Szkolenia w Abonamencie dla placówki COS1, COS2, COS3:

  1. 12 wskazówek do pracy z trudnymi rodzicami
  2. Awans nauczyciela współorganizującego – przepisy z 2018 roku na stopień nauczyciela mianowanego
  3. Awans nauczyciela współorganizującego – nowe przepisy na stopień nauczyciela mianowanego
  4. Awans nauczyciela na stopień nauczyciela mianowanego wg przepisów z 2018 roku
  5. Awans nauczyciela początkującego na stopień nauczyciela mianowanego
  6. Autyzm i diada objawów: Nowe podejście diagnostyczne
  7. ADHD w szkolnej ławce! Przyczyny, objawy oraz sposoby pracy z uczniem z ADHD
  8. Agresja i autoagresja u uczniów ze spektrum autyzmu- jak sobie z nią radzić?
  9. Agresja i przemoc szkolna
  10. Analiza zapisów w opinii i orzeczeniach
  11. Awans na nauczyciela dyplomowanego wg nowych przepisów
  12. Awans na nauczyciela dyplomowanego wg starych przepisów
  13. Awans na nauczyciela mianowanego wg starych zasad
  14. Awans nauczyciela współorganizującego „według starej ścieżki” na nauczyciela mianowanego – zakończenie
  15. Awans nauczyciela współorganizującego na nauczyciela mianowanego wg starych zasad
  16. Awans zawodowy na nauczyciela mianowanego – stare zasady. Zakończenie stażu
  17. Awans zawodowy nauczyciela kontraktowego na stopień nauczyciela mianowanego na tzw. starych zasadach
  18. Awans zawodowy nauczyciela mianowanego na stopień nauczyciela dyplomowanego  – nowe zasady
  19. Awans zawodowy nauczyciela początkującego –  mianowanie “wg nowej ścieżki”
  20. Awans zawodowy nauczyciela początkującego – mianowanie “wg nowej ścieżki” 
  21. Awans zawodowy nauczyciela współorganizującego na nowych zasadach
  22. Awans zawodowy nauczyciela współorganizującego na nowych zasadach
  23. Codzienne wyzwania dziewcząt z Zespołem Aspergera – wskazówki dla nauczycieli
  24. Canva dla nauczycieli
  25. Cyberbezpieczeństwo! Poznaj skuteczne metody ochrony uczniów przed zagrożeniami w sieci
  26. Cyberbezpieczeństwo – jakie zagrożenia czyhają na dzieci w Internecie?
  27. Cyberbezpieczeństwo – jakie zagrożenia czyhają na młodzież w Internecie?
  28. Cyfrowy autyzm, czyli jak przywiązanie do ekranu wpływa ucznia
  29. Cyfrowy Autyzm. Ekrany i ich wpływ na rozwój, naukę oraz funkcjonowanie dzieci i młodzieży w erze cyfrowej
  30. Czym się różnią zajęcia rewalidacyjne od pomocy psychologiczno – pedagogicznej?
  31. Depresja u młodzieży, zagrożenie samobójstwem. Jak rozpoznawać i wspierać?
  32. Diagnoza indywidualnych potrzeb ucznia w szkole. Przykładowe narzędzia diagnostyczne
  33. Dokumentacja psychologa szkolnego i przedszkolnego – praktyczne wskazówki i najnowsze wytyczne
  34. Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej. Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi podczas lekcji
  35. Dokumentacja nauczyciela współorganizującego Jak opracować wzorcową dokumentację pracy nauczyciela współorganizującego
  36. Dostosowanie wymagań edukacyjnych – dokumentacja ucznia ze SPE
  37. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia z opinią 
  38. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla uczniów z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi
  39. Dwóch specjalistów w jednej osobie czyli pedagog specjalny i pedagog szkolny
  40. Dyscyplina, spokój i porządek w klasie! Jak skutecznie pracować z trudnymi uczniami
  41. Dziecko z opinią w przedszkolu
  42. Dziennik pedagoga specjalnego. Co wpisywać do dziennika?
  43. Dziewczęta z ZA – mistrzynie kamuflażu
  44. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia ze spektrum autyzmu
  45. Efektywne ocenianie – jak sprawiedliwie i motywująco podsumować postępy uczniów
  46. Edukacja włączająca: Każdy uczeń ma swoje miejsce – jak tworzyć szkołę dla wszystkich?
  47. Edukacja włączająca – wszystko to, co nauczyciel powinien wiedzieć
  48. Elementy bajkoterapii w pracy z najmłodszymi
  49. Efektywne i zgodne z przepisami dokumentowanie pracy nauczyciela współorganizującego w dzienniku lekcyjnym: praktyczne wskazówki i najczęstsze błędy
