Ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej – zadania nauczycieli i specjalistów na podsumowanie I półrocza

Zostaną omówione zasady dokonywania oceny efektywności pomocy p-p przez nauczycieli i specjalistów w związku z podsumowaniem I półrocza w przedszkolu lub szkole.

90,00 

Availability: Na stanie

MEGA RABAT 40% TANIEJ !

Teczka ewaluacji dla pedagoga specjalnego

Zbiór materiałów edukacyjnych, przykładowych dokumentów do wykorzystania w pracy pedagoga specjalnego oraz innych specjalistów ( druki w formie elektronicznej).

Przykładowe wzory do samodzielnej modyfikacji zgodnie z realnie prowadzonymi działaniami. Przedstawiają strukturę pomocnych dokumentów oraz wskazówki do pracy nad obowiązkową oceną efektywności działań wspierających. Celem ewaluacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej jest dokonanie oceny efektywności działań realizowanych w placówce.

Modyfikacja i ewaluacja IPET oraz dostosowań edukacyjnych

Szkolenie ma na celu  doskonalenie umiejętności nauczycieli i specjalistów (pedagoga, pedagoga specjalnego, terapeuty, logopedy) w zakresie modyfikacji IPET oraz dostosowań edukacyjnych dla uczniów objętych pomocą psychologiczno-pedagogiczną w placówce.

Szkolenie nagranie (odsłuchania). Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Pliki oraz nagranie zostały zabezpieczone kodowanymi znakami, które pozwalają na zidentyfikowanie osoby udostępniającej je nielegalnie.

Do uczestnictwa potrzebny jest komputer z głośnikiem i dostęp do Internetu. Dostępne bezpośrednio po opłaceniu (zaksięgowaniu).

Czas szkolenia (godz. dydakt.): 2  w tym praca własna z materiałami

Otrzymasz:

  • zaświadczenie w formacie PDF do pobrania i samodzielnego wydruku,
  • dostęp do szkolenia i materiałów będziesz mieć przez 6 miesięcy od daty zakupu szkolenia. Przestrzeganie tych ram czasowych jest niezbędne, ponieważ nie będzie możliwości wydłużenia tego okresu, nawet w szczególnych przypadkach,
  • materiały szkoleniowe: Przykłady oceny efektywności zajęć w odniesieniu do różnych typów zajęć prowadzonych przez specjalistów: logopedycznych, korekcyjno-kompensacyjnych, rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne oraz innych terapeutycznych,

Szkolenie Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), przydatnym do awansu zawodowego lub potwierdzenia określonych umiejętności.

Dla kogo szkolenie:

  • Nauczyciele i specjaliści udzielający dzieciom/uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w różnych formach (zgodnie z przepisami prawa oświatowego)

Program szkolenia:

  • Obowiązki nauczycieli i specjalistów – półroczna ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
  • W jaki sposób poprawnie opisać efektywność poszczególnych form pomocy p-p dla dziecka/ucznia/wychowanka – przykładowe sformułowania.

Opis szkolenia:

Prowadząca omówi zasady dokonywania oceny efektywności pomocy p-p przez nauczycieli i specjalistów w związku z podsumowaniem I półrocza w przedszkolu lub szkole.

Korzyści ze szkolenia w Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS:

  • Wzbogacisz wiedzę w dotyczącą oceny efektywności pomocy p-p przez nauczycieli i specjalistów w związku z podsumowaniem I półrocza w przedszkolu lub szkole.

Prowadząca: dr Amelia Dziurda-Multan

 

Shopping Cart
Scroll to Top