DM Sans 18 1

Szkolenia w Abonamencie indywidualnym COS1 i COS:

  1. 12 wskazówek do pracy z trudnymi rodzicami
  2. Awans nauczyciela początkującego na stopień nauczyciela mianowanego
  3. Autyzm i diada objawów: Nowe podejście diagnostyczne
  4. ADHD w szkolnej ławce! Przyczyny, objawy oraz sposoby pracy z uczniem z ADHD
  5. Agresja i autoagresja u uczniów ze spektrum autyzmu- jak sobie z nią radzić?
  6. Agresja i przemoc szkolna
  7. Analiza zapisów w opinii i orzeczeniach
  8. Awans na nauczyciela dyplomowanego wg nowych przepisów
  9. Awans na nauczyciela dyplomowanego wg starych przepisów
  10. Awans na nauczyciela mianowanego wg starych zasad
  11. Awans nauczyciela współorganizującego „według starej ścieżki” na nauczyciela mianowanego – zakończenie
  12. Awans nauczyciela współorganizującego na nauczyciela mianowanego wg starych zasad
  13. Awans zawodowy na nauczyciela mianowanego – stare zasady. Zakończenie stażu
  14. Awans zawodowy nauczyciela kontraktowego na stopień nauczyciela mianowanego na tzw. starych zasadach
  15. Awans zawodowy nauczyciela mianowanego na stopień nauczyciela dyplomowanego  – nowe zasady
  16. Awans zawodowy nauczyciela początkującego –  mianowanie “wg nowej ścieżki”
  17. Awans zawodowy nauczyciela początkującego – mianowanie “wg nowej ścieżki” 
  18. Awans zawodowy nauczyciela współorganizującego na nowych zasadach
  19. Awans zawodowy nauczyciela współorganizującego na nowych zasadach
  20. Codzienne wyzwania dziewcząt z Zespołem Aspergera – wskazówki dla nauczycieli
  21. Canva dla nauczycieli
  22. Cyberbezpieczeństwo! Poznaj skuteczne metody ochrony uczniów przed zagrożeniami w sieci
  23. Cyberbezpieczeństwo – jakie zagrożenia czyhają na dzieci w Internecie?
  24. Cyberbezpieczeństwo – jakie zagrożenia czyhają na młodzież w Internecie?
  25. Cyfrowy autyzm, czyli jak przywiązanie do ekranu wpływa ucznia
  26. Cyfrowy Autyzm. Ekrany i ich wpływ na rozwój, naukę oraz funkcjonowanie dzieci i młodzieży w erze cyfrowej
  27. Czym się różnią zajęcia rewalidacyjne od pomocy psychologiczno – pedagogicznej?
  28. Depresja u młodzieży, zagrożenie samobójstwem. Jak rozpoznawać i wspierać?
  29. Diagnoza indywidualnych potrzeb ucznia w szkole. Przykładowe narzędzia diagnostyczne
  30. Dokumentacja psychologa szkolnego i przedszkolnego – praktyczne wskazówki i najnowsze wytyczne
  31. Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej. Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi podczas lekcji
  32. Dokumentacja nauczyciela współorganizującego Jak opracować wzorcową dokumentację pracy nauczyciela współorganizującego
  33. Dostosowanie wymagań edukacyjnych – dokumentacja ucznia ze SPE
  34. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia z opinią 
  35. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla uczniów z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi
  36. Dwóch specjalistów w jednej osobie czyli pedagog specjalny i pedagog szkolny
  37. Dyscyplina, spokój i porządek w klasie! Jak skutecznie pracować z trudnymi uczniami
  38. Dziecko z opinią w przedszkolu
  39. Dziennik pedagoga specjalnego. Co wpisywać do dziennika?
  40. Dziewczęta z ZA – mistrzynie kamuflażu
  41. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia ze spektrum autyzmu
  42. Edukacja włączająca: Każdy uczeń ma swoje miejsce – jak tworzyć szkołę dla wszystkich?
  43. Edukacja włączająca – wszystko to, co nauczyciel powinien wiedzieć
  44. Elementy bajkoterapii w pracy z najmłodszymi
  45. Efektywne i zgodne z przepisami dokumentowanie pracy nauczyciela współorganizującego w dzienniku lekcyjnym: praktyczne wskazówki i najczęstsze błędy
  46. Ewaluacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej. Zadania nauczycieli i specjalistów
  47. Gotowe scenariusze zajęć oparte na Metodzie Dobrego Startu
  48. Hejt w internecie! Jak skutecznie radzić sobie z jednym z największych wyzwań współczesnej szkoły
  49. Indywidualny program lub tok nauki – komu i jak zorganizować?
  50. Innowacje pedagogiczne w szkole? Procedura wdrażania innowacji
  51. Instrukcja obsługi nastolatka. Skrzynka z narzędziami dla nauczyciela / rodzica
  52. Instrukcja obsługi nastolatka. Trudne zachowania – wsparcie ucznia w wieku nastoletnim.
  53. Jak efektywnie pracować z klasą będącą zbiorem indywidualności o różnych możliwościach i preferencjach
  54. Jak pracować z dzieckiem z dysleksją?
  55. Jak Skutecznie Wspierać Uczniów z Trudnościami w Nauce? Praktyczne Metody i Inspiracje dla Nauczycieli
  56. Jak oceniać uczniów ze SPE? Praktyczne wskazówki i rozwiązania.
  57. Jak organizować zajęcia rozwijające umiejętności uczenia się w praktyce?
  58. Jak oceniać uczniów ze SPE na przykładzie języka polskiego, matematyki i przedmiotów ścisłych
  59. Jak w praktyce nauczyciel współorganizujący wspiera ucznia ze spektrum autyzmu
  60. Jak organizować zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne w przedszkolu i w szkole?
  61. Jak dostosować system oceniania dla ucznia ze SPE?
  62. Jak efektywnie pracować z uczniem ze spektrum autyzmu – techniki pracy
  63. Jak efektywnie sporządzić IPET i WOPFU?
  64. Jak komunikować się z uczniem ze spektrum autyzmu?
