Szkolenia w Abonamencie dla placówki COS1, COS2, COS3:

  1. 12 wskazówek do pracy z trudnymi rodzicami
  2. Awans na nauczyciela dyplomowanego wg nowych przepisów
  3. Awans nauczyciela współorganizującego – przepisy z 2018 roku na stopień nauczyciela mianowanego
  4. Awans nauczyciela współorganizującego – nowe przepisy na stopień nauczyciela mianowanego
  5. Awans nauczyciela na stopień nauczyciela mianowanego wg przepisów z 2018 roku
  6. Awans nauczyciela początkującego na stopień nauczyciela mianowanego
  7. Autyzm i diada objawów: Nowe podejście diagnostyczne
  8. ADHD w szkolnej ławce! Przyczyny, objawy oraz sposoby pracy z uczniem z ADHD
  9. Agresja i autoagresja u uczniów ze spektrum autyzmu- jak sobie z nią radzić?
  10. Agresja i przemoc szkolna
  11. Analiza zapisów w opinii i orzeczeniach
  12. Awans na nauczyciela dyplomowanego wg nowych przepisów
  13. Awans na nauczyciela dyplomowanego wg starych przepisów
  14. Awans na nauczyciela mianowanego wg starych zasad
  15. Awans nauczyciela współorganizującego „według starej ścieżki” na nauczyciela mianowanego – zakończenie
  16. Awans nauczyciela współorganizującego na nauczyciela mianowanego wg starych zasad
  17. Awans zawodowy na nauczyciela mianowanego – stare zasady. Zakończenie stażu
  18. Awans zawodowy nauczyciela kontraktowego na stopień nauczyciela mianowanego na tzw. starych zasadach
  19. Awans zawodowy nauczyciela mianowanego na stopień nauczyciela dyplomowanego  – nowe zasady
  20. Awans zawodowy nauczyciela początkującego –  mianowanie “wg nowej ścieżki”
  21. Awans zawodowy nauczyciela początkującego – mianowanie “wg nowej ścieżki” 
  22. Awans zawodowy nauczyciela współorganizującego na nowych zasadach
  23. Awans zawodowy nauczyciela współorganizującego na nowych zasadach
  24. Codzienne wyzwania dziewcząt z Zespołem Aspergera – wskazówki dla nauczycieli
  25. Canva dla nauczycieli
  26. Cyberbezpieczeństwo! Poznaj skuteczne metody ochrony uczniów przed zagrożeniami w sieci
  27. Cyberbezpieczeństwo – jakie zagrożenia czyhają na dzieci w Internecie?
  28. Cyberbezpieczeństwo – jakie zagrożenia czyhają na młodzież w Internecie?
  29. Cyfrowy autyzm, czyli jak przywiązanie do ekranu wpływa ucznia
  30. Cyfrowy Autyzm. Ekrany i ich wpływ na rozwój, naukę oraz funkcjonowanie dzieci i młodzieży w erze cyfrowej
  31. Czym się różnią zajęcia rewalidacyjne od pomocy psychologiczno – pedagogicznej?
  32. Depresja u młodzieży, zagrożenie samobójstwem. Jak rozpoznawać i wspierać?
  33. Diagnoza indywidualnych potrzeb ucznia w szkole. Przykładowe narzędzia diagnostyczne
  34. Dokumentacja psychologa szkolnego i przedszkolnego – praktyczne wskazówki i najnowsze wytyczne
  35. Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej. Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi podczas lekcji
  36. Dokumentacja nauczyciela współorganizującego Jak opracować wzorcową dokumentację pracy nauczyciela współorganizującego
  37. Dostosowanie wymagań edukacyjnych – dokumentacja ucznia ze SPE
  38. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia z opinią 
  39. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla uczniów z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi
  40. Dwóch specjalistów w jednej osobie czyli pedagog specjalny i pedagog szkolny
  41. Dyscyplina, spokój i porządek w klasie! Jak skutecznie pracować z trudnymi uczniami
  42. Dziecko z opinią w przedszkolu
  43. Dziennik pedagoga specjalnego. Co wpisywać do dziennika?
  44. Dziewczęta z ZA – mistrzynie kamuflażu
  45. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia ze spektrum autyzmu
  46. Dokumentacja psychologa szkolnego i przedszkolnego
  47. Ewaluacja PROGRAMU WYCHOWAWCZO-PROFILAKTYCZNEGO szkoły lub placówki,
  48. Efektywne ocenianie – jak sprawiedliwie i motywująco podsumować postępy uczniów
  49. Edukacja włączająca: Każdy uczeń ma swoje miejsce – jak tworzyć szkołę dla wszystkich?
  50. Edukacja włączająca – wszystko to, co nauczyciel powinien wiedzieć
  51. Elementy bajkoterapii w pracy z najmłodszymi
  52. Efektywne i zgodne z przepisami dokumentowanie pracy nauczyciela współorganizującego w dzienniku lekcyjnym: praktyczne wskazówki i najczęstsze błędy
  53. Ewaluacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej. Zadania nauczycieli i specjalistów
  54. Gotowe scenariusze zajęć oparte na Metodzie Dobrego Startu
  55. Hejt w internecie! Jak skutecznie radzić sobie z jednym z największych wyzwań współczesnej szkoły
  56. Indywidualny program/tok nauki, nauczanie domowe, nauczanie indywidualne, zindywidualizowana ścieżka kształcenia – dla kogo i w jaki sposób są organizowane

