Zbiór materiałów edukacyjne – „teczka” do samodzielnej modyfikacji zgodnie z prowadzonymi działaniami dla pedagogów specjalnych pracujących w przedszkolu.
Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Pliki zostały zabezpieczone kodowanymi znakami, które pozwalają na zidentyfikowanie osoby udostępniającej je nielegalnie. Dostęp do pobierania materiałów będziesz mieć, przez 6 miesięcy od daty zakupu. Przestrzeganie tych ram czasowych jest niezbędne, ponieważ nie będzie możliwości wydłużenia tego okresu, nawet w szczególnych przypadkach.
„Teczka” to zbiór materiałów edukacyjnych składający się z 19 plików w wersji do edycji. Teczka dostępna bezpośrednio po zakupie (opłaceniu), do pobrania na koncie kupującego na www.cos.edu.pl
- Arkusz Diagnozy Dziecka, liczba str. 2
- Arkusz opisu oddziału/ grupy, liczba str. 2
- IPET ( wypełniony ) – uczeń z niepełnosprawnością w stopniu lekkim, liczba str. 7
- Karta pomocy psychologiczno – pedagogicznej, liczba str. 1
- Kwestionariusz wywiadu z rodzicami, liczba str. 1
- Linki do narzędzi diagnostycznych, liczba str. 1
- Notatka z rozmowy, liczba str. 1
- Ocena Efektywności Udzielanej Pomocy Psychologiczno – Pedagogicznej, liczba str. 1
- Plan Pracy Pedagoga Specjalnego, liczba str. 4
- Posiedzenie zapolu IPET i WOPFU – pytania do rodziców i nauczycieli, liczba str. 1
- Procedura organizowania i udzielania pomocy psychologiczno – pedagogicznej w przedszkolu, liczba str. 3
- Protokół z zebrania zespołu do spraw pomocy psychologiczno – pedagogicznej (IPET), liczba str. 1
- Przykładowe ćwiczenia i zajęcia wspomagające prace na zajęciach w przedszkolu, liczba str. 2
- Przykładowe dostosowania wymagań edukacyjnych w bieżącej pracy w grupie przedszkolnej, liczba str. 5
- Przykładowe wpisy do dziennika pedagoga specjalnego w przedszkolu, liczba str. 3
- Wielospecjalistycznej Oceny Funkcjonowania Ucznia( wypełniony) – uczeń z niepełnosprawnością w stopniu lekkim, liczba str. 5
- WWR – materiały, w tym Indywidualny Program Wczesnego Wspomagania, liczba str. 5
- Wykaz instytucji do współpracy (zgodnie z regionem), liczba str. 1
- Wykaz uczniów zakwalifikowanych do różnych form PPP, liczba str. 1
Wzory dokumentów sporządzone, w oparciu ( od 2022-09-01 ) o:
- Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z 22 lipca 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2022 r. poz. 1594),
- Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z 22 lipca 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2022 r. poz. 1593),
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach,
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowejz dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym.
-
Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 1 sierpnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej Dz. U. poz. 1717 Data ogłoszenia: 2022-08-17 Data wejścia w życie: 2022-09-01.