  50. Ewaluacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej. Zadania nauczycieli i specjalistów
  51. Gotowe scenariusze zajęć oparte na Metodzie Dobrego Startu
  52. Hejt w internecie! Jak skutecznie radzić sobie z jednym z największych wyzwań współczesnej szkoły
  53. Indywidualny program lub tok nauki – komu i jak zorganizować?
  54. Innowacje pedagogiczne w szkole? Procedura wdrażania innowacji
  55. Instrukcja obsługi nastolatka. Skrzynka z narzędziami dla nauczyciela / rodzica
  56. Instrukcja obsługi nastolatka. Trudne zachowania – wsparcie ucznia w wieku nastoletnim.
  57. Jak efektywnie pracować z klasą będącą zbiorem indywidualności o różnych możliwościach i preferencjach
  58. Jak pracować z dzieckiem z dysleksją?
  59. Jak Skutecznie Wspierać Uczniów z Trudnościami w Nauce? Praktyczne Metody i Inspiracje dla Nauczycieli
  60. Jak oceniać uczniów ze SPE? Praktyczne wskazówki i rozwiązania.
  61. Jak organizować zajęcia rozwijające umiejętności uczenia się w praktyce?
  62. Jak oceniać uczniów ze SPE na przykładzie języka polskiego, matematyki i przedmiotów ścisłych
  63. Jak w praktyce nauczyciel współorganizujący wspiera ucznia ze spektrum autyzmu
  64. Jak organizować zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne w przedszkolu i w szkole?
  65. Jak dostosować system oceniania dla ucznia ze SPE?
  66. Jak efektywnie pracować z uczniem ze spektrum autyzmu – techniki pracy
  67. Jak efektywnie sporządzić IPET i WOPFU?
  68. Jak komunikować się z uczniem ze spektrum autyzmu?
  69. Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia w szkole ponadpodstawowej?
  70. Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia ZE SPEKTRUM AUTYZMU
  71. Jak pomóc dziecku z afazją motoryczną w przedszkolu i w szkole?
  72. Jak pomóc dziecku z zaburzeniami integracji sensorycznej w domu, przedszkolu i szkole?
  73. Jak psycholog prowadzi badania i diagnozy uczniów ?
  74. Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi podczas lekcji. Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej
  75. Jak skutecznie i poprawnie wypełniać obowiązki i zadania pedagoga specjalnego w przedszkolu
  76. Jak skutecznie i poprawnie wypełniać obowiązki i zadania pedagoga specjalnego w szkole podstawowej
  77. Jak uczyć uczenia się? Samodzielność, odpowiedzialność i motywacja – samokontrola uczenia się ucznia
  78. Jak wspierać ucznia w procesie żałoby?
  79. Krok po kroku – co robić, gdy wpłynie opinia lub orzeczenie do placówki
  80. Koordynator pomocy psychologiczno – pedagogicznej w przedszkolu i szkole
  81. Lęk u dzieci ze spektrum autyzmu
  82. Motywacja bez granic: Jak zaangażować uczniów i pokonać szkolną rutynę
  83. Metody behawioralne w motywowaniu i dyscyplinowaniu uczniów
  84. Metody aktywizujące w praktyce – bank pomysłów
  85. Metody aktywizujące w praktyce szkolnej
  86. Mity i fakty na temat autyzmu
  87. Mocne strony autystycznych uczniów – jak je rozpoznać i jak nad nimi pracować?
  88. NAJPIERW JA! POTEM CAŁA RESZTA. O nauczycielskim dobrostanie, asertywności, potrzebach, granicach i zarządzaniu czasem
  89. Nauczyciel współorganizujący w działaniu – wsparcie ucznia z autyzmem w praktyce
  90. Nauczyciel współorganizujący kształcenie dziecka/ucznia w spektrum autyzmu – koniec I półrocza?
  91. NeuroNietypowi w szkole. Spektrum autyzmu, ADHD, FASD – poradnik dla nauczyciela
  92. Narzędzia TIK, które podniosą efektywność pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  93. Nauczyciel początkujący – przygotowanie do zawodu, egzamin na mianowanego po nowemu
  94. Nauczanie uczniów ze spektrum autyzmu – praktyka i efektywne metody
  95. Nauczyciel współorganizujący – obowiązująca dokumentacja
  96. Narzędzia i pomocne techniki wspierające funkcjonowanie dziecka/ucznia w spektrum autyzmu
  97. Nie autyzm, lecz spektrum autyzmu. Co nowego przyniesie ICD 11?
  98. Nieneurotypowi w szkole. Spektrum autyzmu, ADHD, FASD – poradnik dla nauczyciela
  99. Nowe obszary zachowań ryzykownych uczniów
