Jak efektywnie pracować z klasą będącą zbiorem indywidualności o różnych możliwościach i preferencjach

Na szkoleniu zostanie przedstawiona jedna z możliwych sposobów diagnozowania typów uczniów.

Opcje:

  1. Jak efektywnie pracować z klasą będącą zbiorem indywidualności o różnych możliwościach i preferencjach (zaświadczenie, nagranie, dostęp 1 m-c): 49 zł 
  2. Jak efektywnie pracować z klasą będącą zbiorem indywidualności o różnych możliwościach i preferencjach (zaświadczenie, nagranie, materiały, dostęp 6 m-cy): 90 zł  69 zł 

Tego produktu nie ma na stanie i nie jest dostępny.

Data i godzina szkolenia: 10.03.2025 r. godz. 19.00. Czas trwania szkolenia (godz. dydakt.):3 w tym praca własna z materiałami.

Szkolenie odbywa się za pomocą platformy .Zrzut ekranu 2022 08 18 o 11.25.00 removebg preview 1 1 Rekomendowane przeglądarki internetowe: Opera, Chrome, Firefox. Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Do uczestnictwa potrzebny jest komputer z głośnikiem i dostęp do Internetu. Jeżeli nie otrzymasz linku do szkolenia (  standardowo wysyłany jest 1 dzień przed szkoleniem), zgłoś nam przed szkoleniem, pisząc na adres biuro@cos.edu.pl

Szkolenie w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z § 23 pkt 2 rozporządzenia MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), przydatnym do awansu zawodowego lub potwierdzenia określonych umiejętności.

Otrzymasz:

  • zaświadczenie w formacie PDF do pobrania i samodzielnego wydruku (dostępne po szkoleniu),
  • dostęp do nagrania szkolenia i materiałów będziesz mieć przez 1 m-c lub 6 miesięcy od daty odbycia się szkolenia. Przestrzeganie tych ram czasowych jest niezbędne, ponieważ nie będzie możliwości wydłużenia tego okresu, nawet w szczególnych przypadkach,
  • materiały szkoleniowe: Skrypt prezentacji ze szkolenia w formie PDF, 

Dla kogo jest szkolenie:

  • nauczycieli/wychowawców, pedagogów, psychologów szkolnych, specjalistów poradni psychologiczno – pedagogicznych, studentów kierunków pedagogicznych

Program szkolenia:

  • Wybrane typologie postaw uczniowskich
  • Typy uczniów – plusy i minusy
  • Jak stworzyć profil klasy?
  • Pilność i twórczość jako kryteria podziału
  • Zwycięzca, zadaniowiec, oryginał, przegrywający
  • Temperament w szkolnej ławce
  • Ogólne wskazówki do pracy edukacyjno-wychowawczej
  • Wpływ postaw i strategii oddziaływań nauczycieli.

Opis szkolenia:

Od tego jak ułożymy sobie we własnych głowach nasz obraz klasy (oczekiwania do uczenia się i zachowania, cele zajęć, normy i wymagania), zależy w dużej mierze nasza codzienna praca z dziećmi i młodzieżą.

Oczywiście wpływających na to czynników jest bardzo wiele, natomiast może warto przyjrzeć się porządkującym szkolną „różnorodność” klasyfikacją poszczególnych typów.

W związku z tym, na szkoleniu pragnę przedstawić jeden z możliwych sposobów diagnozowania typów uczniów opisaną w książce H. Luszczyńskiego.

Przyjrzymy się  czterem grupom- typom intelektualnym, emocjonalnym, działającym i współpracującym.

Sprawdzimy jakie zalety i wady posiadają, jakie metody porządkowania zachowań i rozwijania potencjałów poznawczych sprawdzą się najlepiej, i jak, w związku z tym – tworzyć profil klasy.

Przedstawiona zostanie także inna typologia, oparta na kryteriach mających zastosowanie w każdej szkole – pilności (zdyscyplinowanie, terminowość) oraz twórczości (kreatywność, oryginalność, samodzielność).

Nie zabraknie także klasyfikacji wynikającej z różnic temperamentalnych, przyjrzymy się, jak jeden z wymiarów osobowości- introwertyzm/ekstrawertyzm wpływa na funkcjonowanie szkolne naszych milusińskich.

Korzyści ze szkolenia w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS:

      • Zapoznasz się z podstawami teoretycznymi przestawianych typologii uczniowskich
      • Wypracujesz i otrzymasz wskazówki dotyczące przełożenia nabytej wiedzy na praktyczną pracę z uczniami
      • Nauczysz się tworzyć profil klasy

Prowadząca: Joanna Nienałtowska-Padło

Opcja:

Jak efektywnie pracować z klasą będącą zbiorem indywidualności o różnych możliwościach i preferencjach, Jak efektywnie pracować z klasą będącą zbiorem indywidualności o różnych możliwościach i preferencjach(pakiet)

Shopping Cart
Scroll to Top