DM Sans 18 1

Szkolenia w Abonamencie indywidualnym COS1 i COS:

  1. 12 wskazówek do pracy z trudnymi rodzicami
  2. ADHD w szkolnej ławce! Przyczyny, objawy oraz sposoby pracy z uczniem z ADHD
  3. Agresja i autoagresja u uczniów ze spektrum autyzmu- jak sobie z nią radzić?
  4. Agresja i przemoc szkolna
  5. Analiza zapisów w opinii i orzeczeniach
  6. Awans na nauczyciela dyplomowanego wg nowych przepisów
  7. Awans na nauczyciela dyplomowanego wg starych przepisów
  8. Awans na nauczyciela mianowanego wg starych zasad
  9. Awans nauczyciela współorganizującego „według starej ścieżki” na nauczyciela mianowanego – zakończenie
  10. Awans nauczyciela współorganizującego na nauczyciela mianowanego wg starych zasad
  11. Awans zawodowy na nauczyciela mianowanego – stare zasady. Zakończenie stażu
  12. Awans zawodowy nauczyciela kontraktowego na stopień nauczyciela mianowanego na tzw. starych zasadach
  13. Awans zawodowy nauczyciela mianowanego na stopień nauczyciela dyplomowanego  – nowe zasady
  14. Awans zawodowy nauczyciela początkującego –  mianowanie “wg nowej ścieżki”
  15. Awans zawodowy nauczyciela początkującego – mianowanie “wg nowej ścieżki” 
  16. Awans zawodowy nauczyciela współorganizującego na nowych zasadach
  17. Awans zawodowy nauczyciela współorganizującego na nowych zasadach
  18. Canva dla nauczycieli
  19. Cyberbezpieczeństwo – jakie zagrożenia czyhają na dzieci w Internecie?
  20. Cyberbezpieczeństwo – jakie zagrożenia czyhają na młodzież w Internecie?
  21. Cyfrowy autyzm, czyli jak przywiązanie do ekranu wpływa ucznia
  22. Cyfrowy Autyzm. Ekrany i ich wpływ na rozwój, naukę oraz funkcjonowanie dzieci i młodzieży w erze cyfrowej
  23. Czym się różnią zajęcia rewalidacyjne od pomocy psychologiczno – pedagogicznej?
  24. Depresja u młodzieży, zagrożenie samobójstwem. Jak rozpoznawać i wspierać?
  25. Diagnoza indywidualnych potrzeb ucznia w szkole. Przykładowe narzędzia diagnostyczne
  26. Dokumentacja nauczyciela współorganizującego Jak opracować wzorcową dokumentację pracy nauczyciela współorganizującego
  27. Dostosowanie wymagań edukacyjnych – dokumentacja ucznia ze SPE
  28. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia z opinią 
  29. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla uczniów z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi
  30. Dwóch specjalistów w jednej osobie czyli pedagog specjalny i pedagog szkolny
  31. Dyscyplina, spokój i porządek w klasie! Jak skutecznie pracować z trudnymi uczniami
  32. Dziecko z opinią w przedszkolu
  33. Dziennik pedagoga specjalnego. Co wpisywać do dziennika?
  34. Dziewczęta z ZA – mistrzynie kamuflażu
  35. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia ze spektrum autyzmu
  36. Edukacja włączająca – wszystko to, co nauczyciel powinien wiedzieć
  37. Elementy bajkoterapii w pracy z najmłodszymi
  38. Ewaluacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej. Zadania nauczycieli i specjalistów
  39. Gotowe scenariusze zajęć oparte na Metodzie Dobrego Startu
  40. Hejt w internecie! Jak skutecznie radzić sobie z jednym z największych wyzwań współczesnej szkoły
  41. Innowacje pedagogiczne w szkole? Procedura wdrażania innowacji
  42. Instrukcja obsługi nastolatka. Skrzynka z narzędziami dla nauczyciela / rodzica
  43. Instrukcja obsługi nastolatka. Trudne zachowania – wsparcie ucznia w wieku nastoletnim
  44. Jak w praktyce nauczyciel współorganizujący wspiera ucznia ze spektrum autyzmu
  45. Jak organizować zajęcia rozwijające umiejętności uczenia się w praktyce?
  46. Jak organizować zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne w przedszkolu i w szkole?
  47. Jak dostosować system oceniania dla ucznia ze SPE?
  48. Jak efektywnie pracować z uczniem ze spektrum autyzmu – techniki pracy
  49. Jak efektywnie sporządzić IPET i WOPFU?
  50. Jak komunikować się z uczniem ze spektrum autyzmu?
  51. Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia w szkole ponadpodstawowej?
  52. Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia ZE SPEKTRUM AUTYZMU
  53. Jak pomóc dziecku z afazją motoryczną w przedszkolu i w szkole?
  54. Jak pomóc dziecku z zaburzeniami integracji sensorycznej w domu, przedszkolu i szkole?
  55. Jak psycholog prowadzi badania i diagnozy uczniów ?
  56. Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi podczas lekcji. Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej
