” KURS” Komunikacja alternatywna, metody pracy oraz zajęcia rewalidacyjne z dziećmi/uczniami z autyzmem oraz Zespołem Aspergera

  • 8 godzin kursu (godzina dydaktyczna)
  • 5 zaświadczeń w formacie PDF
  • 4 szkolenia
  • Czas dostępu do: 31.07.2022 r. 
  • Materiały szkoleniowe

Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej.

Zakup w promocyjnej cenie, jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu Black Week

348,00 

Availability: Na stanie

„Kurs” to zbiór szkoleń online (webinarów) dzięki, którym:

  • wzbogacisz swoją wiedzę dotyczącą funkcjonowania osób ze spektrum autyzmu
  • poznasz sposoby rozwijania umiejętności językowych i społecznych dzieci/ osób z autyzmem i Zespołem Aspergera poprzez sytuacje z codziennego życia
  • zdobędziesz wiedzę z zakresu metod komunikacji wspomagającej i alternatywnej.
  • poznasz systemy znaków stosowanych w AAC.
  • poznasz grupę użytkowników AAC.
  • dowiesz się na temat korzyści płynących z AAC.
  • usystematyzujesz wiedzę na temat specyfiki zajęć rewalidacyjnych organizowanych w placówce ogólnodostępnej i integracyjnej
  • pogłębisz wiedzę na temat skutecznej komunikacji zespołu nauczycieli i specjalistów uczących dziecko/ucznia z autyzmem oraz Zespołem Aspergera
  • poznasz propozycję metod pracy, które stosuje się w pracy z osobami niepełnosprawnymi.
  • nauczysz się w trafny sposób dobierać metody do konkretnego dziecka.
  • zmocnisz kompetencje w zakresie pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością.

Co znajdziesz w „KURSIE”:

  • 8 godzin dydaktycznych szkoleń
  • 5  zaświadczeń (  zaświadczenie z każdego modułu oraz zaświadczenie po ukończeniu kursu – wszystkich modułów)
  • 4 moduły szkoleniowe
  • Czas  dostępu: 31.07.2023 r.
  • materiały szkoleniowe

Program „Kursu”:

Moduł I – Szkolenie online „AAC – czyli o komunikacji alternatywnej w pracy z uczniami z różnego typu dysfunkcjami

  • Liczba godzin szkolenia (godzina dydaktyczna): 2
  • Zaświadczenie w formacie PDF do pobrania (generowany w dniu ukończenia danego modułu)
  • Czas dostępu: 31.07.2023 r.

W tym module omawiane są:

  • AAC jako komunikacja wspierająca i alternatywna
  • System znaków manualnych
  • System znaków graficznych
  • System znaków przestrzenno – dotykowych
  • Kiedy stosujemy komunikację AAC?
  • Grupy użytkowników AAC
  • Systemy AAC stosowane w Polsce

 Materiały:

Prowadząca dr Marta Koplejewska

Moduł II – Szkolenie online Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną – sprawdzone metody pracy

  • Liczba godzin szkolenia (godzina dydaktyczna): 2
  • Zaświadczenie w formacie PDF do pobrania (generowany w dniu ukończenia danego modułu)
  • Czas dostępu: 31.07.2023 r.

W tym module omawiane są:

  • Istota niepełnosprawności (pojęcie, etiologia, klasyfikacja).
  • Zasady ortodydaktyki – zasady i założenia edukacji osób z niepełnosprawnością intelektualną.
  • Metody aktywizujące w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie.
  • Wybrane metody pracy z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie.
  • Przykłady zastosowania wybranych metod pracy.

 Materiały:

Prowadząca dr Marta Koplejewska

Moduł III – Szkolenie online Rozwijanie umiejętności społecznych dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera

  • Liczba godzin szkolenia (godzina dydaktyczna): 2
  • Zaświadczenie w formacie PDF do pobrania (generowany w dniu ukończenia danego modułu)
  • Czas dostępu: 31.07.2023 r.

W tym module omawiane są:

  • Kompetencje językowe i społeczne dziecka ze spektrum autyzmu
  • Sposoby postępowania w czasie zajęć edukacyjnych i w sytuacjach domowych
  • Rola rodziny i środowiska w utrwalaniu kompetencji językowych i społecznych dziecka/osoby z autyzmem i ZA
  • Możliwości i techniki rozwijania umiejętności społecznych u dzieci/uczniów z autyzmem i Zespołem Aspergera

 Materiały:

Prowadząca dr Amelia Dziurda-Multan

Moduł IV – Szkolenie online Zajęcia rewalidacyjne z dziećmi/uczniami z autyzmem oraz Zespołem Aspergera

  • Liczba godzin szkolenia (godzina dydaktyczna): 2
  • Zaświadczenie w formacie PDF do pobrania (generowany w dniu ukończenia danego modułu)
  • Czas dostępu: 31.07.2023 r.

W tym module omawiane są:

  • Podstawowe pojęcia, cele, zasady organizacji zajęć
  •  Planowanie rewalidacji indywidualnej w IPET i dzienniku zajęć rewalidacyjnych, prawidłowe dokumentowanie zajęć rewalidacji indywidualnej
  •  Praktyczne aspekty dostosowania wymagań edukacyjnych dla uczniów z autyzmem i Zespołem Aspergera
  • Przykłady dobrych praktyk – wybrane metody rozwijania kompetencji językowej i kompetencji społecznych uczniów autyzmem i Zespołem Aspergera w placówce ogólnodostępnej

 Materiały:

Prowadząca dr Amelia Dziurda-Multan

 

Shopping Cart
Przewiń do góry