Wyzwania pedagoga specjalnego w ogólnodostępnej szkole ponadpodstawowej – od kwalifikacji do dokumentacji
Szkolenie offline – do odsłuchania. Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Pliki oraz nagranie zostały zabezpieczone kodowanymi znakami, które pozwalają na zidentyfikowanie osoby udostępniającej je nielegalnie.
Do uczestnictwa potrzebny jest komputer z głośnikiem i dostęp do Internetu. Dostępne bezpośrednio po opłaceniu (zaksięgowaniu).
Czas szkolenia (godz. dydakt.): 1, w tym praca własna z materiałami.
Szkolenie offlinew Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), przydatnym do awansu zawodowego lub potwierdzenia określonych umiejętności.
Etap edukacyjny:
- szkoła ponadpodstawowa.
Program szkolenia
- Kwalifikacje pedagog a specjalnego.
- Zadania pedagoga specjalnego w ponadpodstawowej szkole ogólnodostępnej.
- Dokumentacja pedagoga specjalnego w szkole średniej.
- Podział zadań pomiędzy specjalistami w szkole.
Opis szkolenia
Korzyści ze szkolenia w Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS:
- Poznasz zadania pedagoga specjalnego w szkole ponadpodstawowej ogólnodostępnej wynikające z przepisów prawa.
- Poszerzysz swoje kompetencje w zakresie udzielania pomocy psychologiczno – pedagogicznej.
- Dowiesz się, jak podzielić obowiązki pomiędzy pedagogiem szkolnym, a pedagogiem specjalnym.
Prowadząca:
Lidia Cynt
magister pedagogiki resocjalizacyjnej, pedagog w szkole ponadpodstawowej, trener umiejętności społecznych, edukator w zakresie kompetencji miękkich i zagadnień z zakresu pedagogiki i nauczania osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, realizatorka licznych szkoleń i webinariów dla pracowników oświaty, rodziców i uczniów, występuje w roli prelegenta na konferencjach naukowych i szkoleniach dla różnych grup zawodowych. Przez prawie dekadę była pracownikiem olsztyńskiej Policji, gdzie zajmowała się problematyką osób nieletnich oraz inicjowaniem działań z zakresu profilaktyki społecznej i komunikacji międzyinstytucjonalnej. Autorka lokalnych policyjnych i oświatowych programów profilaktycznych, m.in. z zakresu przeciwdziałania handlowi ludźmi, odpowiedzialności prawnej nieletnich, cyberzagrożeń, przeciwdziałania przemocy w rodzinie.