Wykaz szkoleń: Dostęp dla placówki COS1, COS2, COS3 lub Dostęp indywidualny COS1 i COS2:

  1. 12 wskazówek do pracy z trudnymi rodzicami
  2. Awans na nauczyciela dyplomowanego wg nowych przepisów
  3. Awans nauczyciela współorganizującego – przepisy z 2018 roku na stopień nauczyciela mianowanego
  4. Awans nauczyciela współorganizującego – nowe przepisy na stopień nauczyciela mianowanego
  5. Awans nauczyciela na stopień nauczyciela mianowanego wg przepisów z 2018 roku
  6. Awans nauczyciela początkującego na stopień nauczyciela mianowanego
  7. Autyzm i diada objawów: Nowe podejście diagnostyczne
  8. ADHD w szkolnej ławce! Przyczyny, objawy oraz sposoby pracy z uczniem z ADHD
  9. Agresja i autoagresja u uczniów ze spektrum autyzmu- jak sobie z nią radzić?
  10. Agresja i przemoc szkolna
  11. Analiza zapisów w opinii i orzeczeniach
  12. Awans na nauczyciela dyplomowanego wg nowych przepisów
  13. Awans na nauczyciela dyplomowanego wg starych przepisów
  14. Awans na nauczyciela mianowanego wg starych zasad
  15. Awans nauczyciela współorganizującego „według starej ścieżki” na nauczyciela mianowanego – zakończenie
  16. Awans nauczyciela współorganizującego na nauczyciela mianowanego wg starych zasad
  17. Awans zawodowy na nauczyciela mianowanego – stare zasady. Zakończenie stażu
  18. Awans zawodowy nauczyciela kontraktowego na stopień nauczyciela mianowanego na tzw. starych zasadach
  19. Awans zawodowy nauczyciela mianowanego na stopień nauczyciela dyplomowanego  – nowe zasady
  20. Awans zawodowy nauczyciela początkującego –  mianowanie “wg nowej ścieżki”
  21. Awans zawodowy nauczyciela początkującego – mianowanie “wg nowej ścieżki” 
  22. Awans zawodowy nauczyciela współorganizującego na nowych zasadach
  23. Awans zawodowy nauczyciela współorganizującego na nowych zasadach
  24. Codzienne wyzwania dziewcząt z Zespołem Aspergera – wskazówki dla nauczycieli
  25. Canva dla nauczycieli
  26. Canva dla nauczycieli i edukatorów
  27. Cyberbezpieczeństwo! Poznaj skuteczne metody ochrony uczniów przed zagrożeniami w sieci
  28. Cyberbezpieczeństwo – jakie zagrożenia czyhają na dzieci w Internecie?
  29. Cyberbezpieczeństwo – jakie zagrożenia czyhają na młodzież w Internecie?
  30. Cyfrowy autyzm, czyli jak przywiązanie do ekranu wpływa ucznia
  31. Cyfrowy Autyzm. Ekrany i ich wpływ na rozwój, naukę oraz funkcjonowanie dzieci i młodzieży w erze cyfrowej
  32. Czym się różnią zajęcia rewalidacyjne od pomocy psychologiczno – pedagogicznej?
  33. Canva – Twoje EduNarzędzie. Twórz, Ucz, Inspiruj – Canva w Edukacji
  34. Depresja u młodzieży, zagrożenie samobójstwem. Jak rozpoznawać i wspierać?
  35. Diagnoza indywidualnych potrzeb ucznia w szkole. Przykładowe narzędzia diagnostyczne
  36. Dostosowanie wymagań edukacyjnych – zgodnie z przepisami, z myślą o uczniu!
  37. Dokumentacja psychologa szkolnego i przedszkolnego – praktyczne wskazówki i najnowsze wytyczne
  38. Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej. Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi podczas lekcji
  39. Dokumentacja nauczyciela współorganizującego Jak opracować wzorcową dokumentację pracy nauczyciela współorganizującego
  40. Dostosowanie wymagań edukacyjnych – dokumentacja ucznia ze SPE
  41. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia z opinią 
  42. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla uczniów z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi
  43. Dwóch specjalistów w jednej osobie czyli pedagog specjalny i pedagog szkolny
  44. Dyscyplina, spokój i porządek w klasie! Jak skutecznie pracować z trudnymi uczniami
  45. Dziecko z opinią w przedszkolu
  46. Dziennik pedagoga specjalnego. Co wpisywać do dziennika?
  47. Dziewczęta z ZA – mistrzynie kamuflażu
  48. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia ze spektrum autyzmu
  49. Dokumentacja psychologa szkolnego i przedszkolnego
  50. Ewaluacja PROGRAMU WYCHOWAWCZO-PROFILAKTYCZNEGO szkoły lub placówki,
  51. Efektywne ocenianie – jak sprawiedliwie i motywująco podsumować postępy uczniów
  52. Edukacja włączająca: Każdy uczeń ma swoje miejsce – jak tworzyć szkołę dla wszystkich?
  53. Edukacja włączająca – wszystko to, co nauczyciel powinien wiedzieć
  54. Elementy bajkoterapii w pracy z najmłodszymi
  55. Efektywne i zgodne z przepisami dokumentowanie pracy nauczyciela współorganizującego w dzienniku lekcyjnym: praktyczne wskazówki i najczęstsze błędy
  56. Ewaluacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej. Zadania nauczycieli i specjalistów
  57. Gramatyczne WOW – szkolenie z pomysłami, które zmieniają lekcje
  58. Gotowe scenariusze zajęć oparte na Metodzie Dobrego Startu
  59. Gry i zabawy rozwijające funkcje poznawcze, społeczne i emocjonalne u dzieci ze SPE
  60. Hejt w internecie! Jak skutecznie radzić sobie z jednym z największych wyzwań współczesnej szkoły
  61. IPET, WOPFU – jak wzorcowo opracować dokumenty dla ucznia z orzeczeniem
  62. Indywidualny program/tok nauki, nauczanie domowe, nauczanie indywidualne, zindywidualizowana ścieżka kształcenia – dla kogo i w jaki sposób są organizowane