  57. Indywidualny program lub tok nauki – komu i jak zorganizować?

  58. Innowacje pedagogiczne w szkole? Procedura wdrażania innowacji
  59. Instrukcja obsługi nastolatka. Skrzynka z narzędziami dla nauczyciela / rodzica
  60. Instrukcja obsługi nastolatka. Trudne zachowania – wsparcie ucznia w wieku nastoletnim.
  61. Jak efektywnie pracować z klasą będącą zbiorem indywidualności o różnych możliwościach i preferencjach
  62. Jak pracować z dzieckiem z dysleksją?
  63. Jak Skutecznie Wspierać Uczniów z Trudnościami w Nauce? Praktyczne Metody i Inspiracje dla Nauczycieli
  64. Jak oceniać uczniów ze SPE? Praktyczne wskazówki i rozwiązania.
  65. Jak organizować zajęcia rozwijające umiejętności uczenia się w praktyce?
  66. Jak oceniać uczniów ze SPE na przykładzie języka polskiego, matematyki i przedmiotów ścisłych
  67. Jak w praktyce nauczyciel współorganizujący wspiera ucznia ze spektrum autyzmu
  68. Jak organizować zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne w przedszkolu i w szkole?
  69. Jak dostosować system oceniania dla ucznia ze SPE?
  70. Jak efektywnie pracować z uczniem ze spektrum autyzmu – techniki pracy
  71. Jak efektywnie sporządzić IPET i WOPFU?
  72. Jak komunikować się z uczniem ze spektrum autyzmu?
  73. Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia w szkole ponadpodstawowej?
  74. Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia ZE SPEKTRUM AUTYZMU
  75. Jak pomóc dziecku z afazją motoryczną w przedszkolu i w szkole?
  76. Jak pomóc dziecku z zaburzeniami integracji sensorycznej w domu, przedszkolu i szkole?
  77. Jak psycholog prowadzi badania i diagnozy uczniów ?
  78. Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi podczas lekcji. Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej
  79. Jak skutecznie i poprawnie wypełniać obowiązki i zadania pedagoga specjalnego w przedszkolu
  80. Jak skutecznie i poprawnie wypełniać obowiązki i zadania pedagoga specjalnego w szkole podstawowej
  81. Jak uczyć uczenia się? Samodzielność, odpowiedzialność i motywacja – samokontrola uczenia się ucznia
  82. Jak wspierać ucznia w procesie żałoby?
  83. Jak napisać sprawozdanie z awansu na nauczyciela mianowanego – stare zasady w praktyce
  84. Kiedy i w jaki sposób ewaluować Standardy Ochrony Małoletnich
  85. Konflikty między dziećmi w pigułce. Jak pomóc dzieciom się dogadać?
  86. Jak dobrze opracować dokumentację będąc nauczycielem współorganizującym?
  87. Kurs Treningu Zastępowania Agresji

