fbpx

Trening czytania dla dzieci z dysleksją w klasach IV-VIII?

Zapisz się na 2-godzinne szkolenie onlin dla nauczycieli w Centrum Organizacji Szkoleń!  Najlepsza okazja, by podnieść kompetencje jako nauczyciel, oraz otrzymać przykładowe scenariusze zajęć!

Kliknij, aby zapoznać się z instrukcją szkoleń online.

77,00 

SKU: jak-prowadzic-trening-czytania-dla-dzieci-z-dysleksja-w-klasach-iv-viii Kategoria: Kurs: Trening czytania

Availability: Na stanie

Szkolenie online w Centrum Organizacji Szkoleń zakończone jest zaświadczeniem, a także dostępem do nagrania.

Jak prowadzić trening czytania dla dzieci z dysleksją w klasach IV-VIII?

Terapia pedagogiczna nie jest  tylko pracą z uczniem według tradycyjnych metod, ale jest spotkaniem dwóch osób, które ze sobą współpracują i obdarzają się wzajemnie szacunkiem i zaufaniem. Czy działania klasyczne, tradycyjne treningi, karty pracy, rutynowe działania pomagają rzeczywiście dzieciom z dysleksją?

Program szkolenia  szkolenie

  1. Spory o zakres zadań terapeuty pedagogicznego. 
  2. Przegląd najbardziej znanych  metod prowadzenia treningu czytania. 
  3. Pięć cech dziecięcej psychiki, warunkującej postępy dziecka (wg Marty Bogdanowicz).
  4. Trening czytania oparty na relacji i multisensoryczności. 
  5. Przykłady scenariusza zajęć treningu czytania opartego o multisensoryczne doświadczenia.

Opis szkolenia online

Podczas szkolenia uczestnicy poszerzą  swoją wiedzę o treningach czytania i  na podstawie najnowszych danych o dysleksji będą wiedzieli jak zmodyfikować swoje metody w codziennej pracy terapeutycznej, aby dziecko osiągało sukces edukacyjny.

Korzyści dla uczestnika szkolenia w Centrum Organizacji Szkoleń

  • pogłębisz swoją wiedzę o metodach prowadzenia treningu czytania
  • otrzymasz wizualne materiały do wykorzystania w pracy stacjonarnej i zdalnej
  • będziesz wiedział jak dostosować swoje metody pracy, aby uczeń z dysleksją zdobył sukces edukacyjny
Dla kogo jest to szkolenie
  • początkujący terapeutów pedagogicznych pracujących w klasach IV-VIII
 Prowadząca

Dorota Lubas

nauczyciel dyplomowany, od 10 lat właścicielka placówki edukacyjno-terapeutycznej Pracowni i Rozwoju Kreska, dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej. Z wykształcenia mgr resocjalizacji – pedagog specjalny, absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, ukończone studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej w Instytucie Badań Edukacyjnych w Warszawie, od 23 lat związana zawodowo ze środowiskiem dzieci i młodzieży – również niepełnosprawych; certyfikaty licznych kursów, m.in Kurs Dramy Stosowanej, Kurs I stopnia pracy Metodą Weroniki Sherborne, kurs trenerski I stopnia, certyfikat psychomotoryki wg Procus i Block,  kursy doskonalące w ramach WDN, certyfikat terapeuty ręki.  Swoje doświadczenie zdobywała w pracy z młodzieżą w gimnazjum z oddziałami integracyjnymi, z niedostosowanymi społeczne, prowadząc prywatny gabinet oraz tworząc i realizując projekty  w NGO. Twórczyni autorskich programów terapeutycznych i edukacyjnych. Jest autorką „Opowieści terapeutycznych” dla dzieci oraz pierwszego w Polsce kursu online Multisensoryczny Trening Płynności Czytania dla dzieci z dysleksją i ryzyka dysleksji. Specjalizuje się w tematyce dysleksji i trudności szkolnych. Zajmuje się terapią dzieci ze spektrum dysleksji, dzieci nieśmiałych, dzieci ze spektrum autyzmu. Prowadzi treningi kreatywności dla dzieci i młodzieży wykorzystując metodę dramy stosowanej, warsztaty,  treningi TUS oraz szkolenia dla nauczycieli i rodziców.

Shopping Cart
Przewiń do góry