Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia ZE SPEKTRUM AUTYZMU

Cele szkolenia: zapoznania uczestników w jaki sposób i kiedy przygotować WOPFU i IPET, kiedy przeprowadzać diagnozę oraz w jakiej formie opracowywać wymaganą dokumentację

189,00 

Brak w magazynie

, , ,

Data i godzina szkolenia: 02.09.2024 r. godz. 19:00, Czas trwania szkolenia (godz. dydakt.):1,5 w tym praca własna z materiałami.

Szkolenie odbywa się za pomocą platformy Zrzut ekranu 2022 08 18 o 11.25.00 removebg preview 1. Rekomendowane przeglądarki internetowe: Opera, Chrome, Firefox. Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Do uczestnictwa potrzebny jest komputer z głośnikiem i dostęp do Internetu. Jeżeli nie otrzymasz linku do szkolenia (  standardowo wysyłany jest 1 dzień przed szkoleniem), zgłoś nam przed szkoleniem, pisząc na adres biuro@cos.edu.pl

Otrzymasz:

  • zaświadczenie w formacie PDF do pobrania i samodzielnego wydruku,
  • dostęp do nagrania na okres 6 m-cy,
  • materiały szkoleniowe: dwie edytowalne tabele: WOPFU oraz IPET, TECZKA UCZNIA ZE SPE

Dla kogo szkolenie:

  • dyrektorów szkół podstawowych i ponadpodstawowych,
  • nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych,
  • specjalistów szkół podstawowych i ponadpodstawowych.

Opis szkolenia:

Celem jest zapoznanie słuchaczy, w jaki sposób i kiedy przygotować WOPFU i IPET, kiedy przeprowadzać diagnozę oraz w jakiej formie opracowywać wymaganą dokumentację.

Program szkolenia :

  • WOPFU i IPET w świetle prawa oświatowego – obowiązki i zadania dyrektora, nauczycieli, specjalistów w szkole
  • WOPFU i IPET – zasady opracowania, metody zbierania danych.
  • Planowanie diagnozy i jej przeprowadzenie.
  • Redagowanie WOPFU i IPET po diagnozie – aspekt praktyczny.
  • Wykorzystanie WOPFU w IPET.

Korzyści ze szkolenia w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS:

  • Poznasz obowiązki i zadania dyrektora, nauczycieli, specjalistów w szkołach w przygotowywaniu WOPFU i IPET.
  • Nauczysz się pisania WOPFU i IPET zgodnie z przeprowadzoną diagnozą ucznia.
  • Wzmocnisz kompetencje w zakresie oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.
  • Otrzymasz edytowalny wzór WOPFU i IPET .

Prowadząca: dr Amelia Dziurda-Multan

WYKAZ TECZKI:

  1. Ankieta dla rodziców – liczba stron: 3.
  2. Ankieta dla rodziców – pierwsze spotkanie – liczba stron: 2.
  3. Arkusz Obserwacji Dziecka w przedszkolu – liczba stron: 2.
  4. Arkusz oceny efektywności udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole – liczba stron: 4.
  5. Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych możliwości rozwojowych i edukacyjnych uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – liczba stron: 3.
  6. Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutycznego (IPE-T) wypełniony liczba stron: 12.
  7. Informacja o ustalonych formach objęcia ucznia/uczennicy pomocą psychologiczno-pedagogiczną liczba stron: 4.
  8. Karta pomocy psychologiczno-pedagogicznej – liczba stron: 6.
  9. Klasyfikacja uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – liczba stron: 1.
  10. Modyfikacja Indywidualnego Programu Edukacyjno -Terapeutycznego dla ucznia – liczba stron: 1.
  11. Procedura organizacji kształcenia specjalnego – liczba stron: 7.
  12. Procedura organizowania i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej – liczba stron: 8.
  13. Przykład opracowanej Modyfikacji Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego dla ucznia – liczba stron: 2.
  14. Przykład wypełniony wypełnionego Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego (IPE-T) dla ucznia z zespołem Aspergera – liczba stron: 10.
  15. Przykład wypełnionego Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego (IPE-T) dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim – liczba stron: 9.
  16. Przykład wypełnionej Wielospecjalistycznej Oceny Funkcjonowania Ucznia (WOFU) dla dziecka w wieku przedszkolnym z afazją ruchową – liczba stron: 5.
  17. Przykład wypełnionej Wielospecjalistycznej Oceny Funkcjonowania Ucznia (WOFU) dla ucznia szkoły podstawowej z zespołem Aspergera – liczba stron: 7.
  18. Wielospecjalistyczna Ocena Poziomu Funkcjonowania Ucznia (WOFU) – liczba stron: 6.
  19. Wniosek o objęcie pomocą psychologiczno-pedagogiczną – liczba stron: 5.
  20. Wzór Protokołu z posiedzenia Zespołu do spraw Kształcenia Specjalnego (niewymagany prawem) – liczba stron: 1.
  21. Zarządzenie dyrektora o powołaniu Zespołu ds. Kształcenia Specjalnego – liczba stron: 4.
  22. Zarządzenie dyrektora w sprawie Procedury organizowania i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej – liczba stron: 1.
  23. Zarządzenie dyrektora w sprawie Procedury organizowania kształcenia specjalnego – liczba stron: 1.
  24. Zawiadomienie o terminie spotkania Zespołu ds. Kształcenia Specjalnego – liczba stron: 2.
  25. Praca z uczniem o indywidualnych potrzebach edukacyjnych – zestaw bibliograficzny dla nauczycieli i terapeutów – liczba stron: 1.
Shopping Cart
Scroll to Top