Promocja

Siedem razy ADHD. Mózg łowcy i inne supermoce – ADHD w siedmiu perspektywach

Zostaną omówione wszystkie wspomniane perspektywy,  zostaną też przedstawione oparte na ich bazie konkretne, pomocne wskazówki, zarówno dla osób wspierających rozwój, jak i dla samych obdarzonych tą „supermocą”, młodych i nieco starszych osób „bardziej”.

Opcja:

  1. Kupujesz szkolenie pn. Siedem razy ADHD. Mózg łowcy i inne supermoce – ADHD w siedmiu perspektywach ( zaświadczenie, dostęp do nagrania 1 m-c).
  2. Kupujesz szkolenie pn. Siedem razy ADHD. Mózg łowcy i inne supermoce – ADHD w siedmiu perspektywach ( zaświadczenie, materiały szkoleniowe, dostęp do nagrania 6 m-cy).

już od: 49,00 

RABAT 70% NA KOLEJNE SZKOLENIE

Narzędzia i pomocne techniki wspierające funkcjonowanie dziecka/ucznia w spektrum autyzmu

Przedstawimy wybrane narzędzia myślowe, społeczne i fizyczne, a także kilka przydatnych technik i rozwiązań żywotnych problemów, z którymi borykają się dzieci i młodzież ze spektrum autyzmu, m.in. z trudnościami w interakcjach z otoczeniem,  umiejętnościach w zakresie przystosowania się do zmian, czy  tez w problemach z samoregulacją emocjonalną.

Zespół Zaburzeń Uwagi - ADD

Szkolenie w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), przydatnym do awansu zawodowego lub potwierdzenia określonych umiejętności.

NeuroNietypowi w szkole. Spektrum autyzmu, ADHD, FASD - poradnik dla nauczyciela

Na szkoleniu przekazane będą podstawy wiedzy dotyczące wymienionych zaburzeń, a więc Zespołu Aspergera (spektrum autyzmu), ADHD i FAS, porozmawiamy o przyczynach, przejawach i charakterystycznych zachowaniach uczniów oraz  o tym, jak, wspierać ich w warunkach szkolnych

Data i godzina szkolenia: 08.05.2025 r. godz. 18.00. Czas trwania szkolenia (godz. dydakt.): 3 w tym praca własna z materiałami.

Szkolenie odbywa się za pomocą platformy Zrzut ekranu 2022 08 18 o 11.25.00 removebg preview 1 1. Rekomendowane przeglądarki internetowe: Opera, Chrome, Firefox. Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Do uczestnictwa potrzebny jest komputer z głośnikiem i dostęp do Internetu. Jeżeli nie otrzymasz linku do szkolenia (  standardowo wysyłany jest 1 dzień przed szkoleniem), zgłoś nam przed szkoleniem, pisząc na adres biuro@cos.edu.pl


Otrzymasz:

  • zaświadczenie w formacie PDF do pobrania i samodzielnego wydruku,
  • dostęp do nagrania szkolenia i materiałów będziesz mieć przez 6 miesięcy od daty odbycia się szkolenia. Przestrzeganie tych ram czasowych jest niezbędne, ponieważ nie będzie możliwości wydłużenia tego okresu, nawet w szczególnych przypadkach,
  • materiały szkoleniowe: Skrypt będący poszerzona wersją prezentacji,

Informacje dodatkowe:

  • możliwość zadawania pytań prowadzącemu szkolenie ( po części merytorycznej szkolenia).
  • po szkoleniu wszyscy uczestnicy wypełniają ankietę ewaluacji, w celu podsumowania efektywności szkolenia.

Szkolenie w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z § 23 pkt 2 rozporządzenia MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), przydatnym do awansu zawodowego lub potwierdzenia określonych umiejętności.


Dla kogo jest to szkolenie:

  • Nauczyciele/wychowawcy, pedagodzy, psycholodzy szkolni, specjaliści poradni psychologiczno- pedagogicznych, studenci kierunków pedagogicznych

Program szkolenia:

  • ADHD- kilka przydatnych informacji ogólnych.
  • Siedem perspektyw postrzegania ADHD(zaburzenie psychiczne, charakterologiczne, związane z niedoborami dopaminy oraz z problemami  w zakresie funkcji wykonawczych  oraz interakcji społecznych, jako supermoc,  a także odmiana neuroróznorodności).
  • Praktyczne wskazówki dla nauczycieli/wychowawców/rodziców.

Opis szkolenia:

O ADHD możemy mówić:

  • w kontekście diagnozy psychiatrycznej),
  • jako o zaburzeniu charakterologicznym (to właśnie cechy charakteru są wyznacznikiem kryteriów diagnostycznych, zwłaszcza te, które utrudniają codzienne życie),
  • w kontekście niedoboru dopaminy, ważnego hormonu odpowiadającego m.in. za uczenie się, pamięć, uwagę,
  • jako o dysfunkcji wykonawczej (czyli deficytów funkcji wykonawczych, a one to jakby dyrygent dbający o poprawność, koordynację w czasie i przestrzeni danego zadania),
  • o zaburzeniu zależnym od kontekstu (cechy charakteru i objawy, które w określonych okolicznościach mogą mieć wydźwięk pozytywny lub negatywny,
  • według wielu ADHD-owców, ten „dodatek  specjalny” do osobowości to dar, choć czasami przysposabiający nieco problemów,
  • w ostatniej, siódmej odsłonie mówmy o odmianie mózgu neurotypowego (neurotypowy- najbardziej powszechny neurobiologicznie zaprogramowany, zaś mózg ADHD – owca  „to przykład wartościowej odmiany neurologicznej” tegoż oprogramowania.

Korzyści ze szkolenia:

  • Uzupełnisz i uporządkujesz podstawową wiedzę nt. ADHD
  • Poznasz różne perspektywy postrzegania samego ADHD oraz związaną z nimi specyfikę funkcjonowania dzieci i młodzieży z zespołem hiperkinetycznym
  • Poznasz przydatne , praktyczne wskazówki dotyczące wspierania dzieci i młodzieży z ADHD

Prowadząca: Joanna Nienałtowska – Padło

Shopping Cart
No products in the cart.