Teczka ucznia ze SPE

Klauzula informacyjna: Materiały edukacyjne (teczka), które nabywasz są dziełem twórcy i własnością Niepublicznego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli COS. Prosimy, abyś przestrzegał/a praw autorskich i pokrewnych, jakie nam przysługują. Nie publikuj i nie udostępniaj w Internecie ani w innych miejscach, materiałów edukacyjnych.  Kupujesz materiały na użytek własnyWszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu materiałów edukacyjnych w jakiejkolwiek postaci jest zabronione i wiąże się z sankcjami karnymi.  Nie masz prawa do  dalszej odsprzedaży materiałów edukacyjnych. Prawo Autorskie(Dz.U. z 2006 r. Nr .90, poz. 631).

Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Pliki zostały zabezpieczone kodowanymi znakami, które pozwalają na zidentyfikowanie osoby udostępniającej je nielegalnie. Dostęp do pobierania materiałów będziesz mieć, przez 6 miesięcy od daty zakupu. Przestrzeganie tych ram czasowych jest niezbędne, ponieważ nie będzie możliwości wydłużenia tego okresu, nawet w szczególnych przypadkach.

 

89,00 

Availability: Na stanie

, , , ,

W skład opracowanych materiałów wchodzą propozycje druków dokumentów do wykorzystania przez dyrektora, nauczycieli i specjalistów w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej i kształcenia specjalnego dla uczniów. Część druków jest uniwersalna i jest możliwa do wykorzystania zarówno w przedszkolach, jak i szkołach. Z kolei tam, gdzie specyfika placówki odgrywa szczególną rolę, zostały opracowane dokumenty osobno dla przedszkola, osobno dla szkoły – ułatwiając tym samym korzystanie z nich. Wszystkie wzory dokumentów są tylko propozycją, można je modyfikować względem specyfiki pracy placówki. Zachęca się również, by przykłady procedur uzupełnić o wewnętrzne ustalenia organizacyjne jednostki.

Wśród dokumentów wymaganych prawem wymienić można Wielospecjalistyczną Ocenę Funkcjonowania Ucznia (WOFU) oraz Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny (IPE-T). W rozporządzeniu dotyczącym organizacji kształcenia specjalnego jest mowa o tym, co te dokumenty powinny zawierać, jednak nie ma wzorów tych dokumentów. Nadal jednak istnieje wymóg prowadzenia dokładnej dokumentacji udzielanego uczniom wsparcia. Niniejsze opracowanie ma zatem wspomóc przedszkola i szkoły w realizacji swoich zadań w zakresie udzielania uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej i organizacji kształcenia specjalnego, poprzez korzystanie z przygotowanych wzorów pism, arkuszy, zarządzeń i procedur.

Materiały dostępne bezpośrednio  po zakupie (opłaceniu),  do pobrania na koncie kupującego na www.cos.edu.pl

W materiałach edukacyjnych znajdziesz następujące wzory dokumentów:

  1. Ankieta dla rodziców – liczba stron: 3.
  2. Ankieta dla rodziców – pierwsze spotkanie – liczba stron: 2.
  3. Arkusz Obserwacji Dziecka w przedszkolu – liczba stron: 2.
  4. Arkusz oceny efektywności udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole – liczba stron: 4.
  5. Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych możliwości rozwojowych i edukacyjnych uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – liczba stron: 3.
  6. Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutycznego (IPE-T) wypełniony liczba stron: 12.
  7. Informacja o ustalonych formach objęcia ucznia/uczennicy pomocą psychologiczno-pedagogiczną liczba stron: 4.
  8. Karta pomocy psychologiczno-pedagogicznej – liczba stron: 6.
  9. Klasyfikacja uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – liczba stron: 1.
  10. Modyfikacja Indywidualnego Programu Edukacyjno -Terapeutycznego dla ucznia – liczba stron: 1.
  11. Procedura organizacji kształcenia specjalnego – liczba stron: 7.
  12. Procedura organizowania i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej – liczba stron: 8.
  13. Przykład opracowanej Modyfikacji Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego dla ucznia – liczba stron: 2.
  14. Przykład wypełniony wypełnionego Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego (IPE-T) dla ucznia z zespołem Aspergera – liczba stron: 10.
  15. Przykład wypełnionego Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego (IPE-T) dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim – liczba stron: 9.
  16. Przykład wypełnionej Wielospecjalistycznej Oceny Funkcjonowania Ucznia (WOFU) dla dziecka w wieku przedszkolnym z afazją ruchową – liczba stron: 5.
  17. Przykład wypełnionej Wielospecjalistycznej Oceny Funkcjonowania Ucznia (WOFU) dla ucznia szkoły podstawowej z zespołem Aspergera – liczba stron: 7.
  18. Wielospecjalistyczna Ocena Poziomu Funkcjonowania Ucznia (WOFU) – liczba stron: 6.
  19. Wniosek o objęcie pomocą psychologiczno-pedagogiczną – liczba stron: 5.
  20. Wzór Protokołu z posiedzenia Zespołu do spraw Kształcenia Specjalnego (niewymagany prawem) – liczba stron: 1.
  21. Zarządzenie dyrektora o powołaniu Zespołu ds. Kształcenia Specjalnego – liczba stron: 4.
  22. Zarządzenie dyrektora w sprawie Procedury organizowania i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej – liczba stron: 1.
  23. Zarządzenie dyrektora w sprawie Procedury organizowania kształcenia specjalnego – liczba stron: 1.
  24. Zawiadomienie o terminie spotkania Zespołu ds. Kształcenia Specjalnego – liczba stron: 2.
  25. Praca z uczniem o indywidualnych potrzebach edukacyjnych – zestaw bibliograficzny dla nauczycieli i terapeutów – liczba stron: 1.

AUTOR TECZKI: Sabina Müller

Shopping Cart
Scroll to Top