  57. Jak skutecznie i poprawnie wypełniać obowiązki i zadania pedagoga specjalnego w przedszkolu
  58. Jak skutecznie i poprawnie wypełniać obowiązki i zadania pedagoga specjalnego w szkole podstawowej
  59. Jak uczyć uczenia się? Samodzielność, odpowiedzialność i motywacja – samokontrola uczenia się ucznia
  60. Jak wspierać ucznia w procesie żałoby?
  61. Koordynator pomocy psychologiczno – pedagogicznej w przedszkolu i szkole
  62. Lęk u dzieci ze spektrum autyzmu
  63. Metody aktywizujące w praktyce – bank pomysłów
  64. Metody aktywizujące w praktyce szkolnej
  65. Mity i fakty na temat autyzmu
  66. Mocne strony autystycznych uczniów – jak je rozpoznać i jak nad nimi pracować?
  67. NeuroNietypowi w szkole. Spektrum autyzmu, ADHD, FASD – poradnik dla nauczyciela
  68. Narzędzia TIK, które podniosą efektywność pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  69. Nauczyciel początkujący – przygotowanie do zawodu, egzamin na mianowanego po nowemu
  70. Nauczyciel współorganizujący – obowiązująca dokumentacja
  71. Narzędzia i pomocne techniki wspierające funkcjonowanie dziecka/ucznia w spektrum autyzmu
  72. Nie autyzm, lecz spektrum autyzmu. Co nowego przyniesie ICD 11?
  73. Nieneurotypowi w szkole. Spektrum autyzmu, ADHD, FASD – poradnik dla nauczyciela
  74. Nowe obszary zachowań ryzykownych uczniów
  75. Ocena efektywności PPP – zadania nauczycieli i specjalistów na koniec roku szkolnego
  76. Od inspiracji do innowacji – krok po kroku
  77. Opowiadanie twórcze na lekcjach jęz. polskiego w szkole podstawowej
  78. Opracowanie PROGRAMU WYCHOWAWCZO – PROFILAKTYCZNEGO – krok po kroku
  79. Organizacja pomocy psychologiczo – pedagogicznej. Wiedza w pigułce: dokumentowanie i organizowanie 
  80. Orzeczenia i opinie z PPP – trafna diagnoza i tworzenie dokumentacji
  81. Pedagog specjalny – jego zadania, obowiązki i dokumentacja po pierwszym półroczu
  82. Pedagog specjalny w przedszkolu – realizacja zadań i obowiązków w praktyce
  83. Pedagog specjalny w szkole podstawowej i ponadpodstawowej – realizacja zadań i obowiązków w praktyce
  84. Pensum specjalisty. Zajęcia z form pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkole i przedszkolu
  85. Planowanie pracy nauczyciela w oparciu o OPINIE i ORZECZENIA z poradni
  86. Podsumowanie roku szkolnego – dokumentacja specjalisty
  87. Pomysły na zadaNIEdomowe. Co zamiast prac domowych?
  88. Pozytywna Dyscyplina dla nauczycieli szkolnych i przedszkolnych – „KURS”
  89. Praca z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną metodą ośrodków pracy
  90. Praca z uczniem z zaburzeniami emocji – Gotowe wskazówki
  91. Praca z uczniem ze spektrum autyzmu – metody pracy
  92. Praktyczny przewodnik po formach wypowiedzi
  93. Prawo autorskie w edukacji
  94. Problemy diagnozy różnicowej autyzmu a Zespołu Aspergera
  95. Procedura “Niebieskie Karty” – nowe zadania dla pracowników oświaty?
  96. Procedura prowadzenia obserwacji pedagogicznej i diagnozy przedszkolnej oraz szkolnej
  97. Procedura skreślenia ucznia z listy uczniów
  98. Profilaktyka zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży
  99. Program wychowawczo – profilaktyczny krok po kroku
  100. Przemoc wobec najmłodszych. Przyczyny, rodzaje oraz metody wspierania krzywdzonych dzieci i młodzieży
  101. Przygotowanie do kontroli Kuratora Oświaty. Zgodność z przepisami prawa zwiększenia dostępności i jakości wsparcia udzielanego uczniom przez nauczycieli specjalistów, w tym pedagogów specjalnych
  102. Przykładowa forma sprawozdania pedagoga specjalnego oraz dokumentacja z zakresu ewaluacji
  103. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego
  104. Psycholog szkolny – jego rola i zadania
  105. Procedura “Niebieskie Karty” – nowe zadania dla pracowników oświaty związane z przeciwdziałaniem przemocy domowej i realizacją Standardów Ochrony Małoletnich
  106. Rola pracowników oświaty w przeciwdziałaniu demoralizacji i przestępczości nieletnich – procedury reagowania
  107. Rola – zadania i dokumentacja psychologa w przedszkolu. Planowanie pracy krok po kroku – nagranie
  108. Rola i zadania nauczyciela współorganizującego w praktyce
  109. Rola koordynatora ds. standardów ochrony małoletnich. Jak opisać procedury?
  110. Rola pracowników oświaty w przeciwdziałaniu demoralizacji i przestępczości nieletnich
  111. Rola psychologa w przedszkolu – jego rola i dokumentacja