  100. Ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej – zadania nauczycieli i specjalistów na podsumowanie I półrocza
  101. Ocena funkcjonalna w edukacji włączającej
  102. Ocena efektywności PPP – zadania nauczycieli i specjalistów na koniec roku szkolnego
  103. Od inspiracji do innowacji – krok po kroku
  104. Opowiadanie twórcze na lekcjach jęz. polskiego w szkole podstawowej
  105. Opracowanie PROGRAMU WYCHOWAWCZO – PROFILAKTYCZNEGO – krok po kroku
  106. Organizacja pomocy psychologiczo – pedagogicznej. Wiedza w pigułce: dokumentowanie i organizowanie 
  107. Orzeczenia i opinie z PPP – trafna diagnoza i tworzenie dokumentacji
  108. Pedagog specjalny – jego zadania, obowiązki i dokumentacja po pierwszym półroczu
  109. Pedagog specjalny w przedszkolu – realizacja zadań i obowiązków w praktyce
  110. Pedagog specjalny w szkole podstawowej i ponadpodstawowej – realizacja zadań i obowiązków w praktyce
  111. Pensum specjalisty. Zajęcia z form pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkole i przedszkolu
  112. Planowanie pracy nauczyciela w oparciu o OPINIE i ORZECZENIA z poradni
  113. Podsumowanie roku szkolnego – dokumentacja specjalisty
  114. Pomysły na zadaNIEdomowe. Co zamiast prac domowych?
  115. Pozytywna Dyscyplina dla nauczycieli szkolnych i przedszkolnych – „KURS”
  116. Praca z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną metodą ośrodków pracy
  117. Praca z uczniem z zaburzeniami emocji – Gotowe wskazówki
  118. Praca z uczniem ze spektrum autyzmu – metody pracy
  119. Praktyczny przewodnik po formach wypowiedzi
  120. Prawo autorskie w edukacji
  121. Problemy diagnozy różnicowej autyzmu a Zespołu Aspergera
  122. Procedura “Niebieskie Karty” – nowe zadania dla pracowników oświaty?
  123. Procedura prowadzenia obserwacji pedagogicznej i diagnozy przedszkolnej oraz szkolnej
  124. Procedura skreślenia ucznia z listy uczniów
  125. Profilaktyka zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży
  126. Program wychowawczo – profilaktyczny krok po kroku
  127. Przemoc wobec najmłodszych. Przyczyny, rodzaje oraz metody wspierania krzywdzonych dzieci i młodzieży
  128. Przygotowanie do kontroli Kuratora Oświaty. Zgodność z przepisami prawa zwiększenia dostępności i jakości wsparcia udzielanego uczniom przez nauczycieli specjalistów, w tym pedagogów specjalnych
  129. Przykładowa forma sprawozdania pedagoga specjalnego oraz dokumentacja z zakresu ewaluacji
  130. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego
  131. Psycholog szkolny – jego rola i zadania
  132. Procedura “Niebieskie Karty” – nowe zadania dla pracowników oświaty związane z przeciwdziałaniem przemocy domowej i realizacją Standardów Ochrony Małoletnich
  133. Reagowanie pracownika placówki oświatowej, na przemoc rówieśniczą, domową – o czym pamiętać tworząc procedury w Standardach Ochrony Małoletnich
  134. Rola pracowników oświaty w przeciwdziałaniu demoralizacji i przestępczości nieletnich – procedury reagowania
  135. Rola – zadania i dokumentacja psychologa w przedszkolu. Planowanie pracy krok po kroku – nagranie
  136. Rola i zadania nauczyciela współorganizującego w praktyce
  137. Rola koordynatora ds. standardów ochrony małoletnich. Jak opisać procedury?
  138. Rola pracowników oświaty w przeciwdziałaniu demoralizacji i przestępczości nieletnich
  139. Rola psychologa w przedszkolu – jego rola i dokumentacja
  140. Rozmowa kwalifikacyjna na nauczyciela dyplomowanego – stare zasady
  141. Rozwijanie umiejętności redagowania krótkich form wypowiedzi
  142. Rozwijanie umiejętności społecznych dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera
  143. Skuteczna praca z rodzicami ucznia – czyli jak prowadzić  spotkania profilaktyczne w sposób przyjazny dla rodzica i nauczyciela
  144. Skuteczna współpraca nauczyciela współorganizującego z nauczycielami wiodącymi
  145. Spektrum autyzmu – jak rozumieć, pomagać, wychowywać. Wskazówki dla osób wspierających rozwój
  146. Sprawdźmy to razem – czy opracowane Standardy Małoletnich spełniają ustawowe wymogi
