Jak pomóc dziecku z afazją motoryczną w przedszkolu i w szkole?

Szkolenie w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), przydatnym do awansu zawodowego lub potwierdzenia określonych umiejętności.

 

90,00 

Availability: Na stanie

Szkolenie offline – do odsłuchania. Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Pliki oraz nagranie zostały zabezpieczone kodowanymi znakami, które pozwalają na zidentyfikowanie osoby udostępniającej je nielegalnie.

Do uczestnictwa potrzebny jest komputer z głośnikiem i dostęp do Internetu. Dostępne bezpośrednio po opłaceniu (zaksięgowaniu).

Czas szkolenia (godz. dydakt.): 2,  w tym praca własna z materiałami.

Otrzymasz:

    • zaświadczenie w formacie PDF do pobrania i samodzielnego wydruku,
    • dostęp do szkolenia i materiałów będziesz mieć przez 6 miesięcy od daty zakupu szkolenia. Przestrzeganie tych ram czasowych jest niezbędne, ponieważ nie będzie możliwości wydłużenia tego okresu, nawet w szczególnych przypadkach,
    • materiały szkoleniowe: przykładowe ćwiczenia wspierające rozwój językowy dziecka/ucznia z afazją motoryczną.

Opis szkolenia

Celem jest omówienie funkcjonowania językowego dziecka/ ucznia z afazją motoryczną i przybliżenie efektywnych sposobów pracy z nim na zajęciach edukacyjnych w przedszkolu/ szkole.

Program szkolenia 

  • Terminologia logopedyczna dotycząca zaburzeń afatycznych u dzieci i doświadczenia pedagogiczne z pracy z dzieckiem/uczniem z afazją
  • Objawy zaburzeń językowych i deficytów komunikacyjnych
  • Współpraca z rodziną dziecka/ucznia oraz specjalistami w terapii
  • Jak wspierać rozwój językowy dziecka/ucznia z afazją motoryczną?
  • Praktyczne aspekty planowania zajęć, przygotowywania pomocy i realizacji zajęć/ lekcji dla dziecka/ ucznia z afazją motoryczną

Korzyści ze szkolenia w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS

  • rozszerzysz wiedzę dotyczącą typologii zaburzeń afatycznych u dzieci
  • wymienisz się doświadczeniami pedagogicznymi na temat pracy z dzieckiem/uczniem z afazją w przedszkolu/szkole/placówce
  • wzbogacisz swój warsztat pracy i wiedzę dotyczącą terapii afazji motorycznej, nabędą umiejętność wspierania rozwoju językowego dziecka/ ucznia z afazją motoryczną

Dla kogo szkolenie:

  • dyrektorów
  • nauczycieli i specjalistów pracujących w przedszkolach/ szkołach ogólnodostępnych i integracyjnych
Prowadząca

dr Amelia Dziurda-Multan

Shopping Cart
Scroll to Top