  63. Indywidualny program lub tok nauki – komu i jak zorganizować?

  64. Innowacje pedagogiczne w szkole? Procedura wdrażania innowacji
  65. Instrukcja obsługi nastolatka. Skrzynka z narzędziami dla nauczyciela / rodzica
  66. Instrukcja obsługi nastolatka. Trudne zachowania – wsparcie ucznia w wieku nastoletnim.
  67. Jak prowadzić praktyczne zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne w szkole i w przedszkolu 
  68. Jak efektywnie pracować z klasą będącą zbiorem indywidualności o różnych możliwościach i preferencjach
  69. Jak pracować z dzieckiem z dysleksją?
  70. Jak Skutecznie Wspierać Uczniów z Trudnościami w Nauce? Praktyczne Metody i Inspiracje dla Nauczycieli
  71. Jak oceniać uczniów ze SPE? Praktyczne wskazówki i rozwiązania.
  72. Jak organizować zajęcia rozwijające umiejętności uczenia się w praktyce?
  73. Jak oceniać uczniów ze SPE na przykładzie języka polskiego, matematyki i przedmiotów ścisłych
  74. Jak w praktyce nauczyciel współorganizujący wspiera ucznia ze spektrum autyzmu
  75. Jak organizować zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne w przedszkolu i w szkole?
  76. Jak dostosować system oceniania dla ucznia ze SPE?
  77. Jak efektywnie pracować z uczniem ze spektrum autyzmu – techniki pracy
  78. Jak efektywnie sporządzić IPET i WOPFU?
  79. Jak komunikować się z uczniem ze spektrum autyzmu?
  80. Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia w szkole ponadpodstawowej?
  81. Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia ZE SPEKTRUM AUTYZMU
  82. Jak pomóc dziecku z afazją motoryczną w przedszkolu i w szkole?
  83. Jak pomóc dziecku z zaburzeniami integracji sensorycznej w domu, przedszkolu i szkole?
  84. Jak psycholog prowadzi badania i diagnozy uczniów ?
  85. Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi podczas lekcji. Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej
  86. Jak skutecznie i poprawnie wypełniać obowiązki i zadania pedagoga specjalnego w przedszkolu
  87. Jak skutecznie i poprawnie wypełniać obowiązki i zadania pedagoga specjalnego w szkole podstawowej
  88. Jak uczyć uczenia się? Samodzielność, odpowiedzialność i motywacja – samokontrola uczenia się ucznia
  89. Jak wspierać ucznia w procesie żałoby?
  90. Jak napisać sprawozdanie z awansu na nauczyciela mianowanego – stare zasady w praktyce
  91. Jak prawidłowo prowadzić dziennik psychologa szkolnego i przedszkolnego
  92. Kiedy i w jaki sposób ewaluować Standardy Ochrony Małoletnich
  93. Konflikty między dziećmi w pigułce. Jak pomóc dzieciom się dogadać?
  94. Jak dobrze opracować dokumentację będąc nauczycielem współorganizującym?
  95. Kurs Treningu Zastępowania Agresji

