Skip to content
Aktualności
Oferta
Menu Toggle
Awans zawodowy nauczyciela
Bezpłatne szkolenia
Szkolenia na żywo dla nauczycieli
Szkolenia online dla nauczycieli
Zasobnik nauczyciela
Zamówienia grupowe
EduStrefa
Menu Toggle
Biblioteka
Blog
Szkolenia RP
Platforma dla placówki
Abonament szkoleniowy
Sklep
Kontakt
Moje konto
Main Menu
WEBINARY ONLINE
Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli COS
Dziewczęta z ZA – mistrzynie kamuflażu
Lęki rozwojowe u dzieci
Nie autyzm, lecz spectrum autyzmu. Co nowego przyniesie ICD 11?
Rozszerzona wersja szkolenia: Asertywny nauczyciel
Zespół Zaburzeń Uwagi – ADD
ADHD- przyczyny, objawy, trudności w funkcjonowaniu szkolnym i społecznym
ADHD w szkolnej ławce – pakiet szkoleniowy
Pakiet szkoleniowy: Indywidualizacja kształcenia – diagnoza potrzeb rozwojowych i edukacyjnych uczniów w kontekście udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Gdy kary nie działają. Pakiet szkoleniowy
Awans zawodowy na stopień nauczyciela dyplomowanego – zakończenie stażu
Awans zawodowy na stopień nauczyciela kontraktowego – zakończenie stażu
Egzamin tuż tuż- jak skutecznie przygotować uczniów do egzaminu ósmoklasisty z jęz. polskiego?
Jak przygotować lekcję wg motywującego toku?
Przeciwdziałanie demoralizacji i przestępczości nieletnich
Elementy arteterapii w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością- propozycje ćwiczeń
Elementy terapii ręki
Zajęcia rewalidacyjne w przedszkolu i szkole – zasady organizacji zajęć
Nastolatek z Zespołem Aspergera – seksualność
Nastolatek z Zespołem Aspergera
Zaburzenia emocjonalne dzieci i młodzieży
Praca z dzieckiem z FASD
Co możemy zrobić, by nasz uczeń czuł się dobrze w szkole? Jak zbudować pozytywne relacje w grupie klasowej i szkole?
Jeśli nie sprawdzian czy praca klasowa, to co? Jak sprawdzić wiedzę i umiejętności w atmosferze sprzyjającej uczniowi?
Zadania i obowiązki nauczyciela wspomagającego (współorganizującego proces kształcenia)”
Przygotowanie WOPFU dla dziecka/ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
Jak pomóc dziecku z afazją motoryczną w przedszkolu i w szkole?
Nauczyciel wspomagający kontraktowy – awans zawodowy na nauczyciela mianowanego
Nauczyciel wspomagający stażysta – awans zawodowy na nauczyciela kontraktowego
Dostosowanie wymagań edukacyjnych – dokumentacja ucznia ze SPE
IPET w praktyce – Konstruowanie dokumentacji
Orzeczenia i opinie z PPP – trafna diagnoza i tworzenie dokumentacji
Zajęcia rozwijające umiejętności społeczno-emocjonalne. Podstawy prawne
Gotowe pomysły na godzinę wychowawczą oraz godzinę z pedagogiem
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze w klasach I-III
Dziecko z dyskalkulią w szkole
Uczenie dzieci z autyzmem prowadzenia konwersacji
Indywidualizacja kształcenia – diagnoza potrzeb rozwojowych i edukacyjnych uczniów w kontekście udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Metody aktywizujące w praktyce szkolnej
Uczeń z Zespołem Aspergera w zespole klasowym. Jak pomóc naszemu uczniowi z ZA?
Ewaluacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej
Nauczyciel wspomagający kontraktowy – awans zawodowy na nauczyciela mianowanego
Nauczyciel wspomagający mianowany – awans zawodowy na nauczyciela dyplomowanego
Awans zawodowy- nauczyciel wspomagający stażysta
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka- podstawowe informacje i wprowadzenie
Skuteczne metody pracy z uczniem SPE. Jak podnieść efektywność kształcenia ucznia z SPE?
Integracja sensoryczna a autyzm – techniki, ćwiczenia, strategie terapeutyczne
Awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego – zakończenie stażu
Awans zawodowy na stopień nauczyciela dyplomowanego – prawo i praktyka
Awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego – prawo i praktyka
Wychowanie do wartości, rozwijanie wrażliwości na prawdę i dobro
2021.Zespół Aspergera. Co nauczyciel wiedzieć powinien
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne w szkole podstawowej
Jak uczyć o handlu ludźmi?
Vademecum pracy pedagoga – skuteczne wspieranie placówki w realizacji zadań
Wskazówki do pracy z trudnymi rodzicami
Rozwijanie umiejętności społecznych dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera w sytuacjach codziennego życia.
Organizacja i dokumentowanie pomocy p-p w przedszkolu i szkole
Zajęcia rewalidacyjne z dziećmi/uczniami z autyzmem oraz Zespołem Aspergera
WOPFU – kiedy piszemy, dlaczego i komu?
Metoda Marii Montessori w przedszkolu
1
2
Następny »
Aktualności
Oferta
Menu Toggle
Awans zawodowy nauczyciela
Bezpłatne szkolenia
Szkolenia na żywo dla nauczycieli
Szkolenia online dla nauczycieli
Zasobnik nauczyciela
Zamówienia grupowe
EduStrefa
Menu Toggle
Biblioteka
Blog
Szkolenia RP
Platforma dla placówki
Abonament szkoleniowy
Sklep
Kontakt
Moje konto
Shopping Cart
Przewiń do góry