Skip to content
Akredytacja
Szkolenia na żywo
Szkolenia nagrania
Materiały(teczki)
Awans
Abonament
Dla placówki
Szkolenia RP
Kontakt
Zaloguj się/Moje konto
Main Menu
Szkolenia nagrania: 2024/2025
ICD – 11 w Edukacji. Praktyczne podejście dla nauczycieli
Indywidualny program lub tok nauki – komu i jak zorganizować?
Indywidualny program/tok nauki, nauczanie domowe, nauczanie indywidualne, zindywidualizowana ścieżka kształcenia – dla kogo i w jaki sposób są organizowane?
Jak efektywnie pracować z klasą będącą zbiorem indywidualności o różnych możliwościach i preferencjach
Jak efektywnie pracować z klasą będącą zbiorem indywidualności o różnych możliwościach i preferencjach
Jak napisać sprawozdanie z awansu na nauczyciela mianowanego – stare zasady w praktyce
Jak oceniać uczniów ze SPE na przykładzie języka polskiego, matematyki i przedmiotów ścisłych
Jak oceniać uczniów ze SPE? Praktyczne wskazówki i rozwiązania
Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia ZE SPEKTRUM AUTYZMU
Jak organizować zajęcia rozwijające umiejętności uczenia się w praktyce?
« Poprzedni
1
2
3
4
5
6
…
11
Następny »
Akredytacja
Szkolenia na żywo
Szkolenia nagrania
Materiały(teczki)
Awans
Abonament
Dla placówki
Szkolenia RP
Kontakt
Zaloguj się/Moje konto
Shopping Cart
Nazwa użytkownika lub adres e-mail
Hasło
Zapamiętaj mnie
Scroll to Top
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zgoda
Polityka prywatności