Szkolenia w Abonamencie dla placówki COS1, COS2, COS3:

  1. 12 wskazówek do pracy z trudnymi rodzicami
  2. Awans na nauczyciela dyplomowanego wg nowych przepisów
  3. Awans nauczyciela współorganizującego – przepisy z 2018 roku na stopień nauczyciela mianowanego
  4. Awans nauczyciela współorganizującego – nowe przepisy na stopień nauczyciela mianowanego
  5. Awans nauczyciela na stopień nauczyciela mianowanego wg przepisów z 2018 roku
  6. Awans nauczyciela początkującego na stopień nauczyciela mianowanego
  7. Autyzm i diada objawów: Nowe podejście diagnostyczne
  8. ADHD w szkolnej ławce! Przyczyny, objawy oraz sposoby pracy z uczniem z ADHD
  9. Agresja i autoagresja u uczniów ze spektrum autyzmu- jak sobie z nią radzić?
  10. Agresja i przemoc szkolna
  11. Analiza zapisów w opinii i orzeczeniach
  12. Awans na nauczyciela dyplomowanego wg nowych przepisów
  13. Awans na nauczyciela dyplomowanego wg starych przepisów
  14. Awans na nauczyciela mianowanego wg starych zasad
  15. Awans nauczyciela współorganizującego „według starej ścieżki” na nauczyciela mianowanego – zakończenie
  16. Awans nauczyciela współorganizującego na nauczyciela mianowanego wg starych zasad
  17. Awans zawodowy na nauczyciela mianowanego – stare zasady. Zakończenie stażu
  18. Awans zawodowy nauczyciela kontraktowego na stopień nauczyciela mianowanego na tzw. starych zasadach
  19. Awans zawodowy nauczyciela mianowanego na stopień nauczyciela dyplomowanego  – nowe zasady
  20. Awans zawodowy nauczyciela początkującego –  mianowanie “wg nowej ścieżki”
  21. Awans zawodowy nauczyciela początkującego – mianowanie “wg nowej ścieżki” 
  22. Awans zawodowy nauczyciela współorganizującego na nowych zasadach
  23. Awans zawodowy nauczyciela współorganizującego na nowych zasadach
  24. Codzienne wyzwania dziewcząt z Zespołem Aspergera – wskazówki dla nauczycieli
  25. Canva dla nauczycieli
  26. Cyberbezpieczeństwo! Poznaj skuteczne metody ochrony uczniów przed zagrożeniami w sieci
  27. Cyberbezpieczeństwo – jakie zagrożenia czyhają na dzieci w Internecie?
  28. Cyberbezpieczeństwo – jakie zagrożenia czyhają na młodzież w Internecie?
  29. Cyfrowy autyzm, czyli jak przywiązanie do ekranu wpływa ucznia
  30. Cyfrowy Autyzm. Ekrany i ich wpływ na rozwój, naukę oraz funkcjonowanie dzieci i młodzieży w erze cyfrowej
  31. Czym się różnią zajęcia rewalidacyjne od pomocy psychologiczno – pedagogicznej?
  32. Depresja u młodzieży, zagrożenie samobójstwem. Jak rozpoznawać i wspierać?
  33. Diagnoza indywidualnych potrzeb ucznia w szkole. Przykładowe narzędzia diagnostyczne
  34. Dokumentacja psychologa szkolnego i przedszkolnego – praktyczne wskazówki i najnowsze wytyczne
  35. Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej. Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi podczas lekcji
  36. Dokumentacja nauczyciela współorganizującego Jak opracować wzorcową dokumentację pracy nauczyciela współorganizującego
  37. Dostosowanie wymagań edukacyjnych – dokumentacja ucznia ze SPE
  38. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia z opinią 
  39. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla uczniów z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi
  40. Dwóch specjalistów w jednej osobie czyli pedagog specjalny i pedagog szkolny
  41. Dyscyplina, spokój i porządek w klasie! Jak skutecznie pracować z trudnymi uczniami
  42. Dziecko z opinią w przedszkolu
  43. Dziennik pedagoga specjalnego. Co wpisywać do dziennika?
  44. Dziewczęta z ZA – mistrzynie kamuflażu
  45. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia ze spektrum autyzmu
  46. Efektywne ocenianie – jak sprawiedliwie i motywująco podsumować postępy uczniów
  47. Edukacja włączająca: Każdy uczeń ma swoje miejsce – jak tworzyć szkołę dla wszystkich?
  48. Edukacja włączająca – wszystko to, co nauczyciel powinien wiedzieć
  49. Elementy bajkoterapii w pracy z najmłodszymi
  50. Efektywne i zgodne z przepisami dokumentowanie pracy nauczyciela współorganizującego w dzienniku lekcyjnym: praktyczne wskazówki i najczęstsze błędy
  51. Ewaluacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej. Zadania nauczycieli i specjalistów
  52. Gotowe scenariusze zajęć oparte na Metodzie Dobrego Startu
  53. Hejt w internecie! Jak skutecznie radzić sobie z jednym z największych wyzwań współczesnej szkoły
  54. Indywidualny program/tok nauki, nauczanie domowe, nauczanie indywidualne, zindywidualizowana ścieżka kształcenia – dla kogo i w jaki sposób są organizowane