  112. Rozmowa kwalifikacyjna na nauczyciela dyplomowanego – stare zasady
  113. Rozwijanie umiejętności redagowania krótkich form wypowiedzi
  114. Rozwijanie umiejętności społecznych dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera
  115. Skuteczna praca z rodzicami ucznia – czyli jak prowadzić  spotkania profilaktyczne w sposób przyjazny dla rodzica i nauczyciela
  116. Skuteczna współpraca nauczyciela współorganizującego z nauczycielami wiodącymi
  117. Spektrum autyzmu – jak rozumieć, pomagać, wychowywać. Wskazówki dla osób wspierających rozwój
  118. Sprawdźmy to razem – czy opracowane Standardy Małoletnich spełniają ustawowe wymogi
  119. Sprawdzone strategie na nowy rok szkolony, dla nauczyciela j.polskiego w szkole podstawowej
  120. Sprawozdanie nauczyciela współorganizującego
  121. Standardy Ochrony Małoletnich – nowe obowiązki placówek oświatowych (przedszkole)
  122. Standardy Ochrony Małoletnich – procedury i ich wdrażanie
  123. Szkolenie pn. Narzędziownik pedagoga specjalnego
  124. Teczka Terapeuty pedagogicznego
  125. Teczka ucznia objętego pomocą psychologiczno – pedagogiczną – dokumentacja
  126. Trudny rodzic. Zasady współpracy z rodzicami – model oparty na partnerstwie
  127. Uczeń z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną w szkole. Sprawdzone metody pracy
  128. Uczeń z zespołem Downa – poznaj metody pracy oparte na najnowszych badaniach
  129. Uczeń ze spektrum autyzmu (z Zespołem Aspergera)
  130. Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole średniej
  131. Vademecum pedagoga szkolnego. Zadania pedagoga szkolnego w świetle obowiązujących przepisów prawa
  132. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka – podstawowe założenia i aspekty prawne
  133. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w codziennej pracy pedagoga i terapeuty
  134. Wpisy do dziennika nauczyciela współorganizującego
  135. Współpraca nauczyciela współorganizującego z nauczycielem przedmiotowym
  136. Wybrane narzędzia diagnozy dla dziecka/ucznia z orzeczeniem
  137. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w pracy nauczyciela
  138. Wymagana dokumentacja psychologa szkolnego i przedszkolnego
  139. Wyzwania pedagoga specjalnego w ogólnodostępnej szkole ponadpodstawowej – od kwalifikacji do dokumentacji
  140. Zabawy sensoryczne w przedszkolu – poznaj ćwiczenia wspierające rozwój dziecka
  141. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego w ogólnodostępnej szkole
  142. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego, jak udokumentować realizację swoich zadań na koniec roku szkolnego?
  143. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego/ pedagoga szkolnego. Współpraca specjalistów
  144. Zadania i dokumentacja terapeuty pedagogicznego
  145. Zadania i obowiązki Terapeuty Pedagogicznego
  146. Zadania PEDAGOGA i PEDAGOGA SPECJALNEGO oraz sposób ich realizacji
  147. Zadania pedagoga szkolnego – sposoby i formy ich realizacji w praktyce
  148. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze w klasach I – III
  149. Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne w szkole podstawowej
  150. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne – co warto wiedzieć na koniec roku szkolnego?
  151. Zajęcia rewalidacyjne w klasach 7-8 i  w szkole ponadpodstawowej – pomysły na ćwiczenia
  152. Zajęcia rewalidacyjne w przedszkolu i szkole – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy, dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  153. Zajęcia rewalidacyjne w szkole – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy. Dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  154. Zajęcia rewalidacyjne w szkole ponadpodstawowej – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy, dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  155. Zajęcia rewalidacyjne z dziećmi/uczniami z autyzmem oraz Zespołem Aspergera
  156. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne. Procedury + pomysły
  157. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne w przedszkolu i szkole
  158. Zastosowanie elementów terapii behawioralnej w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu
  159. Zespół Aspergera. Co nauczyciel wiedzieć powinien
  160. Zespół Zaburzeń Uwagi – ADD
  161. Za szybą milczenia – czyli wszystko o mutyzmie wybiórczym. Skuteczne metody terapii
  162. Życzliwość, nie tylko od święta

