Jak oceniać uczniów ze SPE na przykładzie języka polskiego, matematyki i przedmiotów ścisłych

Wzbogacisz wiedzę na temat wpływu zaburzeń na funkcjonowanie uczniów ze spe na lekcjach j.polskiego, matematyki oraz przedmiotów ścisłych

90,00 

Availability: Na stanie

MEGA RABAT - szkolenie lub/i teczka 50 % taniej w pakiecie

Teczka ucznia ze SPE

W skład opracowanych materiałów wchodzą propozycje druków dokumentów do wykorzystania przez dyrektora, nauczycieli i specjalistów w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej i kształcenia specjalnego dla uczniów. Część druków jest uniwersalna i jest możliwa do wykorzystania zarówno w przedszkolach, jak i szkołach. Z kolei tam, gdzie specyfika placówki odgrywa szczególną rolę, zostały opracowane dokumenty osobno dla przedszkola, osobno dla szkoły - ułatwiając tym samym korzystanie z nich.

Nauczanie uczniów ze spektrum autyzmu – praktyka i efektywne metody

Podczas szkolenia prowadząca udzieli wskazówek  dotyczących  efektywnych metod i technik  stosowanych w pracy z dzieckiem autystycznych.

Codzienne wyzwania dziewcząt z Zespołem Aspergera – wskazówki dla nauczycieli

  • Uporządkujesz wiedzę nt. charakterystycznych cech i zachowań Zespołu Aspergera u dziewcząt.
  • Poznasz specyfikę zachowań dziewcząt w kontekście wsparcia w sferze emocjonalno-społecznej.

Szkolenie nagranie (odsłuchania). Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Pliki oraz nagranie zostały zabezpieczone kodowanymi znakami, które pozwalają na zidentyfikowanie osoby udostępniającej je nielegalnie.

Do uczestnictwa potrzebny jest komputer z głośnikiem i dostęp do Internetu. Dostępne bezpośrednio po opłaceniu (zaksięgowaniu).

Czas szkolenia (godz. dydakt.): 1,5  w tym praca własna z materiałami


Otrzymasz:

  • zaświadczenie w formacie PDF do pobrania i samodzielnego wydruku,
  • dostęp do szkolenia i materiałów będziesz mieć przez 6 miesięcy od daty zakupu szkolenia. Przestrzeganie tych ram czasowych jest niezbędne, ponieważ nie będzie możliwości wydłużenia tego okresu, nawet w szczególnych przypadkach,
  • materiały szkoleniowe: Przykład trudności w opanowaniu podstawy programowej z przedmiotów przez  ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, dostosowania wymagań edukacyjnych z podziałem na przedmioty oraz z podziałem na trudności edukacyjne, przykładowe zadania

Szkolenie w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z § 23 pkt 2 rozporządzenia MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), przydatnym do awansu zawodowego lub potwierdzenia określonych umiejętności.


Dla kogo szkolenie:

  • Nauczyciele i specjaliści pracujący w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych

Program szkolenia:

  • Funkcjonowanie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole.
  • Jak efektywnie organizować proces kształcenia w zespole klasowym, w którym są uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi?

Opis szkolenia:

Korzyści dla uczestnika w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS

Wzmocnią własne kompetencje pedagogiczne, dzięki którym będą mogli efektywnie organizować i indywidualizować proces kształcenia w zespole klasowym, w którym są uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Prowadząca: dr Amelia Dziurda – Multan

 

Shopping Cart
Scroll to Top