  55. Indywidualny program lub tok nauki – komu i jak zorganizować?

  56. Innowacje pedagogiczne w szkole? Procedura wdrażania innowacji
  57. Instrukcja obsługi nastolatka. Skrzynka z narzędziami dla nauczyciela / rodzica
  58. Instrukcja obsługi nastolatka. Trudne zachowania – wsparcie ucznia w wieku nastoletnim.
  59. Jak efektywnie pracować z klasą będącą zbiorem indywidualności o różnych możliwościach i preferencjach
  60. Jak pracować z dzieckiem z dysleksją?
  61. Jak Skutecznie Wspierać Uczniów z Trudnościami w Nauce? Praktyczne Metody i Inspiracje dla Nauczycieli
  62. Jak oceniać uczniów ze SPE? Praktyczne wskazówki i rozwiązania.
  63. Jak organizować zajęcia rozwijające umiejętności uczenia się w praktyce?
  64. Jak oceniać uczniów ze SPE na przykładzie języka polskiego, matematyki i przedmiotów ścisłych
  65. Jak w praktyce nauczyciel współorganizujący wspiera ucznia ze spektrum autyzmu
  66. Jak organizować zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne w przedszkolu i w szkole?
  67. Jak dostosować system oceniania dla ucznia ze SPE?
  68. Jak efektywnie pracować z uczniem ze spektrum autyzmu – techniki pracy
  69. Jak efektywnie sporządzić IPET i WOPFU?
  70. Jak komunikować się z uczniem ze spektrum autyzmu?
  71. Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia w szkole ponadpodstawowej?
  72. Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia ZE SPEKTRUM AUTYZMU
  73. Jak pomóc dziecku z afazją motoryczną w przedszkolu i w szkole?
  74. Jak pomóc dziecku z zaburzeniami integracji sensorycznej w domu, przedszkolu i szkole?
  75. Jak psycholog prowadzi badania i diagnozy uczniów ?
  76. Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi podczas lekcji. Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej
  77. Jak skutecznie i poprawnie wypełniać obowiązki i zadania pedagoga specjalnego w przedszkolu
  78. Jak skutecznie i poprawnie wypełniać obowiązki i zadania pedagoga specjalnego w szkole podstawowej
  79. Jak uczyć uczenia się? Samodzielność, odpowiedzialność i motywacja – samokontrola uczenia się ucznia
  80. Jak wspierać ucznia w procesie żałoby?
  81. Jak napisać sprawozdanie z awansu na nauczyciela mianowanego – stare zasady w praktyce
  82. Kiedy i w jaki sposób ewaluować Standardy Ochrony Małoletnich
  83. Konflikty między dziećmi w pigułce. Jak pomóc dzieciom się dogadać?
  84. Kurs Treningu Zastępowania Agresji

