Przejdź do treści
Akredytacja
Webinary
Nagrania
Materiały(teczki)
Awans
EduStrefa (indywidualna)
EduStrefa (placówka)
Szkolenia RP
Kontakt
Zaloguj się/Moje konto
Main Menu
Szkolenia nagrania: 2024/2025
Indywidualny program lub tok nauki – komu i jak zorganizować?
Indywidualny program/tok nauki, nauczanie domowe, nauczanie indywidualne, zindywidualizowana ścieżka kształcenia – dla kogo i w jaki sposób są organizowane?
IPET, WOPFU – jak wzorcowo opracować dokumenty dla ucznia z orzeczeniem
Jak dobrze opracować dokumentację będąc nauczycielem współorganizującym?
Jak efektywnie pracować z klasą będącą zbiorem indywidualności o różnych możliwościach i preferencjach
Jak efektywnie pracować z klasą będącą zbiorem indywidualności o różnych możliwościach i preferencjach
Jak napisać sprawozdanie z awansu na nauczyciela mianowanego – stare zasady w praktyce
Jak oceniać uczniów ze SPE na przykładzie języka polskiego, matematyki i przedmiotów ścisłych
Jak oceniać uczniów ze SPE? Praktyczne wskazówki i rozwiązania
Jak oceniać uczniów ze SPE? Praktyczne wskazówki i rozwiązania
« Poprzedni
1
…
3
4
5
6
7
…
15
Następny »
Akredytacja
Webinary
Nagrania
Materiały(teczki)
Awans
EduStrefa (indywidualna)
EduStrefa (placówka)
Szkolenia RP
Kontakt
Zaloguj się/Moje konto
Koszyk
Nazwa użytkownika lub adres e-mail
Hasło
Zapamiętaj mnie
Przewijanie do góry
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zgoda
Polityka prywatności