  96. Kreatywna rewalidacja – jak wspierać ucznia ze spektrum autyzmu w rozwoju społecznym, emocjonalnym i poznawczym?
  97. Kompetencje emocjonalno-społeczne: Siła emocji w edukacji – jak budować odporność i empatię u uczniów
  98. Krok po kroku – co robić, gdy wpłynie opinia lub orzeczenie do placówki
  99. Koordynator pomocy psychologiczno – pedagogicznej w przedszkolu i szkole
  100. Lęk u dzieci ze spektrum autyzmu
  101. Motywacja bez granic: Jak zaangażować uczniów i pokonać szkolną rutynę
  102. Metody behawioralne w motywowaniu i dyscyplinowaniu uczniów
  103. Metody aktywizujące w praktyce – bank pomysłów
  104. Metody aktywizujące w praktyce szkolnej
  105. Mity i fakty na temat autyzmu
  106. Mocne strony autystycznych uczniów – jak je rozpoznać i jak nad nimi pracować?
  107. NAJPIERW JA! POTEM CAŁA RESZTA. O nauczycielskim dobrostanie, asertywności, potrzebach, granicach i zarządzaniu czasem
  108. Nauczyciel współorganizujący w działaniu – wsparcie ucznia z autyzmem w praktyce
  109. Nauczyciel współorganizujący kształcenie dziecka/ucznia w spektrum autyzmu – koniec I półrocza?
  110. NeuroNietypowi w szkole. Spektrum autyzmu, ADHD, FASD – poradnik dla nauczyciela
  111. Narzędzia TIK, które podniosą efektywność pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  112. Nastolatek z Zespołem Aspergera – jak zrozumieć i wspierać w okresie dorastania
  113. Nauczyciel początkujący – przygotowanie do zawodu, egzamin na mianowanego po nowemu
  114. Nauczanie uczniów ze spektrum autyzmu – praktyka i efektywne metody
  115. Nauczyciel współorganizujący – obowiązująca dokumentacja
  116. Narzędzia i pomocne techniki wspierające funkcjonowanie dziecka/ucznia w spektrum autyzmu
  117. Nie autyzm, lecz spektrum autyzmu. Co nowego przyniesie ICD 11?
  118. Nieneurotypowi w szkole. Spektrum autyzmu, ADHD, FASD – poradnik dla nauczyciela
  119. Nowe obszary zachowań ryzykownych uczniów
  120. Nowy rok szkolny, nowe wyzwania – jak dobrze zorganizować pomoc psychologiczno-pedagogiczną?
  121. Ocena funkcjonalna od A do Z w przedszkolu i szkole
  122. Ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej – zadania nauczycieli i specjalistów na podsumowanie I półrocza
  123. Ocena funkcjonalna w edukacji włączającej
  124. Ocena efektywności PPP – zadania nauczycieli i specjalistów na koniec roku szkolnego
  125. Od inspiracji do innowacji – krok po kroku
  126. Opowiadanie twórcze na lekcjach jęz. polskiego w szkole podstawowej
  127. Opracowanie PROGRAMU WYCHOWAWCZO – PROFILAKTYCZNEGO – krok po kroku
  128. Organizacja pomocy psychologiczo – pedagogicznej. Wiedza w pigułce: dokumentowanie i organizowanie 
  129. Orzeczenia i opinie z PPP – trafna diagnoza i tworzenie dokumentacji,
  130. Ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej – zadania nauczycieli i specjalistów. Podsumowanie II półrocza,
  131. Przewodnik po awansie na stopień nauczyciela mianowanego wg przepisów z 2018 roku – terminy, dokumentacja
  132. Pedagog specjalny – jego zadania, obowiązki i dokumentacja po pierwszym półroczu
  133. Pedagog specjalny w przedszkolu – realizacja zadań i obowiązków w praktyce
  134. Pedagog specjalny w szkole podstawowej i ponadpodstawowej – realizacja zadań i obowiązków w praktyce
  135. Pensum specjalisty. Zajęcia z form pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkole i przedszkolu
  136. Planowanie pracy nauczyciela w oparciu o OPINIE i ORZECZENIA z poradni
  137. Podsumowanie roku szkolnego – dokumentacja specjalisty
  138. Pomysły na zadaNIEdomowe. Co zamiast prac domowych?
  139. Pozytywna Dyscyplina dla nauczycieli szkolnych i przedszkolnych – „KURS”
  140. Praca z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną metodą ośrodków pracy
  141. Praca z uczniem z zaburzeniami emocji – Gotowe wskazówki
  142. Praca z uczniem ze spektrum autyzmu – metody pracy
  143. Praktyczny przewodnik po formach wypowiedzi
  144. Prawo autorskie w edukacji
