Jak efektywnie pracować z klasą będącą zbiorem indywidualności o różnych możliwościach i preferencjach

Na szkoleniu zostanie przedstawiona jedna z możliwych sposobów diagnozowania typów uczniów.

90,00 

Availability: Na stanie

W pakiecie rabat 50 % na:

Jak Skutecznie Wspierać Uczniów z Trudnościami w Nauce? Praktyczne Metody i Inspiracje dla Nauczycieli

  • Przyjrzysz się wybranym przyczynom ogólnych trudności w uczeniu się.
  • Nauczysz się rozpoznawać wyuczoną bezradność intelektualną.
  • Poznasz techniki efektywnej nauki i poznają możliwości zastosowania ich w pracy z uczniami słabymi.

Spektrum autyzmu - jak rozumieć, pomagać, wychowywać. Wskazówki dla osób wspierających rozwój

Przedstawione zostaną problemy w sferze poznawczej, komunikacyjnej, relacyjnej i behawioralnej, w sposób możliwie najbliższy postrzeganiu rzeczywistości przez osoby nieneurotypowe

Szkolenie nagranie (do odsłuchania. Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Pliki oraz nagranie zostały zabezpieczone kodowanymi znakami, które pozwalają na zidentyfikowanie osoby udostępniającej je nielegalnie. Do uczestnictwa potrzebny jest komputer z głośnikiem i dostęp do Internetu. Dostępne bezpośrednio po opłaceniu (zaksięgowaniu).

Czas szkolenia (godz. dydakt.): 3, w tym praca własna z materiałami.


Otrzymasz:

  • zaświadczenie w formacie PDF do pobrania i samodzielnego wydruku,
  • dostęp do szkolenia i materiałów będziesz mieć przez 6 miesięcy od daty zakupu szkolenia nagrania. Przestrzeganie tych ram czasowych jest niezbędne, ponieważ nie będzie możliwości wydłużenia tego okresu, nawet w szczególnych przypadkach,
  • materiały szkoleniowe: Skrypt prezentacji ze szkolenia w formie PDF, 

Szkolenie w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z § 23 pkt 2 rozporządzenia MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), przydatnym do awansu zawodowego lub potwierdzenia określonych umiejętności.


Dla kogo jest szkolenie:

  • nauczycieli/wychowawców, pedagogów, psychologów szkolnych, specjalistów poradni psychologiczno – pedagogicznych, studentów kierunków pedagogicznych

Program szkolenia:

  • Wybrane typologie postaw uczniowskich
  • Typy uczniów – plusy i minusy
  • Jak stworzyć profil klasy?
  • Pilność i twórczość jako kryteria podziału
  • Zwycięzca, zadaniowiec, oryginał, przegrywający
  • Temperament w szkolnej ławce
  • Ogólne wskazówki do pracy edukacyjno-wychowawczej
  • Wpływ postaw i strategii oddziaływań nauczycieli.

Opis szkolenia:

Od tego jak ułożymy sobie we własnych głowach nasz obraz klasy (oczekiwania do uczenia się i zachowania, cele zajęć, normy i wymagania), zależy w dużej mierze nasza codzienna praca z dziećmi i młodzieżą.

Oczywiście wpływających na to czynników jest bardzo wiele, natomiast może warto przyjrzeć się porządkującym szkolną „różnorodność” klasyfikacją poszczególnych typów.

W związku z tym, na szkoleniu pragnę przedstawić jeden z możliwych sposobów diagnozowania typów uczniów opisaną w książce H. Luszczyńskiego.

Przyjrzymy się  czterem grupom- typom intelektualnym, emocjonalnym, działającym i współpracującym.

Sprawdzimy jakie zalety i wady posiadają, jakie metody porządkowania zachowań i rozwijania potencjałów poznawczych sprawdzą się najlepiej, i jak, w związku z tym – tworzyć profil klasy.

Przedstawiona zostanie także inna typologia, oparta na kryteriach mających zastosowanie w każdej szkole – pilności (zdyscyplinowanie, terminowość) oraz twórczości (kreatywność, oryginalność, samodzielność).

Nie zabraknie także klasyfikacji wynikającej z różnic temperamentalnych, przyjrzymy się, jak jeden z wymiarów osobowości- introwertyzm/ekstrawertyzm wpływa na funkcjonowanie szkolne naszych milusińskich.

Korzyści ze szkolenia w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS:

      • Zapoznasz się z podstawami teoretycznymi przestawianych typologii uczniowskich
      • Wypracujesz i otrzymasz wskazówki dotyczące przełożenia nabytej wiedzy na praktyczną pracę z uczniami
      • Nauczysz się tworzyć profil klasy

Prowadząca: Joanna Nienałtowska-Padło

Opcja:

Jak efektywnie pracować z klasą będącą zbiorem indywidualności o różnych możliwościach i preferencjach, Jak efektywnie pracować z klasą będącą zbiorem indywidualności o różnych możliwościach i preferencjach(pakiet)

Shopping Cart
Scroll to Top