Jak oceniać uczniów ze SPE na przykładzie języka polskiego, matematyki i przedmiotów ścisłych

  • Poznasz nowe metody nauczania.
  • Nauczysz się efektywnej pracy z uczniami.
  • Wzmocnisz kompetencje w zakresie nowoczesnych technologii

90,00 

Availability: Na stanie

MEGA RABAT NA drugie szkolenie 60 % taniej

Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia ZE SPEKTRUM AUTYZMU

Cele szkolenia: zapoznania uczestników w jaki sposób i kiedy przygotować WOPFU i IPET, kiedy przeprowadzać diagnozę oraz w jakiej formie opracowywać wymaganą dokumentację.

Rekomendowane do szkolenia materiały edukacyjne: Teczka ucznia ze SPE!

Modyfikacja i ewaluacja IPET oraz dostosowań edukacyjnych

Szkolenie ma na celu  doskonalenie umiejętności nauczycieli i specjalistów (pedagoga, pedagoga specjalnego, terapeuty, logopedy) w zakresie modyfikacji IPET oraz dostosowań edukacyjnych dla uczniów objętych pomocą psychologiczno-pedagogiczną w placówce.

Data i godzina szkolenia: 10.02.2025 r. godz. 19.00. Czas trwania szkolenia (godz. dydakt.):1,5 w tym praca własna z materiałami.

Szkolenie odbywa się za pomocą platformy .Zrzut ekranu 2022 08 18 o 11.25.00 removebg preview 1 1 Rekomendowane przeglądarki internetowe: Opera, Chrome, Firefox. Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Do uczestnictwa potrzebny jest komputer z głośnikiem i dostęp do Internetu. Jeżeli nie otrzymasz linku do szkolenia (  standardowo wysyłany jest 1 dzień przed szkoleniem), zgłoś nam przed szkoleniem, pisząc na adres biuro@cos.edu.pl

Szkolenie w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), przydatnym do awansu zawodowego lub potwierdzenia określonych umiejętności.

Otrzymasz:

  • zaświadczenie w formacie PDF do pobrania i samodzielnego wydruku (dostępne po szkoleniu),
  • dostęp do nagrania szkolenia i materiałów będziesz mieć przez 6 miesięcy od daty odbycia się szkolenia. Przestrzeganie tych ram czasowych jest niezbędne, ponieważ nie będzie możliwości wydłużenia tego okresu, nawet w szczególnych przypadkach,
  • materiały szkoleniowe,
  • możliwość zadawania pytań prowadzącemu szkolenie ( po części merytorycznej szkolenia).

 

Dla kogo szkolenie:

  • Wszyscy Nauczyciele pracujący z dzieckiem/ młodzieżą z opiniami obraz orzeczeniami

Program szkolenia:

  • Podstawy prawne oceniania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
  • Analiza wymagań edukacyjnych oraz przykładowych programów nauczania (z języka polskiego, matematyki, historii, biologii i wychowania fizycznego), dostosowanych do indywidualnych możliwości psychofizycznych ucznia
  • Ocenianie uczniów: Z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, Ze spektrum autyzmu, Z dysleksją, dyskalkulią, z zaburzeniami przetwarzania słuchowego, O obniżonych możliwościach intelektualnych, Zagrożonych niedostosowaniem społecznym – przykłady., Ocenianie uczniów z afazją i innymi zaburzeniami rozwoju, Ocenianie uczniów z zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi, Ocenianie uczniów ze szczególnymi uzdolnieniami
  • Najczęstsze mity, dotyczące oceniania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnym.

Opis szkolenia:

Ocenianie uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi (SPE) jest procesem, który wymaga uwzględnienia indywidualnych możliwości, umiejętności, potrzeb i postępów każdego ucznia. Zgodnie z prawem oświatowym ocenianie ma motywować, dostarczać informacji oraz wspierać uczniów, szczególnie tych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Dlatego w modelu edukacji włączającej promowane jest ocenianie wspierające uczniów, szczególnie tych ze SPE, czyli ocenianie kształtujące. Świadomy nauczyciel powinien kierować się określonymi zasadami, które zgodne są z przyjętymi przepisami prawa a zarazem odnoszą się do prawidłowego jego usposobienia.

 

Prowadząca: dr Amelia Dziurda – Multan

 

Shopping Cart
Scroll to Top