  145. Problemy diagnozy różnicowej autyzmu a Zespołu Aspergera
  146. Procedura “Niebieskie Karty” – nowe zadania dla pracowników oświaty?
  147. Procedura prowadzenia obserwacji pedagogicznej i diagnozy przedszkolnej oraz szkolnej
  148. Procedura skreślenia ucznia z listy uczniów
  149. Profilaktyka zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży
  150. Program wychowawczo – profilaktyczny krok po kroku
  151. Przemoc wobec najmłodszych. Przyczyny, rodzaje oraz metody wspierania krzywdzonych dzieci i młodzieży
  152. Przygotowanie do kontroli Kuratora Oświaty. Zgodność z przepisami prawa zwiększenia dostępności i jakości wsparcia udzielanego uczniom przez nauczycieli specjalistów, w tym pedagogów specjalnych
  153. Przykładowa forma sprawozdania pedagoga specjalnego oraz dokumentacja z zakresu ewaluacji
  154. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego
  155. Psycholog szkolny – jego rola i zadania
  156. Procedura “Niebieskie Karty” – nowe zadania dla pracowników oświaty związane z przeciwdziałaniem przemocy domowej i realizacją Standardów Ochrony Małoletnich
  157. Reagowanie pracownika placówki oświatowej, na przemoc rówieśniczą, domową – o czym pamiętać tworząc procedury w Standardach Ochrony Małoletnich
  158. Rola terapeuty pedagogicznego – co naprawdę należy do Twoich obowiązków i jak robić to dobrze
  159. Rola pracowników oświaty w przeciwdziałaniu demoralizacji i przestępczości nieletnich – procedury reagowania
  160. Narzędziownik pedagoga specjalnego
  161. Rola – zadania i dokumentacja psychologa w przedszkolu. Planowanie pracy krok po kroku – nagranie
  162. Rola i zadania nauczyciela współorganizującego w praktyce
  163. Rola koordynatora ds. standardów ochrony małoletnich. Jak opisać procedury?
  164. Rola pracowników oświaty w przeciwdziałaniu demoralizacji i przestępczości nieletnich
  165. Rola psychologa w przedszkolu – jego rola i dokumentacja
  166. Rozmowa kwalifikacyjna na nauczyciela dyplomowanego – stare zasady
  167. Rozwijanie umiejętności redagowania krótkich form wypowiedzi
  168. Rozwijanie umiejętności społecznych dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera
  169. Siedem razy ADHD. Mózg łowcy i inne supermoce – ADHD w siedmiu perspektywach
  170. Skuteczna praca z rodzicami ucznia – czyli jak prowadzić  spotkania profilaktyczne w sposób przyjazny dla rodzica i nauczyciela
  171. Skuteczna współpraca nauczyciela współorganizującego z nauczycielami wiodącymi
  172. Spektrum autyzmu – jak rozumieć, pomagać, wychowywać. Wskazówki dla osób wspierających rozwój
  173. Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego nauczyciela współorganizującego – awans na stopień nauczyciela mianowanego,
  174. Sprawozdanie roczne nauczyciela współorganizującego – jak skutecznie podsumować swoją pracę?
  175. Sprawdźmy to razem – czy opracowane Standardy Małoletnich spełniają ustawowe wymogi
  176. Sprawdzone strategie na nowy rok szkolony, dla nauczyciela j.polskiego w szkole podstawowej
  177. Sprawozdanie nauczyciela współorganizującego
  178. Standardy Ochrony Małoletnich – nowe obowiązki placówek oświatowych (przedszkole)
  179. Standardy Ochrony Małoletnich – procedury i ich wdrażanie
  180. Trudna klasa. Jak radzić sobie z zachowaniami separacyjnymi, destrukcyjnymi, prowokującymi
  181. Teczka Terapeuty pedagogicznego
  182. Teczka ucznia objętego pomocą psychologiczno – pedagogiczną – dokumentacja
  183. Trudny rodzic. Zasady współpracy z rodzicami – model oparty na partnerstwie
  184. Uczeń z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną w szkole. Sprawdzone metody pracy
  185. Uczeń z zespołem Downa – poznaj metody pracy oparte na najnowszych badaniach
  186. Uczeń ze spektrum autyzmu (z Zespołem Aspergera)
  187. Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole średniej
  188. Vademecum pedagoga szkolnego. Zadania pedagoga szkolnego w świetle obowiązujących przepisów prawa
