Procedura prowadzenia obserwacji pedagogicznej i diagnozy przedszkolnej oraz szkolnej
Data nagrania szkolenia: 06.09.2023 r. , liczba godzin: 1,5 ( godzina dydaktyczna), w tym praca własna z materiałami.
Szkolenie online w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045).
Otrzymasz:
- zaświadczenie w formacie PDF do pobrania i samodzielnego wydruku,
- dostęp do nagrania na okres 3 m-cy,
- materiały (prezentacja w pdf).
Dla kogo szkolenie:
- dla osób pracujących na co dzień z dziećmi w przedszkolach, szkołach podstawowych, placówkach specjalnych oraz ośrodkach rewalidacyjno – wychowawczych
Program szkolenia:
- Obserwacja pedagogiczna.
- Przepisy prawa – a diagnoza funkcjonalna dziecka.
- Narzędzia diagnostyczne.
- Na co zwrócić szczególną uwagę podczas prowadzonej obserwacji – wskazówki praktyczne?
Opis szkolenia:
Obowiązkiem każdego nauczyciela jest prowadzenie obserwacji pedagogicznych oraz ich dokumentowanie. Diagnoza jest podstawą działań wspierających rozwój dzieci nie tylko przez placówkę, ale także rodziców i we współpracy z nimi. Czy zatem jest owa obserwacja? Jak ja prowadzić i jakich narzędzi stosować? Na te wszystkie i wiele innych pytań, uzyskasz odpowiedz podczas szkolenia dr Marty Koplejewskiej,.
Korzyści ze szkolenia w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS:
- Poznasz procedury przeprowadzenia obserwacji pedagogicznej.
- Zdobędziesz wiedzę o narzędziach diagnostycznych stosowanych podczas prowadzonej diagnozy.
- Otrzymasz wiele praktycznych rad i wskazówek dotyczących rzetelnie przeprowadzonej diagnozy.
Prowadząca
dr Marta Koplejewska
nauczyciel dyplomowany, oligofrenopedagog, wykładowca akademicki, rzeczoznawca podręczników z fizyki, specjalistka od niekonwencjonalnych metod nauczania, popularyzatorka nauki w Uniwersytetach Dziecięcych. W 2019 roku obronila tytul doktora w dziedzinie nauk społecznych – dyscyplina: pedagogika. Na co dzień związana jest z Zespołem Placówek Szkolno-Wychowawczo -Rewalidacyjnych w Cieszynie. Pracuje z dziećmi i młodzieżą z różnym stopniem niepełnosprawności intelektualnej, deficytami rozwojowymi oraz w normie intelektualnej. Była prodziekan, w poznańskiej Wyższej Szkole Bezpieczeństwa z siedzibą w Skoczowie.
Wystawiane przez nas zaświadczenie nie nadaje uprawnień do wykonywania zawodu, nie zastępuje dyplomu studiów wyższych lub innych dokumentów wymaganych przepisami prawa do wykonywania zawodu. Potwierdza udział w szkoleniu na żywo / ukończenie szkolenia online oraz uzupełnienie wiedzy i umiejętności. Pracę nad rozwojem własnym uczestnika, co samo w sobie jest wartością i może stanowić przewagę konkurencyjną na rynku pracy.