Promocja

Opowiadanie twórcze na lekcjach jęz. polskiego w szkole podstawowej

Bezpłatne szkolenie uprawnia wyłącznie do uczestnictwa w szkoleniu, w czasie rzeczywistym. Szkolenie odbywa się za pomocą platformy . Rekomendowane przeglądarki internetowe: Przeglądarka: Opera, Chrome, Firefox. Otrzymasz link z rejestracją na szkolenie (sprawdź folder spam i inne).

Jeśli:

  • z jakiś powodów nie możesz być z nami na żywo lub/i  chcesz mieć dostęp do nagrania tego szkolenia na żywo na okres 3 m-cy, 
  • potrzebujesz zaświadczenia potwierdzającego Twoje uczestnictwo w szkoleniu,  
  • chcesz otrzymać materiały szkoleniowe,

    to już dziś możesz wykupić dostęp do szkolenia w pełnej wersji z zaświadczeniem, w PROMOCYJNEJ CENIE! – Dodaj do koszyka

 

49,00 

Availability: Na stanie

1  – godzina szkolenia na żywo w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem   zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), a także 3 miesięcznym dostępem do nagrania oraz Narzędziownik z gotowymi rozwiązaniami dotyczącymi pracy nad opowiadaniem twórczym, np.: Jak tworzyć logiczną gałązkę?, Dialog w opowiadaniu, wyrazy porządkujące, dynamizujące,- materiał dla ucznia, Elementy kompozycyjne, logiczna gałązka w formie puzzli do ułożenia przez uczniów z fragmentu „Opowieści z Narnii”, Kryteria sukcesu do opowiadania w formie tabeli z dodatkowymi wskazówkami dla ucznia i światłami do samooceny, Pytania do uruchomienia potencjału twórczego uczniów z wykorzystaniem TCM lub innej formy graficznej, Logiczna gałązka do tworzenia krok po kroku opowiadania twórczego i samokontroli, Tekst wzorcowy opowiadania twórczego do analizy, Kryteria w formie pytań, Prezentację w formie PDF  (wersja odpłatnego dostępu).

Data szkolenia na żywo: 13.12.2022 r. g.17:00

Opowiadanie twórcze na lekcjach jęz. polskiego w szkole podstawowej

 

Program szkolenia:

  • Jak uruchomić potencjał twórczy ucznia, czyli nauka tworzenia  opowiadania z wykorzystaniem narzędzia The Coaching Maps
  • Przyczynowo- skutkowy przebieg zdarzeń z logiczną gałązką
  • Metoda tekstu wzorcowego w pracy nad opowiadaniem twórczym
  • Moc kolorów , czyli sposoby na urozmaicanie stylu  w opowiadaniu twórczym
  • Kryteria sukcesu drogą do celu w redagowaniu opowiadania twórczego
  • Samoocena i ocena koleżeńska jako techniki pomagając w rozwijaniu umiejętności redagowania opowiadania twórczego

Opis szkolenia:

Współczesny nauczyciel mierzy się z różnymi trudnościami w związku z przygotowaniem uczniów do tworzenia opowiadania twórczego, które jest jedną z obowiązkowych form wypowiedzi na egzaminie ósmoklasisty. Prezentowana propozycja jest zatem pomocą na ciekawą i efektywną pracę    z uczniami, dzięki której z przyjemnością i sukcesem nauczą się pisać opowiadanie twórcze. Jest to doskonała propozycja również dla tych osób, które nie mają czasu, aby wymyślić coś interesującego i poszukują innowacyjnych rozwiązań.

Korzyści ze szkolenia w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS :

  • Poznasz innowacyjne narzędzia do pracy nad opowiadaniem twórczym.
  • Nauczysz się stosować logiczną gałązkę, metodę tekstu wzorcowego, moc kolorów w pracy nad opowiadaniem twórczym.
  • Wzmocnisz kompetencje w zakresie rozwijania u uczniów umiejętności redagowania opowiadania twórczego.
  • Otrzymasz inspirację i gotowe rozwiązania na pracę nad opowiadaniem odtwórczym i twórczym

Dla kogo jest to szkolenie:

  • Nauczycieli j.polskiego szkoły podstawowej
Prowadząca:
Dorota Podorska
Dorota Podorska

Jestem trenerem, coachem, tutorem, doradcą zawodowym, dyplomowanym nauczycielem jęz. polskiego z 32-letnim stażem, wykładowcą i e-konsultantem w Wyższej Szkole Nauk Pedagogicznych w Warszawie, trenerem: myślenia krytycznego, wspomagania w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych, The Coaching Maps i treningu umiejętności społecznych, mentorem w kursach internetowych Ok zeszyt i Uczymy myślenia. Specjalizuje się m.in. w kompetencjach kluczowych, ocenianiu kształtującym, myśleniu krytycznym, nowoczesnych technologiach, pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, doradztwie zawodowym, Autorką kursów internetowych: Wykorzystanie narzędzi TOC na jęz. polskim, czyli jak ciekawie uczyć form wypowiedzi, zastosowanie The Coaching Maps w pracy nauczycieli różnych specjalności, Jak uczyć online? Współautorką publikacji: „Szkoła uczenia się”, Co sądzą uczniowie o zdalnym nauczaniu?

Shopping Cart
Przewiń do góry