Teczka pedagoga specjalnego – przedszkole ( druki w formie elektronicznej) + szkolenie z zaświadczeniem GRATIS*
*dostęp do szkolenia 30 minut na MOJE KONTO w zakładce MOJE KURSY, zaświadczenie do wygenerowania po ukończeniu szkolenia
to zbiór najważniejszych dokumentów dla pedagogów specjalnych rozpoczynających pracę w przedszkolu
+ dostęp do nagrania szkolenie pn. Dokumentacja pedagoga specjalnego. Jak prowadzić dziennik? wraz z zaświadczeniem.
Etap edukacyjny:
- początkujący pedagodzy specjalni, zatrudnieni w przedszkolu
Zbiór dokumentów do samodzielnej modyfikacji zgodnie z prowadzonymi działaniami dla pedagogów specjalnych pracujących w przedszkolu.
Teczka to zbiór 20 plików w wersji do edycji. Teczka dostępna bezpośrednio po zakupie (opłaceniu), do pobrania na koncie kupującego na www.cos.edu.pl
- Wzór – Plan Pracy Pedagoga Specjalnego,
- Przykładowe wpisy do dziennika pedagoga specjalnego w przedszkolu (do modyfikacji zgodnie z realizowanymi zadaniami),
- Wzór – Arkusz Diagnozy Dziecka,
- Protokół z zebrania zespołu do spraw pomocy psychologiczno – pedagogicznej (IPET),
- Wzór – Karta pomocy psychologiczno – pedagogicznej,
- Wzór – Kwestionariusz wywiadu z rodzicami,
- Linki do narzędzi diagnostycznych,
- Posiedzenie zapolu IPET i WOPFU – pytania do rodziców i nauczycieli,
- Przykładowe ćwiczenia i zajęcia wspomagające prace na zajęciach w przedszkolu,
- Przykładowe zgeneralizowane dostosowania wymagań w bieżącej pracy w grupie przedszkolnej (do modyfikacji),
- Tabela do uzupełnienia- zapis rozmowy,
- WWR – materiały, w tym Indywidualny Program Wczesnego Wspomagania,
- Wykaz uczniów zakwalifikowanych do różnych form PPP,
- Wykaz instytucji do współpracy (zgodnie z regionem),
- Specjalne potrzeby edukacyjne – prezentacja dla nauczycieli,
- Wzór – Ocena Efektywności Udzielanej Pomocy Psychologiczno – Pedagogicznej
- Wzór – Arkusz Wielospecjalistycznej Oceny Funkcjonowania Ucznia( wypełniony) – uczeń z niepełnosprawnością w stopniu lekkim,
- Wzór IPET ( wypełniony ) – uczeń z niepełnosprawnością w stopniu lekkim
- Procedura organizowania i udzielania pomocy psychologiczno – pedagogicznej w przedszkolu,
- Wzór -Arkusz opisu oddziału/ grupy.
Klauzula informacyjna:
Żaden dokument, nie może być powielany ani rozpowszechniany w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób na jakichkolwiek polach eksploatacji, włącznie z kopiowaniem, fotokopiowaniem i digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie, bez pisemnej zgody Właściciela. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworu w całości lub w części bez zgody Właściciela w innych celach niż niekomercyjne cele prywatne stanowi naruszenie prawa. Wykorzystanie materiałów do celów cytowania jest dozwolone na warunkach i w zakresie określonym przepisami Prawa Autorskiego (Dz.U. z 2006 r. Nr .90, poz. 631), w tym z obowiązkowym podaniem źródła cytatu ( z wyłączeniem osób dokonujących zakupu, do własnego użytku i wykorzystania). Kupujący nie ma prawa do dalszej odsprzedaży i rozpowszechniania otrzymanych materiałów szkoleniowych).
sporz./opr.
Wzory dokumentów sporządzone, w oparciu ( od 2022-09-01 ) o:
- Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z 22 lipca 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2022 r. poz. 1594),
- Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z 22 lipca 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2022 r. poz. 1593),
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach,
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowejz dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym.
-
Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 1 sierpnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej Dz. U. poz. 1717 Data ogłoszenia: 2022-08-17 Data wejścia w życie: 2022-09-01.