  88. Kompetencje emocjonalno-społeczne: Siła emocji w edukacji – jak budować odporność i empatię u uczniów
  89. Krok po kroku – co robić, gdy wpłynie opinia lub orzeczenie do placówki
  90. Koordynator pomocy psychologiczno – pedagogicznej w przedszkolu i szkole
  91. Lęk u dzieci ze spektrum autyzmu
  92. Motywacja bez granic: Jak zaangażować uczniów i pokonać szkolną rutynę
  93. Metody behawioralne w motywowaniu i dyscyplinowaniu uczniów
  94. Metody aktywizujące w praktyce – bank pomysłów
  95. Metody aktywizujące w praktyce szkolnej
  96. Mity i fakty na temat autyzmu
  97. Mocne strony autystycznych uczniów – jak je rozpoznać i jak nad nimi pracować?
  98. NAJPIERW JA! POTEM CAŁA RESZTA. O nauczycielskim dobrostanie, asertywności, potrzebach, granicach i zarządzaniu czasem
  99. Nauczyciel współorganizujący w działaniu – wsparcie ucznia z autyzmem w praktyce
  100. Nauczyciel współorganizujący kształcenie dziecka/ucznia w spektrum autyzmu – koniec I półrocza?
  101. NeuroNietypowi w szkole. Spektrum autyzmu, ADHD, FASD – poradnik dla nauczyciela
  102. Narzędzia TIK, które podniosą efektywność pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  103. Nastolatek z Zespołem Aspergera – jak zrozumieć i wspierać w okresie dorastania
  104. Nauczyciel początkujący – przygotowanie do zawodu, egzamin na mianowanego po nowemu
  105. Nauczanie uczniów ze spektrum autyzmu – praktyka i efektywne metody
  106. Nauczyciel współorganizujący – obowiązująca dokumentacja
  107. Narzędzia i pomocne techniki wspierające funkcjonowanie dziecka/ucznia w spektrum autyzmu
  108. Nie autyzm, lecz spektrum autyzmu. Co nowego przyniesie ICD 11?
  109. Nieneurotypowi w szkole. Spektrum autyzmu, ADHD, FASD – poradnik dla nauczyciela
  110. Nowe obszary zachowań ryzykownych uczniów
  111. Nowy rok szkolny, nowe wyzwania – jak dobrze zorganizować pomoc psychologiczno-pedagogiczną?
  112. Ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej – zadania nauczycieli i specjalistów na podsumowanie I półrocza
  113. Ocena funkcjonalna w edukacji włączającej
  114. Ocena efektywności PPP – zadania nauczycieli i specjalistów na koniec roku szkolnego
  115. Od inspiracji do innowacji – krok po kroku
  116. Opowiadanie twórcze na lekcjach jęz. polskiego w szkole podstawowej
  117. Opracowanie PROGRAMU WYCHOWAWCZO – PROFILAKTYCZNEGO – krok po kroku
  118. Organizacja pomocy psychologiczo – pedagogicznej. Wiedza w pigułce: dokumentowanie i organizowanie 
  119. Orzeczenia i opinie z PPP – trafna diagnoza i tworzenie dokumentacji,
  120. Ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej – zadania nauczycieli i specjalistów. Podsumowanie II półrocza,
  121. Przewodnik po awansie na stopień nauczyciela mianowanego wg przepisów z 2018 roku – terminy, dokumentacja
  122. Pedagog specjalny – jego zadania, obowiązki i dokumentacja po pierwszym półroczu
  123. Pedagog specjalny w przedszkolu – realizacja zadań i obowiązków w praktyce
  124. Pedagog specjalny w szkole podstawowej i ponadpodstawowej – realizacja zadań i obowiązków w praktyce
  125. Pensum specjalisty. Zajęcia z form pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkole i przedszkolu
  126. Planowanie pracy nauczyciela w oparciu o OPINIE i ORZECZENIA z poradni
  127. Podsumowanie roku szkolnego – dokumentacja specjalisty
  128. Pomysły na zadaNIEdomowe. Co zamiast prac domowych?
  129. Pozytywna Dyscyplina dla nauczycieli szkolnych i przedszkolnych – „KURS”
  130. Praca z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną metodą ośrodków pracy
  131. Praca z uczniem z zaburzeniami emocji – Gotowe wskazówki
  132. Praca z uczniem ze spektrum autyzmu – metody pracy
  133. Praktyczny przewodnik po formach wypowiedzi
  134. Prawo autorskie w edukacji
  135. Problemy diagnozy różnicowej autyzmu a Zespołu Aspergera
  136. Procedura “Niebieskie Karty” – nowe zadania dla pracowników oświaty?
  137. Procedura prowadzenia obserwacji pedagogicznej i diagnozy przedszkolnej oraz szkolnej
  138. Procedura skreślenia ucznia z listy uczniów
  139. Profilaktyka zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży
  140. Program wychowawczo – profilaktyczny krok po kroku
  141. Przemoc wobec najmłodszych. Przyczyny, rodzaje oraz metody wspierania krzywdzonych dzieci i młodzieży
  142. Przygotowanie do kontroli Kuratora Oświaty. Zgodność z przepisami prawa zwiększenia dostępności i jakości wsparcia udzielanego uczniom przez nauczycieli specjalistów, w tym pedagogów specjalnych
  143. Przykładowa forma sprawozdania pedagoga specjalnego oraz dokumentacja z zakresu ewaluacji
  144. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego
  145. Psycholog szkolny – jego rola i zadania
  146. Procedura “Niebieskie Karty” – nowe zadania dla pracowników oświaty związane z przeciwdziałaniem przemocy domowej i realizacją Standardów Ochrony Małoletnich
  147. Reagowanie pracownika placówki oświatowej, na przemoc rówieśniczą, domową – o czym pamiętać tworząc procedury w Standardach Ochrony Małoletnich
  148. Rola terapeuty pedagogicznego – co naprawdę należy do Twoich obowiązków i jak robić to dobrze
  149. Rola pracowników oświaty w przeciwdziałaniu demoralizacji i przestępczości nieletnich – procedury reagowania
  150. Narzędziownik pedagoga specjalnego
  151. Rola – zadania i dokumentacja psychologa w przedszkolu. Planowanie pracy krok po kroku – nagranie
  152. Rola i zadania nauczyciela współorganizującego w praktyce
  153. Rola koordynatora ds. standardów ochrony małoletnich. Jak opisać procedury?
  154. Rola pracowników oświaty w przeciwdziałaniu demoralizacji i przestępczości nieletnich
  155. Rola psychologa w przedszkolu – jego rola i dokumentacja
  156. Rozmowa kwalifikacyjna na nauczyciela dyplomowanego – stare zasady
  157. Rozwijanie umiejętności redagowania krótkich form wypowiedzi