  65. Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia w szkole ponadpodstawowej?
  66. Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia ZE SPEKTRUM AUTYZMU
  67. Jak pomóc dziecku z afazją motoryczną w przedszkolu i w szkole?
  68. Jak pomóc dziecku z zaburzeniami integracji sensorycznej w domu, przedszkolu i szkole?
  69. Jak psycholog prowadzi badania i diagnozy uczniów ?
  70. Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi podczas lekcji. Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej
  71. Jak skutecznie i poprawnie wypełniać obowiązki i zadania pedagoga specjalnego w przedszkolu
  72. Jak skutecznie i poprawnie wypełniać obowiązki i zadania pedagoga specjalnego w szkole podstawowej
  73. Jak uczyć uczenia się? Samodzielność, odpowiedzialność i motywacja – samokontrola uczenia się ucznia
  74. Jak wspierać ucznia w procesie żałoby?
  75. Koordynator pomocy psychologiczno – pedagogicznej w przedszkolu i szkole
  76. Lęk u dzieci ze spektrum autyzmu
  77. Motywacja bez granic: Jak zaangażować uczniów i pokonać szkolną rutynę
  78. Metody behawioralne w motywowaniu i dyscyplinowaniu uczniów
  79. Metody aktywizujące w praktyce – bank pomysłów
  80. Metody aktywizujące w praktyce szkolnej
  81. Mity i fakty na temat autyzmu
  82. Mocne strony autystycznych uczniów – jak je rozpoznać i jak nad nimi pracować?
  83. NAJPIERW JA! POTEM CAŁA RESZTA. O nauczycielskim dobrostanie, asertywności, potrzebach, granicach i zarządzaniu czasem
  84. Nauczyciel współorganizujący w działaniu – wsparcie ucznia z autyzmem w praktyce
  85. Nauczyciel współorganizujący kształcenie dziecka/ucznia w spektrum autyzmu – koniec I półrocza?
  86. NeuroNietypowi w szkole. Spektrum autyzmu, ADHD, FASD – poradnik dla nauczyciela
  87. Narzędzia TIK, które podniosą efektywność pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  88. Nauczyciel początkujący – przygotowanie do zawodu, egzamin na mianowanego po nowemu
  89. Nauczanie uczniów ze spektrum autyzmu – praktyka i efektywne metody
  90. Nauczyciel współorganizujący – obowiązująca dokumentacja
  91. Narzędzia i pomocne techniki wspierające funkcjonowanie dziecka/ucznia w spektrum autyzmu
  92. Nie autyzm, lecz spektrum autyzmu. Co nowego przyniesie ICD 11?
  93. Nieneurotypowi w szkole. Spektrum autyzmu, ADHD, FASD – poradnik dla nauczyciela
  94. Nowe obszary zachowań ryzykownych uczniów
  95. Ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej – zadania nauczycieli i specjalistów na podsumowanie I półrocza
  96. Ocena funkcjonalna w edukacji włączającej
  97. Ocena efektywności PPP – zadania nauczycieli i specjalistów na koniec roku szkolnego
  98. Od inspiracji do innowacji – krok po kroku
  99. Opowiadanie twórcze na lekcjach jęz. polskiego w szkole podstawowej
  100. Opracowanie PROGRAMU WYCHOWAWCZO – PROFILAKTYCZNEGO – krok po kroku
  101. Organizacja pomocy psychologiczo – pedagogicznej. Wiedza w pigułce: dokumentowanie i organizowanie 
  102. Orzeczenia i opinie z PPP – trafna diagnoza i tworzenie dokumentacji
  103. Pedagog specjalny – jego zadania, obowiązki i dokumentacja po pierwszym półroczu
  104. Pedagog specjalny w przedszkolu – realizacja zadań i obowiązków w praktyce
  105. Pedagog specjalny w szkole podstawowej i ponadpodstawowej – realizacja zadań i obowiązków w praktyce
  106. Pensum specjalisty. Zajęcia z form pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkole i przedszkolu
  107. Planowanie pracy nauczyciela w oparciu o OPINIE i ORZECZENIA z poradni
  108. Podsumowanie roku szkolnego – dokumentacja specjalisty
  109. Pomysły na zadaNIEdomowe. Co zamiast prac domowych?
  110. Pozytywna Dyscyplina dla nauczycieli szkolnych i przedszkolnych – „KURS”
  111. Praca z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną metodą ośrodków pracy
  112. Praca z uczniem z zaburzeniami emocji – Gotowe wskazówki
  113. Praca z uczniem ze spektrum autyzmu – metody pracy
  114. Praktyczny przewodnik po formach wypowiedzi
  115. Prawo autorskie w edukacji
  116. Problemy diagnozy różnicowej autyzmu a Zespołu Aspergera
  117. Procedura “Niebieskie Karty” – nowe zadania dla pracowników oświaty?
  118. Procedura prowadzenia obserwacji pedagogicznej i diagnozy przedszkolnej oraz szkolnej
  119. Procedura skreślenia ucznia z listy uczniów
  120. Profilaktyka zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży
  121. Program wychowawczo – profilaktyczny krok po kroku
  122. Przemoc wobec najmłodszych. Przyczyny, rodzaje oraz metody wspierania krzywdzonych dzieci i młodzieży
  123. Przygotowanie do kontroli Kuratora Oświaty. Zgodność z przepisami prawa zwiększenia dostępności i jakości wsparcia udzielanego uczniom przez nauczycieli specjalistów, w tym pedagogów specjalnych
  124. Przykładowa forma sprawozdania pedagoga specjalnego oraz dokumentacja z zakresu ewaluacji
  125. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego
  126. Psycholog szkolny – jego rola i zadania
  127. Procedura “Niebieskie Karty” – nowe zadania dla pracowników oświaty związane z przeciwdziałaniem przemocy domowej i realizacją Standardów Ochrony Małoletnich
  128. Reagowanie pracownika placówki oświatowej, na przemoc rówieśniczą, domową – o czym pamiętać tworząc procedury w Standardach Ochrony Małoletnich
