Szkolenia w Abonamencie dla placówki COS1, COS2, COS3:

  1. 12 wskazówek do pracy z trudnymi rodzicami
  2. ADHD w szkolnej ławce! Przyczyny, objawy oraz sposoby pracy z uczniem z ADHD
  3. Agresja i autoagresja u uczniów ze spektrum autyzmu- jak sobie z nią radzić?
  4. Agresja i przemoc szkolna
  5. Analiza zapisów w opinii i orzeczeniach
  6. Awans na nauczyciela dyplomowanego wg nowych przepisów
  7. Awans na nauczyciela dyplomowanego wg starych przepisów
  8. Awans na nauczyciela mianowanego wg starych zasad
  9. Awans nauczyciela współorganizującego „według starej ścieżki” na nauczyciela mianowanego – zakończenie
  10. Awans nauczyciela współorganizującego na nauczyciela mianowanego wg starych zasad
  11. Awans zawodowy na nauczyciela mianowanego – stare zasady. Zakończenie stażu
  12. Awans zawodowy nauczyciela kontraktowego na stopień nauczyciela mianowanego na tzw. starych zasadach
  13. Awans zawodowy nauczyciela mianowanego na stopień nauczyciela dyplomowanego  – nowe zasady
  14. Awans zawodowy nauczyciela początkującego –  mianowanie “wg nowej ścieżki”
  15. Awans zawodowy nauczyciela początkującego – mianowanie “wg nowej ścieżki” 
  16. Awans zawodowy nauczyciela współorganizującego na nowych zasadach
  17. Awans zawodowy nauczyciela współorganizującego na nowych zasadach
  18. Canva dla nauczycieli
  19. Cyberbezpieczeństwo! Poznaj skuteczne metody ochrony uczniów przed zagrożeniami w sieci
  20. Cyberbezpieczeństwo – jakie zagrożenia czyhają na dzieci w Internecie?
  21. Cyberbezpieczeństwo – jakie zagrożenia czyhają na młodzież w Internecie?
  22. Cyfrowy autyzm, czyli jak przywiązanie do ekranu wpływa ucznia
  23. Cyfrowy Autyzm. Ekrany i ich wpływ na rozwój, naukę oraz funkcjonowanie dzieci i młodzieży w erze cyfrowej
  24. Czym się różnią zajęcia rewalidacyjne od pomocy psychologiczno – pedagogicznej?
  25. Depresja u młodzieży, zagrożenie samobójstwem. Jak rozpoznawać i wspierać?
  26. Diagnoza indywidualnych potrzeb ucznia w szkole. Przykładowe narzędzia diagnostyczne
  27. Dokumentacja nauczyciela współorganizującego Jak opracować wzorcową dokumentację pracy nauczyciela współorganizującego
  28. Dostosowanie wymagań edukacyjnych – dokumentacja ucznia ze SPE
  29. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia z opinią 
  30. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla uczniów z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi
  31. Dwóch specjalistów w jednej osobie czyli pedagog specjalny i pedagog szkolny
  32. Dyscyplina, spokój i porządek w klasie! Jak skutecznie pracować z trudnymi uczniami
  33. Dziecko z opinią w przedszkolu
  34. Dziennik pedagoga specjalnego. Co wpisywać do dziennika?
  35. Dziewczęta z ZA – mistrzynie kamuflażu
  36. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia ze spektrum autyzmu
  37. Edukacja włączająca – wszystko to, co nauczyciel powinien wiedzieć
  38. Elementy bajkoterapii w pracy z najmłodszymi
  39. Ewaluacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej. Zadania nauczycieli i specjalistów
  40. Gotowe scenariusze zajęć oparte na Metodzie Dobrego Startu
  41. Hejt w internecie! Jak skutecznie radzić sobie z jednym z największych wyzwań współczesnej szkoły
  42. Innowacje pedagogiczne w szkole? Procedura wdrażania innowacji
  43. Instrukcja obsługi nastolatka. Skrzynka z narzędziami dla nauczyciela / rodzica
  44. Jak organizować zajęcia rozwijające umiejętności uczenia się w praktyce?
  45. Instrukcja obsługi nastolatka. Trudne zachowania – wsparcie ucznia w wieku nastoletnim.
  46. Jak w praktyce nauczyciel współorganizujący wspiera ucznia ze spektrum autyzmu
  47. Jak organizować zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne w przedszkolu i w szkole?
  48. Jak dostosować system oceniania dla ucznia ze SPE?
  49. Jak efektywnie pracować z uczniem ze spektrum autyzmu – techniki pracy
  50. Jak efektywnie sporządzić IPET i WOPFU?
  51. Jak komunikować się z uczniem ze spektrum autyzmu?
  52. Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia w szkole ponadpodstawowej?
  53. Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia ZE SPEKTRUM AUTYZMU
  54. Jak pomóc dziecku z afazją motoryczną w przedszkolu i w szkole?
  55. Jak pomóc dziecku z zaburzeniami integracji sensorycznej w domu, przedszkolu i szkole?
  56. Jak psycholog prowadzi badania i diagnozy uczniów ?
  57. Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi podczas lekcji. Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej
  58. Jak skutecznie i poprawnie wypełniać obowiązki i zadania pedagoga specjalnego w przedszkolu
  59. Jak skutecznie i poprawnie wypełniać obowiązki i zadania pedagoga specjalnego w szkole podstawowej
  60. Jak uczyć uczenia się? Samodzielność, odpowiedzialność i motywacja – samokontrola uczenia się ucznia
  61. Jak wspierać ucznia w procesie żałoby?
  62. Koordynator pomocy psychologiczno – pedagogicznej w przedszkolu i szkole
  63. Lęk u dzieci ze spektrum autyzmu
  64. Metody behawioralne w motywowaniu i dyscyplinowaniu uczniów
  65. Metody aktywizujące w praktyce – bank pomysłów
  66. Metody aktywizujące w praktyce szkolnej
  67. Mity i fakty na temat autyzmu
  68. Mocne strony autystycznych uczniów – jak je rozpoznać i jak nad nimi pracować?
  69. NeuroNietypowi w szkole. Spektrum autyzmu, ADHD, FASD – poradnik dla nauczyciela
  70. Narzędzia TIK, które podniosą efektywność pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  71. Nauczyciel początkujący – przygotowanie do zawodu, egzamin na mianowanego po nowemu
  72. Nauczyciel współorganizujący – obowiązująca dokumentacja
  73. Narzędzia i pomocne techniki wspierające funkcjonowanie dziecka/ucznia w spektrum autyzmu
  74. Nie autyzm, lecz spektrum autyzmu. Co nowego przyniesie ICD 11?
  75. Nieneurotypowi w szkole. Spektrum autyzmu, ADHD, FASD – poradnik dla nauczyciela
  76. Nowe obszary zachowań ryzykownych uczniów
  77. Ocena efektywności PPP – zadania nauczycieli i specjalistów na koniec roku szkolnego
  78. Od inspiracji do innowacji – krok po kroku
  79. Opowiadanie twórcze na lekcjach jęz. polskiego w szkole podstawowej
  80. Opracowanie PROGRAMU WYCHOWAWCZO – PROFILAKTYCZNEGO – krok po kroku
  81. Organizacja pomocy psychologiczo – pedagogicznej. Wiedza w pigułce: dokumentowanie i organizowanie 
  82. Orzeczenia i opinie z PPP – trafna diagnoza i tworzenie dokumentacji
  83. Pedagog specjalny – jego zadania, obowiązki i dokumentacja po pierwszym półroczu
  84. Pedagog specjalny w przedszkolu – realizacja zadań i obowiązków w praktyce
  85. Pedagog specjalny w szkole podstawowej i ponadpodstawowej – realizacja zadań i obowiązków w praktyce
  86. Pensum specjalisty. Zajęcia z form pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkole i przedszkolu
  87. Planowanie pracy nauczyciela w oparciu o OPINIE i ORZECZENIA z poradni
  88. Podsumowanie roku szkolnego – dokumentacja specjalisty
  89. Pomysły na zadaNIEdomowe. Co zamiast prac domowych?
  90. Pozytywna Dyscyplina dla nauczycieli szkolnych i przedszkolnych – „KURS”
  91. Praca z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną metodą ośrodków pracy
  92. Praca z uczniem z zaburzeniami emocji – Gotowe wskazówki
  93. Praca z uczniem ze spektrum autyzmu – metody pracy
  94. Praktyczny przewodnik po formach wypowiedzi
  95. Prawo autorskie w edukacji
  96. Problemy diagnozy różnicowej autyzmu a Zespołu Aspergera
  97. Procedura “Niebieskie Karty” – nowe zadania dla pracowników oświaty?
  98. Procedura prowadzenia obserwacji pedagogicznej i diagnozy przedszkolnej oraz szkolnej
  99. Procedura skreślenia ucznia z listy uczniów
  100. Profilaktyka zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży
  101. Program wychowawczo – profilaktyczny krok po kroku
  102. Przemoc wobec najmłodszych. Przyczyny, rodzaje oraz metody wspierania krzywdzonych dzieci i młodzieży
  103. Przygotowanie do kontroli Kuratora Oświaty. Zgodność z przepisami prawa zwiększenia dostępności i jakości wsparcia udzielanego uczniom przez nauczycieli specjalistów, w tym pedagogów specjalnych
  104. Przykładowa forma sprawozdania pedagoga specjalnego oraz dokumentacja z zakresu ewaluacji
  105. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego
  106. Psycholog szkolny – jego rola i zadania
  107. Procedura “Niebieskie Karty” – nowe zadania dla pracowników oświaty związane z przeciwdziałaniem przemocy domowej i realizacją Standardów Ochrony Małoletnich
  108. Rola pracowników oświaty w przeciwdziałaniu demoralizacji i przestępczości nieletnich – procedury reagowania
  109. Rola – zadania i dokumentacja psychologa w przedszkolu. Planowanie pracy krok po kroku – nagranie
  110. Rola i zadania nauczyciela współorganizującego w praktyce
  111. Rola koordynatora ds. standardów ochrony małoletnich. Jak opisać procedury?
  112. Rola pracowników oświaty w przeciwdziałaniu demoralizacji i przestępczości nieletnich
  113. Rola psychologa w przedszkolu – jego rola i dokumentacja