  158. Rozwijanie umiejętności społecznych dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera
  159. Siedem razy ADHD. Mózg łowcy i inne supermoce – ADHD w siedmiu perspektywach
  160. Skuteczna praca z rodzicami ucznia – czyli jak prowadzić  spotkania profilaktyczne w sposób przyjazny dla rodzica i nauczyciela
  161. Skuteczna współpraca nauczyciela współorganizującego z nauczycielami wiodącymi
  162. Spektrum autyzmu – jak rozumieć, pomagać, wychowywać. Wskazówki dla osób wspierających rozwój
  163. Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego nauczyciela współorganizującego – awans na stopień nauczyciela mianowanego,
  164. Sprawozdanie roczne nauczyciela współorganizującego – jak skutecznie podsumować swoją pracę?
  165. Sprawdźmy to razem – czy opracowane Standardy Małoletnich spełniają ustawowe wymogi
  166. Sprawdzone strategie na nowy rok szkolony, dla nauczyciela j.polskiego w szkole podstawowej
  167. Sprawozdanie nauczyciela współorganizującego
  168. Standardy Ochrony Małoletnich – nowe obowiązki placówek oświatowych (przedszkole)
  169. Standardy Ochrony Małoletnich – procedury i ich wdrażanie
  170. Trudna klasa. Jak radzić sobie z zachowaniami separacyjnymi, destrukcyjnymi, prowokującymi
  171. Teczka Terapeuty pedagogicznego
  172. Teczka ucznia objętego pomocą psychologiczno – pedagogiczną – dokumentacja
  173. Trudny rodzic. Zasady współpracy z rodzicami – model oparty na partnerstwie
  174. Uczeń z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną w szkole. Sprawdzone metody pracy
  175. Uczeń z zespołem Downa – poznaj metody pracy oparte na najnowszych badaniach
  176. Uczeń ze spektrum autyzmu (z Zespołem Aspergera)
  177. Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole średniej
  178. Vademecum pedagoga szkolnego. Zadania pedagoga szkolnego w świetle obowiązujących przepisów prawa
  179. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka – podstawowe założenia i aspekty prawne
  180. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w codziennej pracy pedagoga i terapeuty
  181. Wpisy do dziennika nauczyciela współorganizującego
  182. Współpraca nauczyciela współorganizującego z nauczycielem przedmiotowym
  183. Wybrane narzędzia diagnozy dla dziecka/ucznia z orzeczeniem
  184. Wykorzystanie sztucznej inteligencji i nowoczesnych technologii w edukacji
  185. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w pracy nauczyciela
  186. Wymagana dokumentacja psychologa szkolnego i przedszkolnego
  187. Wyzwania pedagoga specjalnego w ogólnodostępnej szkole ponadpodstawowej – od kwalifikacji do dokumentacji
  188. Zabawy sensoryczne w przedszkolu – poznaj ćwiczenia wspierające rozwój dziecka
  189. Zadania koordynatora ds. Standardów Ochrony Małoletnich w szkole i przedszkolu
  190. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego w ogólnodostępnej szkole
  191. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego, jak udokumentować realizację swoich zadań na koniec roku szkolnego?
  192. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego/ pedagoga szkolnego. Współpraca specjalistów
  193. Zadania i dokumentacja terapeuty pedagogicznego
  194. Zadania i obowiązki Terapeuty Pedagogicznego
  195. Zadania PEDAGOGA i PEDAGOGA SPECJALNEGO oraz sposób ich realizacji
  196. Zadania pedagoga szkolnego – sposoby i formy ich realizacji w praktyce
  197. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze w klasach I – III
  198. Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne w szkole podstawowej
  199. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne – co warto wiedzieć na koniec roku szkolnego?
  200. Zajęcia rewalidacyjne w klasach 7-8 i  w szkole ponadpodstawowej – pomysły na ćwiczenia
  201. Zajęcia rewalidacyjne w przedszkolu i szkole – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy, dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  202. Zajęcia rewalidacyjne w szkole – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy. Dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  203. Zajęcia rewalidacyjne w szkole ponadpodstawowej – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy, dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  204. Zajęcia rewalidacyjne z dziećmi/uczniami z autyzmem oraz Zespołem Aspergera
  205. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne. Procedury + pomysły
  206. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne w przedszkolu i szkole
  207. Zastosowanie elementów terapii behawioralnej w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu
  208. Zespół Aspergera. Co nauczyciel wiedzieć powinien
  209. Zespół Zaburzeń Uwagi – ADD
  210. Za szybą milczenia – czyli wszystko o mutyzmie wybiórczym. Skuteczne metody terapii
  211. Zajęcia rewalidacyjne w praktyce – kluczowe strategie i narzędzia nauczyciela
  212. Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne: Jak skutecznie wspierać uczniów ze specjalnymi potrzebami? Praktyczne metody i narzędzia
  213. Życzliwość, nie tylko od święta
  214. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne – co warto wiedzieć na koniec roku szkolnego?
  215. Zajęcia rewalidacyjne – co warto wiedzieć na koniec roku szkolnego?
  216. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego, jak udokumentować realizację swoich zadań na koniec roku szkolnego?
  217. Zajęcia rewalidacyjne w szkole – skuteczne formy pracy, obowiązki i dokumentacja nauczyciela
  218. Wzorcowa lekcja – czyli jak przeprowadzić lekcję obserwowaną w ramach awansu zawodowego w świetle aktualnych przepisów prawa?
  219. Wrześniowy SOS dla nauczyciela języka polskiego – jak nie zgubić się w chaosie początku roku szkolnego?
  220. Wrześniowy SOS dla nauczycieli – jak nie zgubić się w chaosie początku roku szkolnego?