  147. Sprawdzone strategie na nowy rok szkolony, dla nauczyciela j.polskiego w szkole podstawowej
  148. Sprawozdanie nauczyciela współorganizującego
  149. Standardy Ochrony Małoletnich – nowe obowiązki placówek oświatowych (przedszkole)
  150. Standardy Ochrony Małoletnich – procedury i ich wdrażanie
  151. Szkolenie pn. Narzędziownik pedagoga specjalnego
  152. Teczka Terapeuty pedagogicznego
  153. Teczka ucznia objętego pomocą psychologiczno – pedagogiczną – dokumentacja
  154. Trudny rodzic. Zasady współpracy z rodzicami – model oparty na partnerstwie
  155. Uczeń z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną w szkole. Sprawdzone metody pracy
  156. Uczeń z zespołem Downa – poznaj metody pracy oparte na najnowszych badaniach
  157. Uczeń ze spektrum autyzmu (z Zespołem Aspergera)
  158. Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole średniej
  159. Vademecum pedagoga szkolnego. Zadania pedagoga szkolnego w świetle obowiązujących przepisów prawa
  160. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka – podstawowe założenia i aspekty prawne
  161. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w codziennej pracy pedagoga i terapeuty
  162. Wpisy do dziennika nauczyciela współorganizującego
  163. Współpraca nauczyciela współorganizującego z nauczycielem przedmiotowym
  164. Wybrane narzędzia diagnozy dla dziecka/ucznia z orzeczeniem
  165. Wykorzystanie sztucznej inteligencji i nowoczesnych technologii w edukacji
  166. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w pracy nauczyciela
  167. Wymagana dokumentacja psychologa szkolnego i przedszkolnego
  168. Wyzwania pedagoga specjalnego w ogólnodostępnej szkole ponadpodstawowej – od kwalifikacji do dokumentacji
  169. Zabawy sensoryczne w przedszkolu – poznaj ćwiczenia wspierające rozwój dziecka
  170. Zadania koordynatora ds. Standardów Ochrony Małoletnich w szkole i przedszkolu
  171. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego w ogólnodostępnej szkole
  172. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego, jak udokumentować realizację swoich zadań na koniec roku szkolnego?
  173. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego/ pedagoga szkolnego. Współpraca specjalistów
  174. Zadania i dokumentacja terapeuty pedagogicznego
  175. Zadania i obowiązki Terapeuty Pedagogicznego
  176. Zadania PEDAGOGA i PEDAGOGA SPECJALNEGO oraz sposób ich realizacji
  177. Zadania pedagoga szkolnego – sposoby i formy ich realizacji w praktyce
  178. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze w klasach I – III
  179. Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne w szkole podstawowej
  180. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne – co warto wiedzieć na koniec roku szkolnego?
  181. Zajęcia rewalidacyjne w klasach 7-8 i  w szkole ponadpodstawowej – pomysły na ćwiczenia
  182. Zajęcia rewalidacyjne w przedszkolu i szkole – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy, dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  183. Zajęcia rewalidacyjne w szkole – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy. Dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  184. Zajęcia rewalidacyjne w szkole ponadpodstawowej – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy, dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  185. Zajęcia rewalidacyjne z dziećmi/uczniami z autyzmem oraz Zespołem Aspergera
  186. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne. Procedury + pomysły
  187. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne w przedszkolu i szkole
  188. Zastosowanie elementów terapii behawioralnej w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu
  189. Zespół Aspergera. Co nauczyciel wiedzieć powinien
  190. Zespół Zaburzeń Uwagi – ADD
  191. Za szybą milczenia – czyli wszystko o mutyzmie wybiórczym. Skuteczne metody terapii
  192. Zajęcia rewalidacyjne w praktyce – kluczowe strategie i narzędzia nauczyciela
  193. Życzliwość, nie tylko od święta

