„Teczka” to zbiór 24 materiałów szkoleniowych, plików w wersji do edycji. Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Materiały szkoleniowe dostępne bezpośrednio po zakupie (opłaceniu), do pobrania na koncie kupującego na www.cos.edu.pl
- Wzór – Plan Pracy Pedagoga Specjalnego,
- Przykładowe wpisy do dziennika pedagoga specjalnego,
- Opinia nauczyciela o uczniu – ankieta diagnozująca,
- Protokół z zebrania zespołu do spraw pomocy psychologiczno – pedagogicznej (IPET),
- Karta pomocy psychologiczno – pedagogicznej,
- Materiały do prelekcji na temat spektrum autyzmu,
- Obserwacje zajęć – arkusz,
- Materiał dla nauczycieli – rola wychowawcy,
- Wzór – Indywidualny Program Zajęć Rewalidacyjnych dla dziecka z niepełnosprawnością ruchową ( wypełniony),
- Wzór – Rezygnacja z zajęć specjalistycznych,
- Nowe standardy pomocy psychologiczno – pedagogicznej. Zadania pedagoga specjalnego,
- Arkusz organizacyjny – tabela Exel PPP,
- Wniosek o objęcie pomocą psychologiczno-pedagogiczną,
- Wykaz uczniów zakwalifikowanych do różnych form PPP,
- Załącznik do IPET – dostosowania z edukacji wczesnoszkolnej,
- Zbiór gier pomocnych do pracy na zajęciach,
- Zgoda na przytrzymanie ucznia,
- Tabela do uzupełnienia – zapis rozmowy,
- Wzór IPET – Zespół Aspergera ( wypełniony ),
- Wzór IPET – z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (wypełniony),
- Wzór IPET – z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (wypełniony),
- Wzór – Arkusz Wielospecjalistycznej Oceny Funkcjonowania Ucznia( do wypełnienia),
- Przykładowy wzór – WOPFU poprzedzająca IPET (wypełniony)
- Skrypt do WOPFU,
Klauzula informacyjna:
Żaden dokument, nie może być powielany ani rozpowszechniany w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób na jakichkolwiek polach eksploatacji, włącznie z kopiowaniem, fotokopiowaniem i digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie, bez pisemnej zgody Właściciela. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworu w całości lub w części bez zgody Właściciela w innych celach niż niekomercyjne cele prywatne stanowi naruszenie prawa. Wykorzystanie materiałów do celów cytowania jest dozwolone na warunkach i w zakresie określonym przepisami Prawa Autorskiego (Dz.U. z 2006 r. Nr .90, poz. 631), w tym z obowiązkowym podaniem źródła cytatu ( z wyłączeniem osób dokonujących zakupu, do własnego użytku i wykorzystania). Kupujący nie ma prawa do dalszej odsprzedaży i rozpowszechniania otrzymanych materiałów szkoleniowych).
Wzory dokumentów sporządzone, w oparciu ( od 2022-09-01 ) o:
- Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z 22 lipca 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2022 r. poz. 1594),
- Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z 22 lipca 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2022 r. poz. 1593),
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach,
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowejz dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym.
- Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 1 sierpnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej Dz. U. poz. 1717 Data ogłoszenia: 2022-08-17 Data wejścia w życie: 2022-09-01.