Materiały edukacyjne (TECZKI) w Abonamencie dla placówki COS2 i COS3:

  1. Dziennik pedagoga specjalnego. Co wpisywać do dziennika?
  2. Teczka pedagoga specjalnego – przedszkole
  3. Teczka pedagoga specjalnego szkoła podstawowa i ponadpodstawowa
  4. Teczka pedagoga specjalnego szkoła podstawowa i ponadpodstawowa
  5. Teczka pedagoga szkolnego w szkole podstawowej i ponadpodstawowej
  6. Teczka pedagoga szkolnego i specjalnego w jednej osobie
  7. Teczka psychologa w przedszkolu
  8. Teczka psychologa w szkole
  9. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego
  10. Teczka koordynatora ds. Standardów Ochrony Małoletnich
  11. Teczka pracy nauczyciela współorganizującego
  12. Teczka wychowawcy
  13.  Narzędziownik pedagoga specjalnego
  14. Teczka ewaluacji dla pedagoga specjalnego
  15. Teczka Terapeuty pedagogicznego
  16. Teczka pedagoga szkolnego/specjalnego na podsumowanie roku szkolnego
  17. Teczka – awans współorganizującego na mianowanego, stare zasady
  18. Wpisy do dziennika nauczyciela współorganizującego
  19. Wpisy do Dziennika Pedagoga Specjalnego
  20. Teczka – awans na dyplomowanego, stare zasady
  21. Teczka – awans mianowany stare zasady
  22. Teczka – awans pedagoga specjalnego/szkolnego, ubiegającego się o stopień awansu nauczyciela mianowanego
  23. Teczka – awans współorganizującego na dyplomowanego
  24. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego

Abonament dla placówki COS 1

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe
1500
  • 1 m-c dostępu

Abonament dla placówki COS 2

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe, materiały edukacyjne (Teczki)
2800
  • 3 m-ce dostępu

Abonament dla placówki COS 3

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe, materiały edukacyjne (Teczki)
3800
  • 6 m-cy dostępu
Koszyk
Przewijanie do góry