Trudna klasa. Jak radzić sobie z zachowaniami separacyjnymi, destrukcyjnymi, prowokującymi

Podczas szkolenia przyjrzymy się wybranym teoriom dotyczącym przyczyn trudnych zachowań ich przejawów widocznych w rzeczywistości szkolnej. Przyjrzymy się jak można wykorzystać wiedzę teoretyczną do bezpośrednich działań w klasie/grupie.

90,00 

Availability: Na stanie

MEGA RABAT

Metody aktywizujące w praktyce - bank pomysłów

* Nauczysz się, jak lepiej dostosować metody nauczania do sposobu, w jaki pracuje mózg, co pozwoli na bardziej efektywne nauczanie. * Wzbogacisz warsztat pracy o nowe pomysły, które urozmaicą ich  lekcje i zaangażują uczniów. * Wzmocnisz kompetencje w temacie  strategii  nauczania- uczenia się, co pozwoli im lepiej odpowiadać na zróżnicowane potrzeby uczniów. * Otrzymasz inspirację do wprowadzania nowych, innowacyjnych rozwiązań w pracy z uczniami. *Otrzymasz gotowe pomysły do wykorzystania zaraz po szkoleni

NeuroNietypowi w szkole. Spektrum autyzmu, ADHD, FASD - poradnik dla nauczyciela

Na szkoleniu przekazane będą podstawy wiedzy dotyczące wymienionych zaburzeń, a więc Zespołu Aspergera (spektrum autyzmu), ADHD i FAS, porozmawiamy o przyczynach, przejawach i charakterystycznych zachowaniach uczniów oraz  o tym, jak, wspierać ich w warunkach szkolnych

Jak Skutecznie Wspierać Uczniów z Trudnościami w Nauce? Praktyczne Metody i Inspiracje dla Nauczycieli

  • Przyjrzysz się wybranym przyczynom ogólnych trudności w uczeniu się.
  • Nauczysz się rozpoznawać wyuczoną bezradność intelektualną.
  • Poznasz techniki efektywnej nauki i poznają możliwości zastosowania ich w pracy z uczniami słabymi.

Motywacja bez granic: Jak zaangażować uczniów i pokonać szkolną rutynę

Dowiesz się , m.in. jakie strategie promujące aktywność i odpowiedzialność uczniów za naukę szkolną możemy zastosować, by zwiększyć skuteczność własnej pracy.

Szkolenie nagranie (do odsłuchania). Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Pliki oraz nagranie zostały zabezpieczone kodowanymi znakami, które pozwalają na zidentyfikowanie osoby udostępniającej je nielegalnie. Do uczestnictwa potrzebny jest komputer z głośnikiem i dostęp do Internetu. Dostępne bezpośrednio po opłaceniu (zaksięgowaniu).

Czas szkolenia (godz. dydakt.): 1,5, w tym praca własna z materiałami.


Otrzymasz:

  • zaświadczenie w formacie PDF do pobrania i samodzielnego wydruku,
  • dostęp do szkolenia i materiałów będziesz mieć przez 6 miesięcy od daty zakupu szkolenia nagrania. Przestrzeganie tych ram czasowych jest niezbędne, ponieważ nie będzie możliwości wydłużenia tego okresu, nawet w szczególnych przypadkach,
  • materiały szkoleniowe: skrypt prezentacji.

Szkolenie w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z § 23 pkt 2 rozporządzenia MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), przydatnym do awansu zawodowego lub potwierdzenia określonych umiejętności.


Dla kogo jest to szkolenie:

  • Nauczyciele, wychowawcy burs, internatów, placówek wielofunkcyjnych, pedagodzy, psycholodzy szkolni, specjaliści poradni psychologiczno- pedagogicznych, studenci kierunków psychopedagogicznych

Program szkolenia:

  • Problematyka zachowań destrukcyjnych.
  • Kryteria i obszary zachowań zaburzonych.
  • Korygowanie zachowań i projektowanie pracy wychowawczej z  trudnymi uczniami/wychowankami.
  • Postawa nauczyciela/wychowawcy, a zachowania w klasie/grupie wychowawczej.
  • Akcja – prowokacja.
  • Wybrane metody pracy indywidualnej i grupowej.
  • 21 rad- gdy sytuacja wymyka się spod kontroli.

Opis szkolenia:

Podczas szkolenia przyjrzymy się wybranym teoriom dotyczącym przyczyn trudnych zachowań ich przejawów widocznych w rzeczywistości szkolnej. Przyjrzymy się jak można wykorzystać wiedzę teoretyczną do bezpośrednich działań w klasie/grupie.

Nie wystarczy znać genezę problemów w funkcjonowaniu emocjonalno-społecznym, niezmiernie ważne są konkretne strategie postępowania nauczycieli/wychowawców, W praktyce szkolnej (placówkowej) najlepiej chyba sprawdzają się te oparte na zasadach psychologii poznawczo-behawioralnej.

Kompetencje wychowawcze zawierają zarówno wiedzę psychologiczną, np. kryteria i obszary trudnych zachowań, umiejętności komunikacje (w zakresie komunikacji werbalnej oraz niewerbalnej), kwestie związane z autoprezentacją nauczyciela i jego cechami osobowymi, metody radzenia sobie ze stresem i trudnymi emocjami, a także znajomość przydatnych technik modyfikacji zachowania.

Obok przydatnej i łatwo przyswajalne teorii zajmiemy się i praktyką, nie zabraknie przykładów z doświadczeń zawodowych prowadzącej, konkretnych wskazówek i metod radzenia sobie z sytuacjami trudnymi wychowawczo

Przedstawione zostaną wybrane metody dotyczące zarówno pracy z grupą jak i z poszczególnymi uczniami/wychowankami (techniki oddziaływania indywidualnego)

Korzyści ze szkolenia:

  • Uzupełnisz i uporządkujesz wiedzę nt. zaburzonych zachowań ucznióo/wychowanków
  • Poznasz wybrane techniki modyfikacji zachowania oraz metody pracy indywidualnej i grupowej
  • Dowiesz się jakie zachowania pozawerbalne i werbalne powodują  podniesienie lub obniżenie autorytetu  nauczyciela/wychowawcy

Prowadząca: Joanna Nienałtowska – Padło

Opcje:

Trudna klasa. Jak radzić sobie z zachowaniami separacyjnymi, destrukcyjnymi, prowokującymi, Trudna klasa. Jak radzić sobie z zachowaniami separacyjnymi, destrukcyjnymi, prowokującymi(pakiet)

Shopping Cart
Scroll to Top