wydłużenia tego okresu, nawet w szczególnych przypadkach.

Materiały edukacyjne , zebrane w „teczce”, pozwolą uporządkować prowadzoną dokumentację, zweryfikować własne wzory, a dla pedagogów rozpoczynających pracę będą doskonałym materiałem pomocniczym podczas wdrażania się w dokumentowanie pracy własnej.

Wykaz materiałów szkoleniowych:

  1. Ankieta dla uczniów na temat spędzania wolnego czasu, str.2
  2. Arkusz oceny zachowania się ucznia,
  3. Decyzja o skreśleniu ucznia z listy, str. 1
  4. Diagnoza potrzeb i możliwości uczniów, str.1
  5. Dostosowania dla ucznia z nauczaniem indywidualnym, str. 1
  6. Dostosowanie wymagań edukacyjnych z poszczególnych przedmiotów – dla uczniów objętych kształceniem specjalnym, str. 1
  7. Ewidencja zrealizowanych godzin nauczania indywidualnego, str. 1
  8. IPET – wzór, str. 1
  9. Karta ucznia w ramach PPP, str. 1
  10. Kwestionariusz wywiadu rodzinnego, str. 3
  11. Kwestionariusze diagnozy rodziny, str. 2
  12. Linki – materiały internetowe przydatne w pracy, str. 2
  13. Literatura, narzędzia diagnostyczne – wykaz, str. 1
  14. Modyfikacja IPET (przykładowe zapisy), str. 2
  15. Ocena efektywności udzielanej pomocy (NI) – przykładowe zapisy, str. 2
  16. Okresowa WOPFU, str. 2
  17. Opracowanie dot. dysleksji rozwojowej, str. 4
  18. Plan pracy pedagoga specjalnego, str. 3
  19. Plan pracy pedagoga szkolnego, str. 9
  20. Plan pracy zespołu wychowawczo-profilaktycznego, str. 6
  21. Plan realizacji działań wych.- prof. zał. do SPWP, str. 17
  22. Podstawy prawne opinii wydawanych przez PPP, str 3
  23. Podstawy prawne organizacji PPP, str. 1
  24. Praca z dzieckiem zdolnym, str. 4
  25. Procedura organizowania i udzielania pomocy p-p, str.2
  26. Procedura postępowania w przypadku skreślenia, str. 2
  27. Procedury postępowania w sytuacji zagrożenia uczniów, str. 6
  28. Program zajęć korekcyjno -kompensacyjnych, str. 2
  29. Program zajęć rozwijających kompetencje społeczne str. 2
  30. Protokół z posiedzenia zespołu, str. 1
  31. Przykładowa ocena efektywności PPP, str. 2
  32. Przykładowe wpisy dot. dostosowania wymagań, str. 7
  33. Przykładowe zapisy statutu dot. ucznia pełnoletniego, str. 2
  34. Przykładowy IPET – uczeń słabowidzący, str. 6
  35. Przykładowy IPET – uczeń z ZA, str. 7
  36. Przykładowy zakres obowiązków pedagoga specjalnego (kadry), str. 4
  37. SPP – Uchwała RADY RODZICÓW dot. SPWP, str. 1
  38. Sprawozdanie pedagoga szkolnego (przykładowe zapisy), str. 4
  39. Sprawozdanie pedagog specjalny, str. 3
  40. Sytuacja rodzinna, materialna i wychowawcza wychowanków, str. 1
  41. Szablon notatki z rozmowy pedagoga z rodzicem, uczniem, str. 1
  42. Uczniowie objęci pomocą psychologiczno – pedagogiczną, str. 1
  43. Upomnienie (nierealizowanie obowiązku szkolnego) wzór, str. 1
  44. Wezwanie do wyjaśnienie nieobecności ucznia, str. 1
  45. Wniosek do PPP o opinię w sprawie Indywidualnego Programu Nauczania, str. 1
  46. Wniosek o wszczęcie egzekucji (nierealizowanie obowiązku szkolnego), str. 1
  47. Wniosek rodzica o objęcie pomocą PPP, str. 1
  48. Wniosek ucznia o dostosowanie matury, str. 1
  49. WOPFU – wzór, str. 1
  50. Wykaz instytucji do współpracy, str. 2
  51. Wykaz uczniów objętych pomocą psychologiczno – pedagogiczną, str. 1
  52. Zawiadomienie rodzica o spotkaniu zespołu IPET, str. 1
  53. Zgoda rodziców zajęcia specjalistyczne, str. 1

Wzory dokumentów sporządzone, w oparciu o:

  • rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z 22 lipca 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2022 r. poz. 1594),
  • rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z 22 lipca 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2022 r. poz. 1593),
  • rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach,
  • rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowejz dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym.
Shopping Cart
Scroll to Top