2-godziny dydaktyczne szkolenia online w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym, z rozporządzeniem MEN w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), a także dostępem do nagrania na okres 3 m-cy oraz materiałów w PDF – przykładowe ćwiczenia wspierające rozwój językowy dziecka/ucznia z afazją motoryczną.
„Jak pomóc dziecku z afazją motoryczną w przedszkolu i szkole?„
Szkolenie online dla nauczycieli, pedagogów, rodziców, opiekunów!
Nagranie szkolenia
Czym jest afazja motoryczna u dzieci?
Jak w przedszkolu i w szkole pracować z dzieckiem / uczniem z afazją?
Opis szkolenia online
Program szkolenia :
- Terminologia logopedyczna dotycząca zaburzeń afatycznych u dzieci i doświadczenia pedagogiczne z pracy z dzieckiem/uczniem z afazją.
- Objawy zaburzeń językowych i deficytów komunikacyjnych.
- Współpraca z rodziną dziecka/ucznia oraz specjalistami w terapii.
- Jak wspierać rozwój językowy dziecka/ucznia z afazją motoryczną?
- Praktyczne aspekty planowania zajęć, przygotowywania pomocy i realizacji zajęć/ lekcji dla dziecka/ ucznia z afazją motoryczną.
Korzyści ze szkolenia w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS
- rozszerzysz wiedzę dotyczącą typologii zaburzeń afatycznych u dzieci,
- wymienisz się doświadczeniami pedagogicznymi na temat pracy z dzieckiem/uczniem z afazją w przedszkolu/szkole/placówce,
- wzbogacisz swój warsztat pracy i wiedzę dotyczącą terapii afazji motorycznej, nabędą umiejętność wspierania rozwoju językowego dziecka/ ucznia z afazją motoryczną,
Dla kogo szkolenie:
- dyrektorów,
- nauczycieli i specjalistów pracujących w przedszkolach/ szkołach ogólnodostępnych i integracyjnych,
- wszystkich zainteresowanych,
Prowadząca
dr Amelia Dziurda-Multan
–polonistka, logopeda, surdopedagog, oligofrenopedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej, absolwentka kursu mistrzowskiego Metody Fonogestów, studiów z emisji głosu oraz rewalidacji i edukacji osób ze spektrum autyzmu. Wykładowca akademicki i trener, autorka artykułów i publikacji naukowych z zakresu pedagogiki specjalnej. Na co dzień pracuje w szkole ogólnodostępnej. Miłośniczka jazdy na rowerze i wędrówek po Roztoczu.