Dostosowanie wymagań dla ucznia z doświadczeniem migracyjnym
Data szkolenia: 05.12.2023 r. g. 17:00, liczba godzin ( godz. dydakt.): 1,5 w tym praca własna z materiałami.
Szkolenie na żywo (odpłatny dostęp) w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), przydatnym do awansu zawodowego lub potwierdzeniaokreślonych umiejętności.
Dla kogo jest szkolenie:
- wszystkich zainteresowanych nauczycieli
Program szkolenia:
- Uczeń z doświadczeniem migracyjnym.
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna dla ucznia z doświadczeniem migracyjnym.
- Dokumentacja udzielanego wsparcia.
- Warunki skutecznego wsparcia ucznia z doświadczeniem migracyjnym.
Opis szkolenia:
Szkolenie jest wpisane bezpośrednio w kierunki polityki oświatowej Państwa na rok szkolny 2023/2024 w zakresie doskonalenia kompetencji nauczycieli w pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym , Wspomaganie wychowawczej roli rodziny poprzez pomoc w kształtowaniu u wychowanków i uczniów stałych sprawności w czynieniu dobra, rzetelną diagnozę potrzeb rozwojowych dzieci i młodzieży oraz podnoszenia jakości PPP.
Korzyści ze szkolenia w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS:
- Poznasz prawne aspekty pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym.
- Nauczysz się prowadzić efektywnie wsparcie psychologiczno – pedagogiczne.
- Otrzymasz gotowe inspiracje, materiały do wykorzystania w pracy.
Prowadząca:
Angelika Perdek-Chabinowska
Jestem pedagogiem w szkole podstawowej, doradcą zawodowym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Posiadam bogate doświadczenie w pracy pedagogicznej i szkoleniowej. Jestem nauczycielem przedmiotów zawodowych z zakresu administracji. Od lat prowadzę kursy na kierowników i wychowawców wycieczek, a także szkolenia dla rad pedagogicznych. Główne obszary działań to umiejętności miękkie i kluczowe, technik uczenia, nowoczesnych metod nauczania, kodowania, elementów TIK, pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz wsparcia placówek i nauczycieli. Jestem trenerem metod efektywnego uczenia się. Pomagam również uczniom w pracy nad stresem, autoprezentacją czy asertywnością. Regularny rozwój jest dla mnie bardzo ważny, dlatego systematycznie się doszkalam, biorąc udział w warsztatach dotyczących bajkoterapii, eksperymentów przyrodniczych, neurodydaktyki w edukacji. Dzięki temu mogę wzbogacać własny arsenał narzędzi szkoleniowych.