  129. Rola pracowników oświaty w przeciwdziałaniu demoralizacji i przestępczości nieletnich – procedury reagowania
  130. Rola – zadania i dokumentacja psychologa w przedszkolu. Planowanie pracy krok po kroku – nagranie
  131. Rola i zadania nauczyciela współorganizującego w praktyce
  132. Rola koordynatora ds. standardów ochrony małoletnich. Jak opisać procedury?
  133. Rola pracowników oświaty w przeciwdziałaniu demoralizacji i przestępczości nieletnich
  134. Rola psychologa w przedszkolu – jego rola i dokumentacja
  135. Rozmowa kwalifikacyjna na nauczyciela dyplomowanego – stare zasady
  136. Rozwijanie umiejętności redagowania krótkich form wypowiedzi
  137. Rozwijanie umiejętności społecznych dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera
  138. Skuteczna praca z rodzicami ucznia – czyli jak prowadzić  spotkania profilaktyczne w sposób przyjazny dla rodzica i nauczyciela
  139. Skuteczna współpraca nauczyciela współorganizującego z nauczycielami wiodącymi
  140. Spektrum autyzmu – jak rozumieć, pomagać, wychowywać. Wskazówki dla osób wspierających rozwój
  141. Sprawdźmy to razem – czy opracowane Standardy Małoletnich spełniają ustawowe wymogi
  142. Sprawdzone strategie na nowy rok szkolony, dla nauczyciela j.polskiego w szkole podstawowej
  143. Sprawozdanie nauczyciela współorganizującego
  144. Standardy Ochrony Małoletnich – nowe obowiązki placówek oświatowych (przedszkole)
  145. Standardy Ochrony Małoletnich – procedury i ich wdrażanie
  146. Szkolenie pn. Narzędziownik pedagoga specjalnego
  147. Teczka Terapeuty pedagogicznego
  148. Teczka ucznia objętego pomocą psychologiczno – pedagogiczną – dokumentacja
  149. Trudny rodzic. Zasady współpracy z rodzicami – model oparty na partnerstwie
  150. Uczeń z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną w szkole. Sprawdzone metody pracy
  151. Uczeń z zespołem Downa – poznaj metody pracy oparte na najnowszych badaniach
  152. Uczeń ze spektrum autyzmu (z Zespołem Aspergera)
  153. Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole średniej
  154. Vademecum pedagoga szkolnego. Zadania pedagoga szkolnego w świetle obowiązujących przepisów prawa
  155. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka – podstawowe założenia i aspekty prawne
  156. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w codziennej pracy pedagoga i terapeuty
  157. Wpisy do dziennika nauczyciela współorganizującego
  158. Współpraca nauczyciela współorganizującego z nauczycielem przedmiotowym
  159. Wybrane narzędzia diagnozy dla dziecka/ucznia z orzeczeniem
  160. Wykorzystanie sztucznej inteligencji i nowoczesnych technologii w edukacji
  161. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w pracy nauczyciela
  162. Wymagana dokumentacja psychologa szkolnego i przedszkolnego
  163. Wyzwania pedagoga specjalnego w ogólnodostępnej szkole ponadpodstawowej – od kwalifikacji do dokumentacji
  164. Zabawy sensoryczne w przedszkolu – poznaj ćwiczenia wspierające rozwój dziecka
  165. Zadania koordynatora ds. Standardów Ochrony Małoletnich w szkole i przedszkolu
  166. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego w ogólnodostępnej szkole
  167. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego, jak udokumentować realizację swoich zadań na koniec roku szkolnego?
  168. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego/ pedagoga szkolnego. Współpraca specjalistów
  169. Zadania i dokumentacja terapeuty pedagogicznego
  170. Zadania i obowiązki Terapeuty Pedagogicznego
  171. Zadania PEDAGOGA i PEDAGOGA SPECJALNEGO oraz sposób ich realizacji
  172. Zadania pedagoga szkolnego – sposoby i formy ich realizacji w praktyce
  173. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze w klasach I – III
  174. Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne w szkole podstawowej
  175. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne – co warto wiedzieć na koniec roku szkolnego?
  176. Zajęcia rewalidacyjne w klasach 7-8 i  w szkole ponadpodstawowej – pomysły na ćwiczenia
  177. Zajęcia rewalidacyjne w przedszkolu i szkole – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy, dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  178. Zajęcia rewalidacyjne w szkole – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy. Dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  179. Zajęcia rewalidacyjne w szkole ponadpodstawowej – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy, dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  180. Zajęcia rewalidacyjne z dziećmi/uczniami z autyzmem oraz Zespołem Aspergera
  181. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne. Procedury + pomysły
  182. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne w przedszkolu i szkole
  183. Zastosowanie elementów terapii behawioralnej w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu
  184. Zespół Aspergera. Co nauczyciel wiedzieć powinien
  185. Zespół Zaburzeń Uwagi – ADD
  186. Za szybą milczenia – czyli wszystko o mutyzmie wybiórczym. Skuteczne metody terapii
  187. Zajęcia rewalidacyjne w praktyce – kluczowe strategie i narzędzia nauczyciela
  188. Życzliwość, nie tylko od święta

