Edukacja włączająca: Każdy uczeń ma swoje miejsce – jak tworzyć szkołę dla wszystkich?

Zostaną opisane zasady organizacji edukacji włączającej oraz obowiązki dyrektora, nauczycieli i specjalistów zaangażowanych w jej tworzenie.

90,00 

Availability: Na stanie

MEGA RABAT NA KOLEJNE SZKOLENIA - 55%

Jak oceniać uczniów ze SPE na przykładzie języka polskiego, matematyki i przedmiotów ścisłych

Wzbogacisz wiedzę na temat wpływu zaburzeń na funkcjonowanie uczniów ze spe na lekcjach j.polskiego, matematyki oraz przedmiotów ścisłych

Jak pracować z dzieckiem z dysleksją?

Wzbogacisz wiedzę na temat symptomów dysleksji u dziecka i nabędą umiejętność indywidualizacji kształcenia dla dz. z opinią o dysleksji rozwojowej.

Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia ZE SPEKTRUM AUTYZMU

Cele szkolenia: zapoznania uczestników w jaki sposób i kiedy przygotować WOPFU i IPET, kiedy przeprowadzać diagnozę oraz w jakiej formie opracowywać wymaganą dokumentację.

Rekomendowane do szkolenia materiały edukacyjne: Teczka ucznia ze SPE!

Szkolenie nagranie (do odsłuchania. Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Pliki oraz nagranie zostały zabezpieczone kodowanymi znakami, które pozwalają na zidentyfikowanie osoby udostępniającej je nielegalnie. Do uczestnictwa potrzebny jest komputer z głośnikiem i dostęp do Internetu. Dostępne bezpośrednio po opłaceniu (zaksięgowaniu).

Czas szkolenia (godz. dydakt.): 1,5, w tym praca własna z materiałami.


Otrzymasz:

  • zaświadczenie w formacie PDF do pobrania i samodzielnego wydruku,
  • dostęp do szkolenia i materiałów będziesz mieć przez 6 miesięcy od daty zakupu szkolenia nagrania. Przestrzeganie tych ram czasowych jest niezbędne, ponieważ nie będzie możliwości wydłużenia tego okresu, nawet w szczególnych przypadkach,
  • materiały szkoleniowe: Lista zadań nauczycieli współtworzących edukację włączającą, czyli nauczycieli przedmiotów oraz nauczycieli współorganizujących, WOPFU wypełnione, IPET – wypełnione

Szkolenie w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z § 23 pkt 2 rozporządzenia MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), przydatnym do awansu zawodowego lub potwierdzenia określonych umiejętności.


Dla kogo jest to szkolenie:

  • Dyrektorzy, nauczyciele, nauczyciele współorganizujący i specjaliści pracujący w przedszkolach/ szkołach ogólnodostępnych

Program szkolenia:

  • Każdy uczeń ma swoje miejsce – podstawy teoretyczne edukacji włączającej.
  • Jak tworzyć szkołę dla wszystkich? – warunki konieczne do edukacji włączającej.
  • Obowiązki dyrektora, nauczycieli i specjalistów w edukacji włączającej.

Opis szkolenia:

Szkolenie “Edukacja włączająca: Każdy uczeń ma swoje miejsce – jak tworzyć szkołę dla wszystkich” to praktyczne warsztaty skierowane do nauczycieli, pedagogów i dyrektorów szkół, którzy chcą tworzyć środowisko edukacyjne dostępne dla każdego ucznia. Uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie wdrażać zasady edukacji włączającej, dostosowywać metody nauczania do zróżnicowanych potrzeb uczniów oraz budować atmosferę akceptacji i współpracy w klasie.

Korzyści ze szkolenia w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS :

  • Wzbogacisz wiedzę dotyczącą zasad organizowania edukacji włączającej

Prowadząca: dr Amelia Multan – Dziurda

Opcje:

Edukacja włączająca ( zaświadczenie, nagranie), Edukacja włączająca(zaświadczenie, nagranie, materiały)

Shopping Cart
Scroll to Top