Szkolenie online w Centrum Organizacji Szkoleń zakończone jest certyfikatem
oraz dostępem do materiałów: arkusz okresowej WOPFU jako ewaluacja, przykładowe zalecenia, wpisy do IPET, wzór WOPFU poprzedzająca IPET, wskazania asperger, autyzm, IPET wzór niepełnosprawność w stopniu lekkim, IPET wzór druku,
Ipet w praktyce. Konstruowanie dokumentacji
Szkolenie dedykujemy: Wychowawcom, nauczycielom, pedagogom.
Dzięki szkoleniu zyskasz:
Wiedzę na temat konstruowania indywidualnych programów edukacyjno terapeutycznych, wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania ucznia oraz ewaluacji pomocy psychologiczno- pedagogiczenej uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Opis Szkolenia:
Szkolenie jest wprowadzeniem nauczycieli w samodzielne i sprawne konstruowanie niezbędnej dokumentacji do funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole.
Na szkoleniu:
Będziesz miał/a możliwość zaplanowania własnej pracy w celu sprawnego i efektywnego prowadzenia dokumentacji udzielania pomocy psychologiczno- pedagogicznej uczniom z orzeczeniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Co znajdziesz na szkoleniu:
- Zadania zespołu nauczycieli i specjalistów pracujących z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- IPET- analiza 8 obszarów i ich zapisy.
- Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia- jak ją sporządzić.
- Ocena efektywności programu, modyfikacja programu- ewaluacja.
- Współpraca z rodzicami i PP w zakresie opracowania i modyfikacji IPET
Jestem pedagogiem w szkole podstawowej, doradcą zawodowym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Posiadam bogate doświadczenie w pracy pedagogicznej i szkoleniowej. Jestem nauczycielem przedmiotów zawodowych z zakresu administracji. Od lat prowadzę kursy na kierowników i wychowawców wycieczek, a także szkolenia dla rad pedagogicznych. Główne obszary działań to umiejętności miękkie i kluczowe, technik uczenia, nowoczesnych metod nauczania, kodowania, elementów TIK, pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz wsparcia placówek i nauczycieli. Jestem trenerem metod efektywnego uczenia się. Pomagam również uczniom w pracy nad stresem, autoprezentacją czy asertywnością. Regularny rozwój jest dla mnie bardzo ważny, dlatego systematycznie się doszkalam, biorąc udział w warsztatach dotyczących bajkoterapii, eksperymentów przyrodniczych, neurodydaktyki w edukacji. Dzięki temu mogę wzbogacać własny arsenał narzędzi szkoleniowych.