  85. Kompetencje emocjonalno-społeczne: Siła emocji w edukacji – jak budować odporność i empatię u uczniów
  86. Krok po kroku – co robić, gdy wpłynie opinia lub orzeczenie do placówki
  87. Koordynator pomocy psychologiczno – pedagogicznej w przedszkolu i szkole
  88. Lęk u dzieci ze spektrum autyzmu
  89. Motywacja bez granic: Jak zaangażować uczniów i pokonać szkolną rutynę
  90. Metody behawioralne w motywowaniu i dyscyplinowaniu uczniów
  91. Metody aktywizujące w praktyce – bank pomysłów
  92. Metody aktywizujące w praktyce szkolnej
  93. Mity i fakty na temat autyzmu
  94. Mocne strony autystycznych uczniów – jak je rozpoznać i jak nad nimi pracować?
  95. NAJPIERW JA! POTEM CAŁA RESZTA. O nauczycielskim dobrostanie, asertywności, potrzebach, granicach i zarządzaniu czasem
  96. Nauczyciel współorganizujący w działaniu – wsparcie ucznia z autyzmem w praktyce
  97. Nauczyciel współorganizujący kształcenie dziecka/ucznia w spektrum autyzmu – koniec I półrocza?
  98. NeuroNietypowi w szkole. Spektrum autyzmu, ADHD, FASD – poradnik dla nauczyciela
  99. Narzędzia TIK, które podniosą efektywność pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  100. Nastolatek z Zespołem Aspergera – jak zrozumieć i wspierać w okresie dorastania
  101. Nauczyciel początkujący – przygotowanie do zawodu, egzamin na mianowanego po nowemu
  102. Nauczanie uczniów ze spektrum autyzmu – praktyka i efektywne metody
  103. Nauczyciel współorganizujący – obowiązująca dokumentacja
  104. Narzędzia i pomocne techniki wspierające funkcjonowanie dziecka/ucznia w spektrum autyzmu
  105. Nie autyzm, lecz spektrum autyzmu. Co nowego przyniesie ICD 11?
  106. Nieneurotypowi w szkole. Spektrum autyzmu, ADHD, FASD – poradnik dla nauczyciela
  107. Nowe obszary zachowań ryzykownych uczniów
  108. Ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej – zadania nauczycieli i specjalistów na podsumowanie I półrocza
  109. Ocena funkcjonalna w edukacji włączającej
  110. Ocena efektywności PPP – zadania nauczycieli i specjalistów na koniec roku szkolnego
  111. Od inspiracji do innowacji – krok po kroku
  112. Opowiadanie twórcze na lekcjach jęz. polskiego w szkole podstawowej
  113. Opracowanie PROGRAMU WYCHOWAWCZO – PROFILAKTYCZNEGO – krok po kroku
  114. Organizacja pomocy psychologiczo – pedagogicznej. Wiedza w pigułce: dokumentowanie i organizowanie 
  115. Orzeczenia i opinie z PPP – trafna diagnoza i tworzenie dokumentacji
  116. Pedagog specjalny – jego zadania, obowiązki i dokumentacja po pierwszym półroczu
  117. Pedagog specjalny w przedszkolu – realizacja zadań i obowiązków w praktyce
  118. Pedagog specjalny w szkole podstawowej i ponadpodstawowej – realizacja zadań i obowiązków w praktyce
  119. Pensum specjalisty. Zajęcia z form pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkole i przedszkolu
  120. Planowanie pracy nauczyciela w oparciu o OPINIE i ORZECZENIA z poradni
  121. Podsumowanie roku szkolnego – dokumentacja specjalisty
  122. Pomysły na zadaNIEdomowe. Co zamiast prac domowych?
  123. Pozytywna Dyscyplina dla nauczycieli szkolnych i przedszkolnych – „KURS”
  124. Praca z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną metodą ośrodków pracy
  125. Praca z uczniem z zaburzeniami emocji – Gotowe wskazówki
  126. Praca z uczniem ze spektrum autyzmu – metody pracy
  127. Praktyczny przewodnik po formach wypowiedzi
  128. Prawo autorskie w edukacji
  129. Problemy diagnozy różnicowej autyzmu a Zespołu Aspergera
  130. Procedura “Niebieskie Karty” – nowe zadania dla pracowników oświaty?
  131. Procedura prowadzenia obserwacji pedagogicznej i diagnozy przedszkolnej oraz szkolnej
  132. Procedura skreślenia ucznia z listy uczniów
  133. Profilaktyka zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży
  134. Program wychowawczo – profilaktyczny krok po kroku
  135. Przemoc wobec najmłodszych. Przyczyny, rodzaje oraz metody wspierania krzywdzonych dzieci i młodzieży
  136. Przygotowanie do kontroli Kuratora Oświaty. Zgodność z przepisami prawa zwiększenia dostępności i jakości wsparcia udzielanego uczniom przez nauczycieli specjalistów, w tym pedagogów specjalnych
  137. Przykładowa forma sprawozdania pedagoga specjalnego oraz dokumentacja z zakresu ewaluacji
  138. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego
  139. Psycholog szkolny – jego rola i zadania
  140. Procedura “Niebieskie Karty” – nowe zadania dla pracowników oświaty związane z przeciwdziałaniem przemocy domowej i realizacją Standardów Ochrony Małoletnich
  141. Reagowanie pracownika placówki oświatowej, na przemoc rówieśniczą, domową – o czym pamiętać tworząc procedury w Standardach Ochrony Małoletnich
  142. Rola pracowników oświaty w przeciwdziałaniu demoralizacji i przestępczości nieletnich – procedury reagowania
  143. Narzędziownik pedagoga specjalnego
  144. Rola – zadania i dokumentacja psychologa w przedszkolu. Planowanie pracy krok po kroku – nagranie
  145. Rola i zadania nauczyciela współorganizującego w praktyce
  146. Rola koordynatora ds. standardów ochrony małoletnich. Jak opisać procedury?
  147. Rola pracowników oświaty w przeciwdziałaniu demoralizacji i przestępczości nieletnich
  148. Rola psychologa w przedszkolu – jego rola i dokumentacja
  149. Rozmowa kwalifikacyjna na nauczyciela dyplomowanego – stare zasady
  150. Rozwijanie umiejętności redagowania krótkich form wypowiedzi
