60-minutowe szkolenie na żywo z 30-minutową sesją Q&A! w Centrum Organizacji Szkoleń zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045)
Szkolenie dla nauczycieli
Proste eksperymenty na zajęciach w przedszkolu i klasach I-III
60 minut instruktażu + 30 minut sesji Pytań i Odpowiedzi!
Data szkolenia 08.12.2021 r. g. 20:00
Proste eksperymenty na zajęciach w przedszkolu – opis szkolenia
Szkolenie wprowadza nauczycieli w wykorzystanie metody eksperymentu w pracy z najmłodszymi.
Program i korzyści ze szkolenia dla nauczycieli „Proste eksperymenty na zajęciach w przedszkolu”
Spotkanie pozwoli nauczycielom edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej na atrakcyjne prowadzenie zajęć z zakresu edukacji przyrodniczej, społecznej i innych z wykorzystaniem prostych eksperymentów doświadczeń.
- Metoda eksperymentu w pracy z najmłodszymi
- Rodzaje eksperymentów
- Przykłady eksperymentów w pracy z najmłodszymi
- Niezbędne środki dydaktyczne
- Ćwiczenia
Korzyści dla uczestnika
Uczestnicy szkolenia:
1. Poznają metodę eksperymentu
2. Nauczą się prowadzić proste doświadczenia
3. Wzmocnią kompetencje w zakresie uatrakcyjniania zajęć
4. Otrzymają gotowe pomysły do pracy.
Dla kogo jest to szkolenie
- Dla wszystkich nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej,
- Dla pedagogów,
- Dla nauczycieli prowadzących zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,
Prowadząca
Angelika Perdek Chabinowska
Jestem pedagogiem w szkole podstawowej, doradcą zawodowym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Posiadam bogate doświadczenie w pracy pedagogicznej i szkoleniowej. Jestem nauczycielem przedmiotów zawodowych z zakresu administracji. Od lat prowadzę kursy na kierowników i wychowawców wycieczek, a także szkolenia dla rad pedagogicznych. Główne obszary działań to umiejętności miękkie i kluczowe, technik uczenia, nowoczesnych metod nauczania, kodowania, elementów TIK, pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz wsparcia placówek i nauczycieli. Jestem trenerem metod efektywnego uczenia się. Pomagam również uczniom w pracy nad stresem, autoprezentacją czy asertywnością. Regularny rozwój jest dla mnie bardzo ważny, dlatego systematycznie się doszkalam, biorąc udział w warsztatach dotyczących bajkoterapii, eksperymentów przyrodniczych, neurodydaktyki w edukacji. Dzięki temu mogę wzbogacać własny arsenał narzędzi szkoleniowych.