  114. Rozmowa kwalifikacyjna na nauczyciela dyplomowanego – stare zasady
  115. Rozwijanie umiejętności redagowania krótkich form wypowiedzi
  116. Rozwijanie umiejętności społecznych dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera
  117. Skuteczna praca z rodzicami ucznia – czyli jak prowadzić  spotkania profilaktyczne w sposób przyjazny dla rodzica i nauczyciela
  118. Skuteczna współpraca nauczyciela współorganizującego z nauczycielami wiodącymi
  119. Spektrum autyzmu – jak rozumieć, pomagać, wychowywać. Wskazówki dla osób wspierających rozwój
  120. Sprawdźmy to razem – czy opracowane Standardy Małoletnich spełniają ustawowe wymogi
  121. Sprawdzone strategie na nowy rok szkolony, dla nauczyciela j.polskiego w szkole podstawowej
  122. Sprawozdanie nauczyciela współorganizującego
  123. Standardy Ochrony Małoletnich – nowe obowiązki placówek oświatowych (przedszkole)
  124. Standardy Ochrony Małoletnich – procedury i ich wdrażanie
  125. Szkolenie pn. Narzędziownik pedagoga specjalnego
  126. Teczka Terapeuty pedagogicznego
  127. Teczka ucznia objętego pomocą psychologiczno – pedagogiczną – dokumentacja
  128. Trudny rodzic. Zasady współpracy z rodzicami – model oparty na partnerstwie
  129. Uczeń z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną w szkole. Sprawdzone metody pracy
  130. Uczeń z zespołem Downa – poznaj metody pracy oparte na najnowszych badaniach
  131. Uczeń ze spektrum autyzmu (z Zespołem Aspergera)
  132. Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole średniej
  133. Vademecum pedagoga szkolnego. Zadania pedagoga szkolnego w świetle obowiązujących przepisów prawa
  134. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka – podstawowe założenia i aspekty prawne
  135. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w codziennej pracy pedagoga i terapeuty
  136. Wpisy do dziennika nauczyciela współorganizującego
  137. Współpraca nauczyciela współorganizującego z nauczycielem przedmiotowym
  138. Wybrane narzędzia diagnozy dla dziecka/ucznia z orzeczeniem
  139. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w pracy nauczyciela
  140. Wymagana dokumentacja psychologa szkolnego i przedszkolnego
  141. Wyzwania pedagoga specjalnego w ogólnodostępnej szkole ponadpodstawowej – od kwalifikacji do dokumentacji
  142. Zabawy sensoryczne w przedszkolu – poznaj ćwiczenia wspierające rozwój dziecka
  143. Zadania koordynatora ds. Standardów Ochrony Małoletnich w szkole i przedszkolu
  144. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego w ogólnodostępnej szkole
  145. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego, jak udokumentować realizację swoich zadań na koniec roku szkolnego?
  146. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego/ pedagoga szkolnego. Współpraca specjalistów
  147. Zadania i dokumentacja terapeuty pedagogicznego
  148. Zadania i obowiązki Terapeuty Pedagogicznego
  149. Zadania PEDAGOGA i PEDAGOGA SPECJALNEGO oraz sposób ich realizacji
  150. Zadania pedagoga szkolnego – sposoby i formy ich realizacji w praktyce
  151. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze w klasach I – III
  152. Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne w szkole podstawowej
  153. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne – co warto wiedzieć na koniec roku szkolnego?
  154. Zajęcia rewalidacyjne w klasach 7-8 i  w szkole ponadpodstawowej – pomysły na ćwiczenia
  155. Zajęcia rewalidacyjne w przedszkolu i szkole – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy, dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  156. Zajęcia rewalidacyjne w szkole – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy. Dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  157. Zajęcia rewalidacyjne w szkole ponadpodstawowej – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy, dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  158. Zajęcia rewalidacyjne z dziećmi/uczniami z autyzmem oraz Zespołem Aspergera
  159. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne. Procedury + pomysły
  160. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne w przedszkolu i szkole
  161. Zastosowanie elementów terapii behawioralnej w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu
  162. Zespół Aspergera. Co nauczyciel wiedzieć powinien
  163. Zespół Zaburzeń Uwagi – ADD
  164. Za szybą milczenia – czyli wszystko o mutyzmie wybiórczym. Skuteczne metody terapii
  165. Życzliwość, nie tylko od święta