  151. Rozwijanie umiejętności społecznych dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera
  152. Siedem razy ADHD. Mózg łowcy i inne supermoce – ADHD w siedmiu perspektywach
  153. Skuteczna praca z rodzicami ucznia – czyli jak prowadzić  spotkania profilaktyczne w sposób przyjazny dla rodzica i nauczyciela
  154. Skuteczna współpraca nauczyciela współorganizującego z nauczycielami wiodącymi
  155. Spektrum autyzmu – jak rozumieć, pomagać, wychowywać. Wskazówki dla osób wspierających rozwój
  156. Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego nauczyciela współorganizującego – awans na stopień nauczyciela mianowanego
  157. Sprawdźmy to razem – czy opracowane Standardy Małoletnich spełniają ustawowe wymogi
  158. Sprawdzone strategie na nowy rok szkolony, dla nauczyciela j.polskiego w szkole podstawowej
  159. Sprawozdanie nauczyciela współorganizującego
  160. Standardy Ochrony Małoletnich – nowe obowiązki placówek oświatowych (przedszkole)
  161. Standardy Ochrony Małoletnich – procedury i ich wdrażanie
  162. Trudna klasa. Jak radzić sobie z zachowaniami separacyjnymi, destrukcyjnymi, prowokującymi
  163. Teczka Terapeuty pedagogicznego
  164. Teczka ucznia objętego pomocą psychologiczno – pedagogiczną – dokumentacja
  165. Trudny rodzic. Zasady współpracy z rodzicami – model oparty na partnerstwie
  166. Uczeń z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną w szkole. Sprawdzone metody pracy
  167. Uczeń z zespołem Downa – poznaj metody pracy oparte na najnowszych badaniach
  168. Uczeń ze spektrum autyzmu (z Zespołem Aspergera)
  169. Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole średniej
  170. Vademecum pedagoga szkolnego. Zadania pedagoga szkolnego w świetle obowiązujących przepisów prawa
  171. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka – podstawowe założenia i aspekty prawne
  172. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w codziennej pracy pedagoga i terapeuty
  173. Wpisy do dziennika nauczyciela współorganizującego
  174. Współpraca nauczyciela współorganizującego z nauczycielem przedmiotowym
  175. Wybrane narzędzia diagnozy dla dziecka/ucznia z orzeczeniem
  176. Wykorzystanie sztucznej inteligencji i nowoczesnych technologii w edukacji
  177. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w pracy nauczyciela
  178. Wymagana dokumentacja psychologa szkolnego i przedszkolnego
  179. Wyzwania pedagoga specjalnego w ogólnodostępnej szkole ponadpodstawowej – od kwalifikacji do dokumentacji
  180. Zabawy sensoryczne w przedszkolu – poznaj ćwiczenia wspierające rozwój dziecka
  181. Zadania koordynatora ds. Standardów Ochrony Małoletnich w szkole i przedszkolu
  182. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego w ogólnodostępnej szkole
  183. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego, jak udokumentować realizację swoich zadań na koniec roku szkolnego?
  184. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego/ pedagoga szkolnego. Współpraca specjalistów
  185. Zadania i dokumentacja terapeuty pedagogicznego
  186. Zadania i obowiązki Terapeuty Pedagogicznego
  187. Zadania PEDAGOGA i PEDAGOGA SPECJALNEGO oraz sposób ich realizacji
  188. Zadania pedagoga szkolnego – sposoby i formy ich realizacji w praktyce
  189. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze w klasach I – III
  190. Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne w szkole podstawowej
  191. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne – co warto wiedzieć na koniec roku szkolnego?
  192. Zajęcia rewalidacyjne w klasach 7-8 i  w szkole ponadpodstawowej – pomysły na ćwiczenia
  193. Zajęcia rewalidacyjne w przedszkolu i szkole – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy, dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  194. Zajęcia rewalidacyjne w szkole – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy. Dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  195. Zajęcia rewalidacyjne w szkole ponadpodstawowej – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy, dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  196. Zajęcia rewalidacyjne z dziećmi/uczniami z autyzmem oraz Zespołem Aspergera
  197. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne. Procedury + pomysły
  198. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne w przedszkolu i szkole
  199. Zastosowanie elementów terapii behawioralnej w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu
  200. Zespół Aspergera. Co nauczyciel wiedzieć powinien
  201. Zespół Zaburzeń Uwagi – ADD
  202. Za szybą milczenia – czyli wszystko o mutyzmie wybiórczym. Skuteczne metody terapii
  203. Zajęcia rewalidacyjne w praktyce – kluczowe strategie i narzędzia nauczyciela
  204. Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne: Jak skutecznie wspierać uczniów ze specjalnymi potrzebami? Praktyczne metody i narzędzia
  205. Życzliwość, nie tylko od święta
  206. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne – co warto wiedzieć na koniec roku szkolnego?
  207. Zajęcia rewalidacyjne – co warto wiedzieć na koniec roku szkolnego?
  208. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego, jak udokumentować realizację swoich zadań na koniec roku szkolnego?
  209. Wzorcowa lekcja – czyli jak przeprowadzić lekcję obserwowaną w ramach awansu zawodowego w świetle aktualnych przepisów prawa?

