Wybrane narzędzia diagnozy dla dziecka/ucznia z orzeczeniem

Szkolenie wpisuje się w realizację:

  • priorytetu MEN: Podnoszenie jakości kształcenia oraz dostępności i jakości wsparcia udzielanego dzieciom i uczniom w przedszkolach i szkołach ogólnodostępnych i integracyjnych.
  • zadania z zakresu nadzoru pedagogicznego dla kuratorów oświaty w zakresie kontroli w: przedszkolach, szkołach podstawowych, ponadpodstawowych, placówkach oświatowo-wychowawczych, szkolnych schroniskach młodzieżowych, poradniach psychologiczno-pedagogicznych, wskazanych  w art. 2 pkt 7 ustawy – Prawo oświatowe.

87,00 

Availability: Na stanie

60 minut  szkolenia online w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), a także 3 miesięcznym dostępem do nagrania i materiałów.

„Wybrane narzędzia diagnozy dla dziecka/ucznia z orzeczeniem”

Nagranie szkolenia zd. 15.09.2022 r.

Celem szkolenia 

będzie zapoznanie uczestników z teoretycznym i praktycznym aspektem diagnozy pedagogicznej.

Program szkolenia

  • Czym jest diagnoza funkcjonalna?

  • Zapoznanie się z narzędziem do diagnozy funkcjonalnej dzieci  do 7 roku życia oraz starszych dzieci z autyzmem i z zaburzeniami komunikacji oraz innymi zaburzeniami rozwoju.

  • Nauka oceny poziomu rozwoju oraz określania zaburzeń w zachowaniu badanego dziecka.

Opis szkolenia

Diagnoza jest pierwszym etapem szeroko ujętego specjalistycznego działania nacelowanego na rozwojowe wsparcie osoby diagnozowanej. Na co należy zwrócić uwagę podczas prowadzenia diagnozy? Jakie narzędzia wybrać w przypadku dzieci z niepełnosprawnością intelektualną ? Czy takie same narzędzia stosujemy dla dzieci ze spektrum autyzmu jak dla dzieci z niepełnosprawnością? Na te wszystkie wątpliwości prowadząca postara się udzielić odpowiedzi podczas webinarium.

Korzyści ze szkolenia w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS:

  • Poznasz narzędzia standaryzowane i niestandaryzowane służące do przeprowadzenia diagnozy funkcjonalnej dziecka.

  • Otrzymasz dawkę wiedzy dotyczącą rodzaju narzędzi  i arkuszy służących do obserwacji dziecka.

Dla kogo jest to szkolenie

  • Pedagogów,
  • logopedów i wszystkich specjalistów  pracujących z dziećmi i młodzieżą
Prowadząca

dr Marta Koplejewska

nauczyciel dyplomowany, oligofrenopedagog, wykładowca akademicki, rzeczoznawca podręczników z fizyki, specjalistka od niekonwencjonalnych metod nauczania, popularyzatorka nauki w Uniwersytetach Dziecięcych.  W 2019 roku obronila tytul doktora w dziedzinie nauk społecznych – dyscyplina: pedagogika. Na co dzień związana jest z Zespołem Placówek Szkolno-Wychowawczo -Rewalidacyjnych w Cieszynie. Pracuje z dziećmi i młodzieżą z różnym stopniem niepełnosprawności intelektualnej, deficytami rozwojowymi oraz w normie intelektualnej. Była  prodziekan,  w poznańskiej Wyższej Szkole Bezpieczeństwa z siedzibą w Skoczowie.

 

 

Shopping Cart
Przewiń do góry