  189. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka – podstawowe założenia i aspekty prawne
  190. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w codziennej pracy pedagoga i terapeuty
  191. Wpisy do dziennika nauczyciela współorganizującego
  192. Współpraca nauczyciela współorganizującego z nauczycielem przedmiotowym
  193. Wybrane narzędzia diagnozy dla dziecka/ucznia z orzeczeniem
  194. Wykorzystanie sztucznej inteligencji i nowoczesnych technologii w edukacji
  195. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w pracy nauczyciela
  196. Wymagana dokumentacja psychologa szkolnego i przedszkolnego
  197. Wyzwania pedagoga specjalnego w ogólnodostępnej szkole ponadpodstawowej – od kwalifikacji do dokumentacji
  198. Zabawy sensoryczne w przedszkolu – poznaj ćwiczenia wspierające rozwój dziecka
  199. Zadania koordynatora ds. Standardów Ochrony Małoletnich w szkole i przedszkolu
  200. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego w ogólnodostępnej szkole
  201. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego, jak udokumentować realizację swoich zadań na koniec roku szkolnego?
  202. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego/ pedagoga szkolnego. Współpraca specjalistów
  203. Zadania i dokumentacja terapeuty pedagogicznego
  204. Zadania i obowiązki Terapeuty Pedagogicznego
  205. Zadania PEDAGOGA i PEDAGOGA SPECJALNEGO oraz sposób ich realizacji
  206. Zadania pedagoga szkolnego – sposoby i formy ich realizacji w praktyce
  207. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze w klasach I – III
  208. Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne w szkole podstawowej
  209. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne – co warto wiedzieć na koniec roku szkolnego?
  210. Zajęcia rewalidacyjne w klasach 7-8 i  w szkole ponadpodstawowej – pomysły na ćwiczenia
  211. Zajęcia rewalidacyjne w przedszkolu i szkole – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy, dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  212. Zajęcia rewalidacyjne w szkole – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy. Dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  213. Zajęcia rewalidacyjne w szkole ponadpodstawowej – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy, dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  214. Zajęcia rewalidacyjne z dziećmi/uczniami z autyzmem oraz Zespołem Aspergera
  215. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne. Procedury + pomysły
  216. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne w przedszkolu i szkole
  217. Zastosowanie elementów terapii behawioralnej w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu
  218. Zespół Aspergera. Co nauczyciel wiedzieć powinien
  219. Zespół Zaburzeń Uwagi – ADD
  220. Za szybą milczenia – czyli wszystko o mutyzmie wybiórczym. Skuteczne metody terapii
  221. Zajęcia rewalidacyjne w praktyce – kluczowe strategie i narzędzia nauczyciela
  222. Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne: Jak skutecznie wspierać uczniów ze specjalnymi potrzebami? Praktyczne metody i narzędzia
  223. Życzliwość, nie tylko od święta
  224. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne – co warto wiedzieć na koniec roku szkolnego?
  225. Zajęcia rewalidacyjne – co warto wiedzieć na koniec roku szkolnego?
  226. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego, jak udokumentować realizację swoich zadań na koniec roku szkolnego?
  227. Zajęcia rewalidacyjne w szkole – skuteczne formy pracy, obowiązki i dokumentacja nauczyciela
  228. Zakochaj się w lekturze na nowo – Mały Książę w nowoczesnej odsłonie
  229. Wzorcowa lekcja – czyli jak przeprowadzić lekcję obserwowaną w ramach awansu zawodowego w świetle aktualnych przepisów prawa?
  230. Wrześniowy SOS dla nauczyciela języka polskiego – jak nie zgubić się w chaosie początku roku szkolnego?
  231. Wrześniowy SOS dla nauczycieli – jak nie zgubić się w chaosie początku roku szkolnego?

