„Kurs” Pozytywna Dyscyplina dla nauczycieli szkolnych i przedszkolnych

  • 10 godzin kursu (godzina dydaktyczna)
  • 5 zaświadczeń w formacie PDF,
  • 4 szkolenia,
  • Czas dostępu 6 miesięcy,
  • Materiały szkoleniowe: Skrypt z każdego szkolenia, Notatka wizualna PDF lub JPG  – Asertywny nauczyciel, Notatka wizualna PDF lub JPG  – Niegrzeczne dzieci nie istnieją, Notatka wizualna PDF lub JPG  – Gdy kary i nagrody nie działają.

348,00 

Brak w magazynie

CO ZNAJDZIESZ W „KURSIE”:

Moduł I – Szkolenie online: Asertywny nauczyciel jak być stanowczym i uprzejmym w tym samym czasie? 

  • Liczba godzin szkolenia (godzina dydaktyczna): 2,
  • Zaświadczenie w formacie PDF do pobrania (generowany w dniu ukończenia danego szkolenia),
  • Czas dostępu: 6 m-cy,

W tym module omawiane są:

ZAPISZ SIE 3

  • Założenia PD i jej fundamentalne narzędzie „Uprzejmy i stanowczy”.
  • Budowanie skutecznych komunikatów, pełnych empatii, zrozumienia i wsparcia.
  • Asertywna postawa dorosłego – uprzejmej i stanowczej w tym samym czasie.

Moduł II – Szkolenie online: Niegrzeczne dzieci nie istnieją.

  • Liczba godzin szkolenia (godzina dydaktyczna): 3,
  • Zaświadczenie w formacie PDF do pobrania (generowany w dniu ukończenia danego szkolenia),
  • Czas dostępu: 6 m-cy,

W tym module omawiane są:

ZAPISZ SIE 3

  • Praktyczne narzędzia Pozytywnej Dyscypliny,
  • Co kryje się za „niegrzecznym” zachowaniem dzieci, takim jak agresja, wpadanie w złość, brak współpracy, zniechęcenie, nadmierna uwaga lub potrzeba władzy,  i jak sobie z nim i radzić,
  • Skuteczne, empatyczne, pełnego szacunku podejścia do nauczania, wychowania i rodzicielstwa.

Moduł III – Szkolenie online: Gdy kary i nagrody nie działają. Co zamiast kija i marchewki?

  • Liczba godzin szkolenia (godzina dydaktyczna): 3,
  • Zaświadczenie w formacie PDF do pobrania (generowany w dniu ukończenia danego szkolenia),
  • Czas dostępu: 6 m-cy,

W tym module omawiane są:

ZAPISZ SIE 3

  • Przyczyny niewłaściwych zachowań,
  • Skutecznie metody zachęcania dzieci do współpracy, przy jednoczesnej rezygnacji ze stosowania kar i nagród.
  • Dlaczego kary i nagrody nie działają?
  • Jak stosowanie kar i nagród wpływa na rozwój dzieci w dłuższej perspektywie,
  • Jakich narzędzi możemy używać „zamiast”, kar i nagród

Moduł IV – Szkolenie online: Dodaj mi skrzydeł. Budowanie poczucia własnej wartości u dzieci 

  • Liczba godzin szkolenia (godzina dydaktyczna): 2,
  • Zaświadczenie w formacie PDF do pobrania (generowany w dniu ukończenia danego szkolenia),
  • Czas dostępu: 6 m-cy,

W tym module omawiane są:

ZAPISZ SIE 3

  • Czym jest poczucie własnej wartości i jak je kształtować u dzieci,
  • Dlaczego tak ważne jest spojrzenie na naukę tej kompetencji w szerszej perspektywie?
  • Czym różni się klasyczna pochwała od komunikatu zachęcającego?
  • Co mówić i robić, by dzieci czuły, że przynależą i mają znaczenie w grupie rówieśniczej, klasie, placówce, rodzinie?

W ramach kursu otrzymasz materiałyZAPISZ SIE 2:

  • Skrypt z każdego szkolenia,
  • Notatka wizualna PDF lub JPG  – Asertywny nauczyciel,
  • Notatka wizualna PDF lub JPG  – Niegrzeczne dzieci nie istnieją,
  • Notatka wizualna PDF lub JPG  – Gdy kary i nagrody nie działają.
Dla kogo są te szkolenia:
  • wychowawców klas,
  • pedagogów szkolnych,
  • wszystkich nauczycieli pracujących z uczniem i młodzieżą,
  • rodziców, opiekunów,

* kurs jest cyklem szkoleń z zakresu Pozytywnej dyscypliny ( nie nadaje kwalifikacji).

 

Prowadząca

pospiechOlga Pośpiech

Edukatorka Pozytywnej Dyscypliny dla nauczycieli przedszkolnych i szkolnych oraz rodziców. Od 3 lat organizuje warsztaty i szkolenia. Pedagog. Wiedzę i doświadczenie zdobywała będąc przez 6 lat dyrektorką Niepublicznego Przedszkola Neo Montessori Kids w Częstochowie. Absolwentka rocznego kursu nt. pedagogiki Marii Montessori dla przedszkoli.  Ukończyła kursy i szkolenia z zakresu pedagogiki, psychologii, komunikacji i rozwoju osobistego. Mama dwóch chłopców w wieku szkolnym, praktykująca Pozytywną Dyscyplinę od ponad 4 lat

Shopping Cart
Scroll to Top