Materiały edukacyjne (TECZKI) w Abonamencie indywidualnym COS2:

  1. Dziennik pedagoga specjalnego. Co wpisywać do dziennika?
  2. Teczka pedagoga specjalnego – przedszkole
  3. Teczka pedagoga specjalnego szkoła podstawowa i ponadpodstawowa
  4. Teczka pedagoga specjalnego szkoła podstawowa i ponadpodstawowa
  5. Teczka pedagoga szkolnego w szkole podstawowej i ponadpodstawowej
  6. Teczka pedagoga szkolnego i specjalnego w jednej osobie
  7. Teczka psychologa w przedszkolu
  8. Teczka psychologa w szkole
  9. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego
  10. Teczka koordynatora ds. Standardów Ochrony Małoletnich
  11. Teczka pracy nauczyciela współorganizującego
  12. Teczka wychowawcy
  13.  Narzędziownik pedagoga specjalnego
  14. Teczka ewaluacji dla pedagoga specjalnego
  15. Teczka Terapeuty pedagogicznego
  16. Teczka pedagoga szkolnego/specjalnego na podsumowanie roku szkolnego
  17. Teczka – awans współorganizującego na mianowanego, stare zasady
  18. Wpisy do dziennika nauczyciela współorganizującego
  19. Teczka – awans na dyplomowanego, stare zasady
  20. Teczka – awans mianowany stare zasady
  21. Teczka – awans pedagoga specjalnego/szkolnego, ubiegającego się o stopień awansu nauczyciela mianowanego
  22. Teczka – awans współorganizującego na dyplomowanego

Abonament szkoleniowy COS 1

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe
399 199

Abonament szkoleniowy COS 2

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe, materiały edukacyjne (Teczki)
499 299
Shopping Cart
Scroll to Top