2 – godziny dydaktyczne szkolenia online w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), a dostępem do nagrania na 3 m-ce oraz materiałów.
Nowa ścieżka awansu zawodowego – ocena pracy nauczyciela po wrześniu 2022
Szkolenie online dla nauczycieli!
Nagranie szkolenia zd. : 27.10.2022 r.
Szkolenie pozwala nauczycielom, dyrektorom poznać szczegółową procedurę dokonywania oceny pracy nauczyciela
Program szkolenia:
- Przepisy oświatowe dotyczące nowej oceny pracy nauczyciela od września 2022 r.
- Terminarz dokonywania oceny pracy nauczyciela.
- Dokumenty niezbędne w procesie oceniania.
- Obowiązki ocenianego nauczyciela
- Kryteria oceny.
Opis szkolenia:
Szkolenie odpowie na pytanie :w jaki sposób dobrze się przygotować do nowej oceny pracy, tak żeby dostać najwyższą ocenę.
Korzyści ze szkolenia w Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS
- Poznasz nowe przepisy oświatowe dotyczące oceny pracy nauczyciela.
- Nauczysz się planować swoją pracę w związku z oceną pracy.
- Wzmocnisz kompetencje w zakresie odpowiadania na odpowiednie kryteria oceny.
- Otrzymasz wzory dokumentów.
Dla kogo jest to szkolenie
- Wszystkich nauczycieli, dyrektorów placówek oświatowych :przedszkoli, szkół, poradni psychologiczno-pedagogicznych, burs, internatów, ośrodków wychowawczych
Prowadząca:
Dorota Fornalska
ekspert do spraw awansu zawodowego, ekspert do spraw osób z niepełnosprawnością, prezes w Stowarzyszeniu Pomocy Osobom Niepełnosprawnym „Słoneczko” w Lublinie. Autorka i koordynator projektów na rzecz osób niepełnosprawnych, pomysłodawczyni oraz organizatorka terapii wyjazdowej w miejscu zamieszkania na terenach wiejskich woj. lubelskiego, organizatorka wypoczynku integracyjnego Na co dzień pracuje zawodowo jako logopeda, wicedyrektor w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Lublinie. Lider w kształceniu uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi. Szkoleniowiec w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniów ,terapii dzieci z różnymi niepełnosprawnościami. Autorka licznych publikacji z zakresu edukacji dzieci i logopedii. Posiada duże doświadczenie w pracy z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem, z dziećmi w normie intelektualnej w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz dyslektykami. W swojej pracy kompetentna, profesjonalna w działaniach, zawsze życzliwa i otwarta na potrzeby innych, zwłaszcza tych którzy tej pomocy potrzebują.