90-minutowe szkolenie online w Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), a także dostępem do nagrania i dodatkowymi materiałami takimi jak przykładowe metody i opisy ich wykorzystania.
„Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne w szkole podstawowej”
Data nagrania szkolenia: 05.10.2022 r.
Program szkolenia dla nauczycieli
- Omówienie obowiązujących przepisów,
- Cele zajęć korekcyjno-kompensacyjnych,
- Metody i formy pracy na zajęciach dydaktycznych,
- Dokumentacja zajęć i pracy nauczyciela,
Opis szkolenia
Szkolenie jest wsparciem nauczycieli z zakresu udzielania pomocy uczniom w czasie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.
Na spotkaniu zostaną przybliżone cele zajęć, cele terapeutyczne- formy i metody pomocy w poszczególnych dysharmoniach.
Korzyści ze szkolenia w Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS
- Poznasz zasady prowadzenia zajęć,
- Nauczysz się odpowiednio dobierać metody i formy pracy z uczniami,
- Wzmocnisz kompetencje w zakresie udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej,
Dla kogo jest to szkolenie
- Dla wszystkich zainteresowanych nauczycieli,
- Dla pedagogów,
- Dla nauczycieli prowadzących zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,
Prowadząca
Angelika Perdek Chabinowska
Jestem pedagogiem w szkole podstawowej, doradcą zawodowym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Posiadam bogate doświadczenie w pracy pedagogicznej i szkoleniowej. Jestem nauczycielem przedmiotów zawodowych z zakresu administracji. Od lat prowadzę kursy na kierowników i wychowawców wycieczek, a także szkolenia dla rad pedagogicznych. Główne obszary działań to umiejętności miękkie i kluczowe, technik uczenia, nowoczesnych metod nauczania, kodowania, elementów TIK, pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz wsparcia placówek i nauczycieli. Jestem trenerem metod efektywnego uczenia się. Pomagam również uczniom w pracy nad stresem, autoprezentacją czy asertywnością. Regularny rozwój jest dla mnie bardzo ważny, dlatego systematycznie się doszkalam, biorąc udział w warsztatach dotyczących bajkoterapii, eksperymentów przyrodniczych, neurodydaktyki w edukacji. Dzięki temu mogę wzbogacać własny arsenał narzędzi szkoleniowych.