60 minut szkolenia na żywo w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), a także 3 miesięcznym dostępem do nagrania.
„Kwestionariusze badawcze i narzędzia diagnostyczne w terapii pedagogicznej ”
Data szkolenia: 15.09.2022 r. g. 16:30
Celem szkoleniabędzie zapoznanie uczestników z teoretycznym i praktycznym aspektem diagnozy pedagogicznej.
Program szkolenia
-
Czym jest diagnoza funkcjonalna?
-
Zapoznanie się z narzędziem do diagnozy funkcjonalnej dzieci do 7 roku życia oraz starszych dzieci z autyzmem i z zaburzeniami komunikacji oraz innymi zaburzeniami rozwoju.
-
Nauka oceny poziomu rozwoju oraz określania zaburzeń w zachowaniu badanego dziecka.
Opis szkolenia
Diagnoza jest pierwszym etapem szeroko ujętego specjalistycznego działania nacelowanego na rozwojowe wsparcie osoby diagnozowanej. Na co należy zwrócić uwagę podczas prowadzenia diagnozy? Jakie narzędzia wybrać w przypadku dzieci z niepełnosprawnością intelektualną ? Czy takie same narzędzia stosujemy dla dzieci ze spektrum autyzmu jak dla dzieci z niepełnosprawnością? Na te wszystkie wątpliwości prowadząca postara się udzielić odpowiedzi podczas webinarium.
Korzyści ze szkolenia w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS:
-
Poznasz narzędzia standaryzowane i niestandaryzowane służące do przeprowadzenia diagnozy funkcjonalnej dziecka.
-
Otrzymasz dawkę wiedzy dotyczącą rodzaju narzędzi i arkuszy służących do obserwacji dziecka.
Dla kogo jest to szkolenie
- Pedagogów,
- logopedów i wszystkich specjalistów pracujących z dziećmi i młodzieżą
Po opłaceniu szkolenia, zaksięgowaniu wpłaty oraz zebrania się minimalnej grupy uczestników, otrzymasz link z dostępem do szkolenia. Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting.
Prowadząca
dr Marta Koplejewska
nauczyciel dyplomowany, oligofrenopedagog, wykładowca akademicki, rzeczoznawca podręczników z fizyki, specjalistka od niekonwencjonalnych metod nauczania, popularyzatorka nauki w Uniwersytetach Dziecięcych. W 2019 roku obronila tytul doktora w dziedzinie nauk społecznych – dyscyplina: pedagogika. Na co dzień związana jest z Zespołem Placówek Szkolno-Wychowawczo -Rewalidacyjnych w Cieszynie. Pracuje z dziećmi i młodzieżą z różnym stopniem niepełnosprawności intelektualnej, deficytami rozwojowymi oraz w normie intelektualnej. Była prodziekan, w poznańskiej Wyższej Szkole Bezpieczeństwa z siedzibą w Skoczowie.