Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej. Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi podczas lekcji

Otrzymasz:

  • zaświadczenie w formacie PDF do pobrania i samodzielnego wydruku,
  • dostęp do szkolenia i materiałów będziesz mieć przez 6 miesięcy od daty zakupu szkolenia. Przestrzeganie tych ram czasowych jest niezbędne, ponieważ nie będzie możliwości wydłużenia tego okresu, nawet w szczególnych przypadkach,
  • materiały szkoleniowe: Skrypt prezentacji ze szkolenia w formie PDF,

99,00 

Dostępność: Na stanie

MEGA RABAT

Jak uczyć uczenia się? Samodzielność, odpowiedzialność i motywacja - samokontrola uczenia się ucznia.

Na szkoleniu, zastanowimy się jak cele uczenia się wpływają na jego efektywność oraz jakie strategie można zastosować, by wzmocnić samokontrolę uczniów. Prowadząca przedstawi ciekawą koncepcję motywatorów i jej przełożenie na szkolne funkcjonowanie uczniów, poruszona zostanie także kwestia wyuczonej bezradności  intelektualnej i jej wpływu na funkcjonowanie szkolne.

Motywacja bez granic: Jak zaangażować uczniów i pokonać szkolną rutynę

Dowiesz się , m.in. jakie strategie promujące aktywność i odpowiedzialność uczniów za naukę szkolną możemy zastosować, by zwiększyć skuteczność własnej pracy.

Trudny rodzic. Zasady współpracy z rodzicami - model oparty na partnerstwie

Szkolenie dotyczy zasad współpracy w oparciu o zasady andragogiki, ze szczególnym uwzględnieniem tzw. „trudnych” rodziców.

Szkolenie nagranie (do odsłuchania). Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Pliki oraz nagranie zostały zabezpieczone kodowanymi znakami, które pozwalają na zidentyfikowanie osoby udostępniającej je nielegalnie. Do uczestnictwa potrzebny jest komputer z głośnikiem i dostęp do Internetu. Dostępne bezpośrednio po opłaceniu (zaksięgowaniu). Czas trwania szkolenia (godz. dydakt.): 1,5 w tym praca własna z materiałami.


Szkolenie w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z § 23 pkt 2 rozporządzenia MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), przydatnym do awansu zawodowego lub potwierdzenia określonych umiejętności.


Dla kogo jest szkolenie:

  • nauczycieli/wychowawców, pedagogów, psychologów szkolnych, specjalistów poradni psychologiczno – pedagogicznych, studentów kierunków pedagogicznych

Program szkolenia:

  • Zachowania trudne wychowawczo – definicje, kryteria, obszary.
  • Przyczyny niewłaściwego zachowania uczniów w klasie.
  • Jak dyscyplinować klasę – 6 głównych zasad.
  • Dyscyplina w klasie – zasady kluczowe.
  • Konsekwencje i kary.
  • Przeciwdziałanie zachowaniom destrukcyjnym.
  • Postawy nauczyciela, a zachowania uczniów.
  • Techniki modyfikacji zachowania w teorii wzmocnień.

Opis szkolenia:

Zachowania destrukcyjne, trudne wychowawczo są powszechne na wszystkich etapach edukacyjnych. Mają różne przyczyny, niemniej jednak przejawiają wspólne cechy- przeszkadzają w prowadzeniu zajęć, utrudniają koncentrację i zaangażowanie klasy, wyzwalają trudne emocje- jednym słowem – są szkodliwe dla podmiotu i otoczenia. Żeby poradzić sobie w takich sytuacjach potrzebna jest określona wiedza nt. metod budowania relacji, budowania autorytetu nauczyciela oraz zasad dyscyplinowania grupy. Na szkoleniu sklasyfikujemy główne grupy przyczyn trudnych zachowań. Przyjrzymy się kryteriom i obszarom ich oddziaływania. Omówimy problematykę dyscyplinowania klasy i metody zaprowadzania porządku podczas zajęć.

Korzyści ze szkolenia w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS:

  • Uzupełnisz i uporządkujesz wiedzę nt. problemów związanych z trudnymi zachowaniami uczniów.
  • Poznasz główne założenia nieinwazyjnej dyscypliny.
  • Uzupełnisz i uporządkujesz wiedzę nt. zarządzania klasą/grupą wychowawczą.
  • Otrzymasz praktyczne wskazówki dotyczące radzenia sobie w sytuacjach trudnych wychowawczo.

Prowadząca: Joanna Nienałtowska-Padło

Opcja:

Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej, Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej(pakiet)

Koszyk
Przewijanie do góry