Szkolenie offline – do odsłuchania. Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Pliki oraz nagranie zostały zabezpieczone kodowanymi znakami, które pozwalają na zidentyfikowanie osoby udostępniającej je nielegalnie.
Do uczestnictwa potrzebny jest komputer z głośnikiem i dostęp do Internetu. Dostępne bezpośrednio po opłaceniu (zaksięgowaniu).
Czas szkolenia (godz. dydakt.): 2, w tym praca własna z materiałami.
Otrzymasz:
-
- zaświadczenie w formacie PDF do pobrania i samodzielnego wydruku,
- dostęp do szkolenia i materiałów będziesz mieć przez 6 miesięcy od daty zakupu szkolenia. Przestrzeganie tych ram czasowych jest niezbędne, ponieważ nie będzie możliwości wydłużenia tego okresu, nawet w szczególnych przypadkach,
- materiały szkoleniowe: przykładowe ćwiczenia wspierające rozwój językowy dziecka/ucznia z afazją motoryczną.
Opis szkolenia
Program szkolenia
- Terminologia logopedyczna dotycząca zaburzeń afatycznych u dzieci i doświadczenia pedagogiczne z pracy z dzieckiem/uczniem z afazją
- Objawy zaburzeń językowych i deficytów komunikacyjnych
- Współpraca z rodziną dziecka/ucznia oraz specjalistami w terapii
- Jak wspierać rozwój językowy dziecka/ucznia z afazją motoryczną?
- Praktyczne aspekty planowania zajęć, przygotowywania pomocy i realizacji zajęć/ lekcji dla dziecka/ ucznia z afazją motoryczną
Korzyści ze szkolenia w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS
- rozszerzysz wiedzę dotyczącą typologii zaburzeń afatycznych u dzieci
- wymienisz się doświadczeniami pedagogicznymi na temat pracy z dzieckiem/uczniem z afazją w przedszkolu/szkole/placówce
- wzbogacisz swój warsztat pracy i wiedzę dotyczącą terapii afazji motorycznej, nabędą umiejętność wspierania rozwoju językowego dziecka/ ucznia z afazją motoryczną
Dla kogo szkolenie:
- dyrektorów
- nauczycieli i specjalistów pracujących w przedszkolach/ szkołach ogólnodostępnych i integracyjnych
Prowadząca
dr Amelia Dziurda-Multan