Promocja!

Indywidualny program lub tok nauki – komu i jak zorganizować?

Szkolenie wpisuje się w realizację:

  •  priorytetu MEN:Podnoszenie jakości kształcenia oraz dostępności i jakości wsparcia udzielanego dzieciom i uczniom w przedszkolach i szkołach ogólnodostępnych i integracyjnych.
  • zadania z zakresu nadzoru pedagogicznego dla kuratorów oświaty w zakresie kontroli w: przedszkolach, szkołach podstawowych, ponadpodstawowych, placówkach oświatowo-wychowawczych, szkolnych schroniskach młodzieżowych, poradniach psychologiczno-pedagogicznych, wskazanych  w art. 2 pkt 7 ustawy – Prawo oświatowe

69,00 

Availability: Na stanie

2-godziny dydaktyczne szkolenia na żywo  w Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem , a także dostępem do nagrania na okres 3 m-cy oraz materiałów w PDF: skrypt prezentacji ze szkolenia w formie PDF, wzór zezwolenia i decyzji o odmowie zezwolenia na indywidualny program/ tok nauki, wzór pisma do poradni psychologiczno – pedagogicznej.

Indywidualny program lub tok nauki – komu i jak zorganizować?

Szkolenie na żywo dla nauczycieli, pedagogów, rodziców, opiekunów!
Data szkolenia: 29.09.2022 r.  g.17:00

Zgodnie z prawem szkoły mogą umożliwić wybitnie zdolnym uczniom pobieranie nauki poprzez realizację indywidualnego programu lub toku nauki, albo obu możliwości naraz. Podczas szkolenia wyjaśnione zostaną procedury organizacji tych form wsparcia, w tym rozróżnienie obu tych form, sposoby oceniania i dokumentowania podejmowanych działań.

Opis szkolenia na żywo

Szkolenie ma na celu wyjaśnienie, kto i w jaki sposób może ubiegać się o zorganizowanie nauczania w formie indywidualnego programu lub toku nauki. Wykazane zostaną różnice pomiędzy tymi formami pracy z uczniem zdolnym, omówiona zostanie organizacja tych form w oparciu o obowiązujące przepisy, a uczestnicy otrzymają podpowiedź, jak oceniać uczniów i dokumentować podejmowane względem nich działania.

Program szkolenia

  • Podstawowe akty prawne regulujące organizację indywidualnego programu i toku nauki ucznia.
  • Organizacja indywidualnego programu oraz toku nauki.
  • Ocenianie uczniów objętych indywidualnym programem/ tokiem nauki.
  • Obowiązująca dokumentacja.

Korzyści ze szkolenia w Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS

  • Poznasz różnicę pomiędzy indywidualnym programem a tokiem nauki.
  • Zapoznasz się z procedurą wdrażania indywidualnego programu/ toku nauki dla ucznia.
  • Dowiesz się, w jaki sposób oceniać uczniów objętych indywidualnym programem/ tokiem nauki i jak dokumentować podejmowane działania.
  • Po wykupieniu pakietu szkolenia, otrzymasz ponadto wzory pism tworzonych przez dyrekcję szkoły na potrzeby organizacji indywidualnego toku/programu nauki.

Dla kogo szkolenie

  • nauczycieli,
  • wychowawców  wszystkich etapów edukacyjnych,
  • dyrektorów szkół,
  • pedagogów szkolnych.

Prowadząca:

Lidia Cynt 

magister pedagogiki resocjalizacyjnej, pedagog w szkole ponadpodstawowej, trener umiejętności społecznych, edukator w zakresie kompetencji miękkich i zagadnień z zakresu pedagogiki i nauczania osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, realizatorka licznych szkoleń i webinariów dla pracowników oświaty, rodziców i uczniów, występuje w roli prelegenta na konferencjach naukowych i szkoleniach dla różnych grup zawodowych. Przez prawie dekadę była pracownikiem olsztyńskiej Policji, gdzie zajmowała się problematyką osób nieletnich oraz inicjowaniem działań z zakresu profilaktyki społecznej i komunikacji międzyinstytucjonalnej. Autorka lokalnych policyjnych i oświatowych programów profilaktycznych, m.in. z zakresu przeciwdziałania handlowi ludźmi, odpowiedzialności prawnej nieletnich, cyberzagrożeń, przeciwdziałania przemocy w rodzinie.

Shopping Cart
Przewiń do góry