Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej. Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi podczas lekcji

Na szkoleniu sklasyfikujemy główne grupy przyczyn trudnych zachowań. Przyjrzymy się kryteriom i obszarom ich oddziaływania. Omówimy problematykę dyscyplinowania klasy i metody zaprowadzania porządku podczas zajęć

 

 

90,00 

Availability: Na stanie

W pakiecie rabat 60 % na:

Jak uczyć uczenia się? Samodzielność, odpowiedzialność i motywacja - samokontrola uczenia się ucznia.

Na szkoleniu, zastanowimy się jak cele uczenia się wpływają na jego efektywność oraz jakie strategie można zastosować, by wzmocnić samokontrolę uczniów. Prowadząca przedstawi ciekawą koncepcję motywatorów i jej przełożenie na szkolne funkcjonowanie uczniów, poruszona zostanie także kwestia wyuczonej bezradności  intelektualnej i jej wpływu na funkcjonowanie szkolne.

NAJPIERW JA! POTEM CAŁA RESZTA. O nauczycielskim dobrostanie, asertywności, potrzebach, granicach i zarządzaniu czasem

Kto się Tobą zaopiekuje, jeśli sama/sam tego nie zrobisz? Czy wiesz , jak ważne jest zrozumienie, że najpierw trzeba zaopiekować się sobą, żeby móc pomóc, opiekować się i być wzorem do naśladowania dla całej reszty ? Czy wiesz, że dbanie o siebie to nie egoizm, lecz inwestycja? Czego potrzebujesz , aby zacząć?

Szkolenie nagranie (odsłuchania). Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Pliki oraz nagranie zostały zabezpieczone kodowanymi znakami, które pozwalają na zidentyfikowanie osoby udostępniającej je nielegalnie.

Do uczestnictwa potrzebny jest komputer z głośnikiem i dostęp do Internetu. Dostępne bezpośrednio po opłaceniu (zaksięgowaniu).

Czas szkolenia (godz. dydakt.): 2  w tym praca własna z materiałami

Szkolenie w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z § 23 pkt 2 rozporządzenia MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), przydatnym do awansu zawodowego lub potwierdzenia określonych umiejętności.

Otrzymasz:

  • zaświadczenie w formacie PDF do pobrania i samodzielnego wydruku (dostępne po szkoleniu),
  • dostęp do szkolenia i materiałów będziesz mieć przez 6 miesięcy od daty zakupu szkolenia. Przestrzeganie tych ram czasowych jest niezbędne, ponieważ nie będzie możliwości wydłużenia tego okresu, nawet w szczególnych przypadkach,
  • materiały szkoleniowe: Skrypt prezentacji ze szkolenia w formie PDF, 

Dla kogo jest szkolenie:

  • nauczycieli/wychowawców, pedagogów, psychologów szkolnych, specjalistów poradni psychologiczno – pedagogicznych, studentów kierunków pedagogicznych

Program szkolenia:

    • Zachowania trudne wychowawczo – definicje, kryteria, obszary.
    • Przyczyny niewłaściwego zachowania uczniów w klasie.
    • Jak dyscyplinować klasę – 6 głównych zasad.
    • Dyscyplina w klasie – zasady kluczowe.
    • Konsekwencje i kary.
    • Przeciwdziałanie zachowaniom destrukcyjnym.
    • Postawy nauczyciela, a zachowania uczniów.
    • Techniki modyfikacji zachowania w teorii wzmocnień.

Opis szkolenia:

Zachowania destrukcyjne, trudne wychowawczo są powszechne na wszystkich etapach edukacyjnych. Mają różne przyczyny, niemniej jednak przejawiają wspólne cechy- przeszkadzają w prowadzeniu zajęć, utrudniają koncentrację i zaangażowanie klasy, wyzwalają trudne emocje- jednym słowem – są szkodliwe dla podmiotu i otoczenia. Żeby poradzić sobie w takich sytuacjach potrzebna jest określona wiedza nt. metod budowania relacji, budowania autorytetu nauczyciela oraz zasad dyscyplinowania grupy. Na szkoleniu sklasyfikujemy główne grupy przyczyn trudnych zachowań. Przyjrzymy się kryteriom i obszarom ich oddziaływania. Omówimy problematykę dyscyplinowania klasy i metody zaprowadzania porządku podczas zajęć.

Korzyści ze szkolenia w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS:

      • Uzupełnisz i uporządkujesz wiedzę nt. problemów związanych z trudnymi zachowaniami uczniów
      • Poznasz główne założenia nieinwazyjnej dyscypliny
      • Uzupełnisz i uporządkujesz wiedzę nt. zarządzania klasą/grupą wychowawczą.
      • Otrzymasz praktyczne wskazówki dotyczące radzenia sobie w sytuacjach trudnych wychowawczo.

Prowadząca:

Joanna Nienałtowska-Padło

Opcja:

(1)Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi podczas lekcji.  Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej, (2)Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi podczas lekcji.  Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej

Może spodoba się również…

Shopping Cart
Scroll to Top