Materiały edukacyjne (TECZKI): Dostęp dla placówki COS2 i COS3 lub Dostęp indywidualny COS2:

  1. Dziennik pedagoga specjalnego. Co wpisywać do dziennika?
  2. Teczka pedagoga specjalnego – przedszkole
  3. Teczka pedagoga specjalnego szkoła podstawowa i ponadpodstawowa
  4. Teczka pedagoga specjalnego szkoła podstawowa i ponadpodstawowa
  5. Teczka pedagoga szkolnego w szkole podstawowej i ponadpodstawowej
  6. Teczka pedagoga szkolnego i specjalnego w jednej osobie
  7. Teczka psychologa w przedszkolu
  8. Teczka psychologa w szkole
  9. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego
  10. Teczka koordynatora ds. Standardów Ochrony Małoletnich
  11. Teczka pracy nauczyciela współorganizującego
  12. Teczka wychowawcy
  13.  Narzędziownik pedagoga specjalnego
  14. Teczka ewaluacji dla pedagoga specjalnego
  15. Teczka Terapeuty pedagogicznego
  16. Teczka pedagoga szkolnego/specjalnego na podsumowanie roku szkolnego
  17. Teczka – awans współorganizującego na mianowanego, stare zasady
  18. Wpisy do dziennika nauczyciela współorganizującego
  19. Wpisy do Dziennika Pedagoga Specjalnego
  20. Teczka – awans na dyplomowanego, stare zasady
  21. Teczka – awans mianowany stare zasady
  22. Teczka – awans pedagoga specjalnego/szkolnego, ubiegającego się o stopień awansu nauczyciela mianowanego
  23. Teczka – awans współorganizującego na dyplomowanego
  24. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego

Dostęp dla placówki COS 1

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe
1500
  • 1 m-c dostępu

Dostęp dla placówki COS 2

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe, materiały edukacyjne (Teczki)
2800
  • 3 m-ce dostępu

Dostęp dla placówki COS 3

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe, materiały edukacyjne (Teczki)
3800
  • 6 m-cy dostępu
Koszyk
Przewijanie do góry