Materiały edukacyjne (TECZKI) w Abonamencie dla placówki COS2 i COS3:

  1. Dziennik pedagoga specjalnego. Co wpisywać do dziennika?
  2. Teczka pedagoga specjalnego – przedszkole
  3. Teczka pedagoga specjalnego szkoła podstawowa i ponadpodstawowa
  4. Teczka pedagoga specjalnego szkoła podstawowa i ponadpodstawowa
  5. Teczka pedagoga szkolnego w szkole podstawowej i ponadpodstawowej
  6. Teczka pedagoga szkolnego i specjalnego w jednej osobie
  7. Teczka psychologa w przedszkolu
  8. Teczka psychologa w szkole
  9. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego
  10. Teczka koordynatora ds. Standardów Ochrony Małoletnich
  11. Teczka pracy nauczyciela współorganizującego
  12. Teczka wychowawcy
  13.  Narzędziownik pedagoga specjalnego
  14. Teczka ewaluacji dla pedagoga specjalnego
  15. Teczka Terapeuty pedagogicznego
  16. Teczka pedagoga szkolnego/specjalnego na podsumowanie roku szkolnego
  17. Teczka – awans współorganizującego na mianowanego, stare zasady
  18. Wpisy do dziennika nauczyciela współorganizującego
  19. Wpisy do Dziennika Pedagoga Specjalnego
  20. Teczka – awans na dyplomowanego, stare zasady
  21. Teczka – awans mianowany stare zasady
  22. Teczka – awans pedagoga specjalnego/szkolnego, ubiegającego się o stopień awansu nauczyciela mianowanego
  23. Teczka – awans współorganizującego na dyplomowanego
  24. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego

Abonament dla placówki COS 1

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe
1500
  • 1 m-c dostępu

Abonament dla placówki COS 2

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe, materiały edukacyjne (Teczki)
2800
  • 3 m-ce dostępu

Abonament dla placówki COS 3

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe, materiały edukacyjne (Teczki)
3800
  • 6 m-cy dostępu
Shopping Cart
Scroll to Top