Promocja

Metody behawioralne w motywowaniu i dyscyplinowaniu uczniów

  1. Pakiet zawierający wyłącznie zaświadczenie z udziału w szkoleniu na żywo: 79 39 zł
  2. Pakiet zawierający: zaświadczenie, dostęp do nagrania, materiały szkoleniowe: 99 79 zł

Otrzymasz:

  • zaświadczenie w formacie PDF do pobrania i samodzielnego wydruku(opcja 1 i 2)
  • dostęp do szkolenia i materiałów będziesz mieć przez 6 miesięcy od daty zakupu szkolenia. Przestrzeganie tych ram czasowych jest niezbędne, ponieważ nie będzie możliwości wydłużenia tego okresu, nawet w szczególnych przypadkach(opcja 2)
  • materiały szkoleniowe: skrypt ze szkolenia (opcja 2),
  • możliwość zadawania pytań prowadzącemu szkolenie ( po części merytorycznej szkolenia).

Informacje dodatkowe:  Wystawiamy rachunek na osobę indywidualną oraz z odroczonym terminem płatności, gdy płatnikiem jest placówka lub organ prowadzący.

już od: 79,00  już od: 39,00 

Data i godzina szkolenia: 13.11.2025 r. godz. 19:00. Czas trwania szkolenia (godz. dydakt.): 1,5 w tym praca własna z materiałami.

Szkolenie odbywa się za pomocą platformy Zrzut ekranu 2022 08 18 o 11.25.00 removebg preview 1. Rekomendowane przeglądarki internetowe: Opera, Chrome, Firefox. Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Do uczestnictwa potrzebny jest komputer z głośnikiem i dostęp do Internetu. Jeżeli nie otrzymasz linku do szkolenia (  standardowo wysyłany jest 1 dzień przed szkoleniem), zgłoś nam przed szkoleniem, pisząc na adres biuro@cos.edu.pl


Szkolenie w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z § 23 pkt 2 rozporządzenia MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), przydatnym do awansu zawodowego lub potwierdzenia określonych umiejętności.


Dla kogo szkolenie:

  • nauczycieli przedszkoli i szkół

Opis szkolenia:

„Żaden ekspert z zewnątrz – wychowawca, pedagog, psycholog –  nie osiągnie rezultatów,  które są dostępne dla wyposażonego w odpowiednie narzędzia nauczyciela” (Życie w szkolnej klasie”)

Nie trzeba dokonywać przeszczepu osobowości, aby nauczyć się strategii kontrolowania zachowania i skutecznie stosować je   w praktyce.

Nie trzeba także z nabożnym zapałem wdrażać wszystkich rad udzielanych przez najmodniejsze >autorytety< w tej dziedzinie ani poświęcać własnego stylu nauczania w imię nowinek”. („Jak modelować zachowania uczniów i zarządzać klasą?)

Powyższe cytaty stanowią rodzaj zapowiedzi treści, które będę chciała zaprezentować podczas zajęć.

Jak świat światem, trudne zachowania młodego pokolenia stanowią, przynajmniej w jakiejś części, przyczynę siwizny na szacownych, nauczycielskich skroniach.

Nawet jeśli niewielki procent uczniów to klasowi „rozrabiacy”, to sama ich działalność oraz standardowe, w okresie dojrzewania „naśladownictwo” wynikające z potrzeby akceptacji i przynależności powodują problemy  w sprawnym

i efektywnym prowadzeniu zajęć.

Warto więc dokonać przeglądu skutecznych  metod dyscyplinujących i sposobów modelowania postaw uczniowskich opartych na konsekwencji, przewidywalności, wzajemnym szacunku oraz na jasnym i klarownym systemie wzmocnień, zarówno pozytywnych jak i negatywnych.

Na szkoleniu porozmawiamy o tym, co musimy wiedzieć, zanim podejmiemy działania wychowawcze, o wadze umiejętności zachowania dystansu emocjonalnego, a także o budowaniu relacji z uczniami,  metodach wywierania wpływu i innych, istotnych aspektach kierowania klasa/grupa wychowawczą.

Program szkolenia :

  • Do czego zmierzamy?
  • Tytułem przypomnienia – zachowania trudne – kryteria, obszary
  • Kilka słów nt. życia w szkolnej klasie. Piramida zmian
  • Co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz działać
  • Wybrane strategie kontrolowania zachowań
  • Konsekwencja w praktyce
  • Model stopniowanych kar i nagród
  • Profesjonalne wywieranie wpływu

Korzyści ze szkolenia w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS:

  • Uzupełnią i uporządkują podstawową wiedzę nt. trudnych, problematycznych zachowań uczniów
  • Poznają metody wywierania wpływu na społeczność klasową
  • Poznają konkretne i praktyczne  metody i techniki zarządzania grupa oraz modelowania postaw uczniów/wychowanków

Prowadząca: Joanna Nienałtowska – Padło

Wybierz:

Metody behawioralne w motywowaniu i dyscyplinowaniu uczniów, Metody behawioralne w motywowaniu i dyscyplinowaniu uczniów(pakiet)

Koszyk
Przewijanie do góry