Materiały edukacyjne (TECZKI) w Abonamencie dla placówki COS2 i COS3:

  1. Dziennik pedagoga specjalnego. Co wpisywać do dziennika?
  2. Teczka pedagoga specjalnego – przedszkole
  3. Teczka pedagoga specjalnego szkoła podstawowa i ponadpodstawowa
  4. Teczka pedagoga specjalnego szkoła podstawowa i ponadpodstawowa
  5. Teczka pedagoga szkolnego w szkole podstawowej i ponadpodstawowej
  6. Teczka pedagoga szkolnego i specjalnego w jednej osobie
  7. Teczka psychologa w przedszkolu
  8. Teczka psychologa w szkole
  9. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego
  10. Teczka koordynatora ds. Standardów Ochrony Małoletnich
  11. Teczka pracy nauczyciela współorganizującego
  12. Teczka wychowawcy
  13.  Narzędziownik pedagoga specjalnego
  14. Teczka ewaluacji dla pedagoga specjalnego
  15. Teczka Terapeuty pedagogicznego
  16. Teczka pedagoga szkolnego/specjalnego na podsumowanie roku szkolnego
  17. Teczka – awans współorganizującego na mianowanego, stare zasady
  18. Wpisy do dziennika nauczyciela współorganizującego
  19. Teczka – awans na dyplomowanego, stare zasady
  20. Teczka – awans mianowany stare zasady
  21. Teczka – awans pedagoga specjalnego/szkolnego, ubiegającego się o stopień awansu nauczyciela mianowanego
  22. Teczka – awans współorganizującego na dyplomowanego

Abonament dla placówki COS 1

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe
1500
  • 1 m-c dostępu

Abonament dla placówki COS 2

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe, materiały edukacyjne (Teczki)
2800
  • 3 m-ce dostępu

Abonament dla placówki COS 3

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe, materiały edukacyjne (Teczki)
3800
  • 6 m-cy dostępu
Shopping Cart
Scroll to Top