Materiały edukacyjne (TECZKI) w Abonamencie indywidualnym COS2:

  1. Dziennik pedagoga specjalnego. Co wpisywać do dziennika?
  2. Teczka pedagoga specjalnego – przedszkole
  3. Teczka pedagoga specjalnego szkoła podstawowa i ponadpodstawowa
  4. Teczka pedagoga specjalnego szkoła podstawowa i ponadpodstawowa
  5. Teczka pedagoga szkolnego w szkole podstawowej i ponadpodstawowej
  6. Teczka pedagoga szkolnego i specjalnego w jednej osobie
  7. Teczka psychologa w przedszkolu
  8. Teczka psychologa w szkole
  9. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego
  10. Teczka koordynatora ds. Standardów Ochrony Małoletnich
  11. Teczka pracy nauczyciela współorganizującego
  12. Teczka wychowawcy
  13.  Narzędziownik pedagoga specjalnego
  14. Teczka ewaluacji dla pedagoga specjalnego
  15. Teczka Terapeuty pedagogicznego
  16. Teczka pedagoga szkolnego/specjalnego na podsumowanie roku szkolnego
  17. Teczka – awans współorganizującego na mianowanego, stare zasady
  18. Wpisy do dziennika nauczyciela współorganizującego
  19. Wpisy do Dziennika Pedagoga Specjalnego
  20. Teczka – awans na dyplomowanego, stare zasady
  21. Teczka – awans mianowany stare zasady
  22. Teczka – awans pedagoga specjalnego/szkolnego, ubiegającego się o stopień awansu nauczyciela mianowanego
  23. Teczka – awans współorganizującego na dyplomowanego
  24. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego

Abonament szkoleniowy COS 1

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe
499 299

Abonament szkoleniowy COS 2

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe, materiały edukacyjne (Teczki)
998 399
Shopping Cart
Scroll to Top