Materiały edukacyjne (TECZKI) w Abonamencie dla placówki COS2 i COS3:

  1. Dziennik pedagoga specjalnego. Co wpisywać do dziennika?
  2. Teczka pedagoga specjalnego – przedszkole
  3. Teczka pedagoga specjalnego szkoła podstawowa i ponadpodstawowa
  4. Teczka pedagoga specjalnego szkoła podstawowa i ponadpodstawowa
  5. Teczka pedagoga szkolnego w szkole podstawowej i ponadpodstawowej
  6. Teczka pedagoga szkolnego i specjalnego w jednej osobie
  7. Teczka psychologa w przedszkolu
  8. Teczka psychologa w szkole
  9. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego
  10. Teczka koordynatora ds. Standardów Ochrony Małoletnich
  11. Teczka pracy nauczyciela współorganizującego
  12. Teczka wychowawcy
  13.  Narzędziownik pedagoga specjalnego
  14. Teczka ewaluacji dla pedagoga specjalnego
  15. Teczka Terapeuty pedagogicznego
  16. Teczka pedagoga szkolnego/specjalnego na podsumowanie roku szkolnego
  17. Teczka – awans współorganizującego na mianowanego, stare zasady
  18. Wpisy do dziennika nauczyciela współorganizującego
  19. Wpisy do Dziennika Pedagoga Specjalnego
  20. Teczka – awans na dyplomowanego, stare zasady
  21. Teczka – awans mianowany stare zasady
  22. Teczka – awans pedagoga specjalnego/szkolnego, ubiegającego się o stopień awansu nauczyciela mianowanego
  23. Teczka – awans współorganizującego na dyplomowanego
  24. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego

Abonament dla placówki COS 1

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe
1500
  • 1 m-c dostępu

Abonament dla placówki COS 2

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe, materiały edukacyjne (Teczki)
2800
  • 3 m-ce dostępu

Abonament dla placówki COS 3

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe, materiały edukacyjne (Teczki)
3800
  • 6 m-cy dostępu
Shopping Cart
Scroll to Top