Scenariusz dwugodzinnej lekcji nt. „Zabawa w detektywa, czyli na tropie rozprawki”.
Jak uczyć pisania formy wypowiedzi o charakterze argumentacyjnym
- Gałązka elementy kompozycyjne
- Grupa I – II – III – Pierwszy argument
- Grupy IV – V – Drugi argument
- Instrukcja dla grup do zadania
- Karta pracy nr 1 Wstęp
- Kryteria oceny rozprawki nowe
- Plan rozprawki gałązka logiczna nauka
- Plan rozprawki gałązka logiczna
- Rozprawka dla ucznia
- Scenariusz lekcji z rozprawki
- Zakończenie – praca w parach
- Nacobezu w formie pytań do rozprawki 1 – 2
Dodatkowo otrzymasz film instruktażowy, jak przeprowadzić lekcję według scenariusza z wykorzystaniem wszystkich dołączonych materiałów ( Moje konto > Moje kursy).
Autorka
Dorota Podorska
Jestem trenerem, coachem, tutorem, doradcą zawodowym, dyplomowanym nauczycielem jęz. polskiego z 32-letnim stażem, wykładowcą i e-konsultantem w Wyższej Szkole Nauk Pedagogicznych w Warszawie, trenerem: myślenia krytycznego, wspomagania w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych, The Coaching Maps i treningu umiejętności społecznych, mentorem w kursach internetowych Ok zeszyt i Uczymy myślenia. Specjalizuje się m.in. w kompetencjach kluczowych, ocenianiu kształtującym, myśleniu krytycznym, nowoczesnych technologiach, pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, doradztwie zawodowym, Autorką kursów internetowych: Wykorzystanie narzędzi TOC na jęz. polskim, czyli jak ciekawie uczyć form wypowiedzi, zastosowanie The Coaching Maps w pracy nauczycieli różnych specjalności, Jak uczyć online? Współautorką publikacji: „Szkoła uczenia się”, Co sądzą uczniowie o zdalnym nauczaniu?