Szkolenie online w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), a także dostępem do nagrania na okres 3 m-cy i dodatkowymi materiałami:
Program wychowawczo – profilaktyczny krok po kroku
Szkolenie dla nauczycieli!
Nagranie szkolenia z dn. 07.09.2022 r.
Opis szkolenia
Szkolenie jest swoistym wsparciem dla nauczycieli, pedagogów w zakresie konstruowania programu profilaktyczno-wychowawczego. Jest to obowiązkowy dokument, który należy sporządzić do 30 września. Na spotkaniu zostaną omówione najczęściej popełniane błędy przy pracy zespołu oraz przedstawione wskazówki jak ich uniknąć. Każdy uczestnik zostanie zaopatrzony w niezbędną wiedzę do wykorzystania w pracy.
Program szkolenia
- Obowiązujące przepisy prawa.
- Podstawy tworzenia programu profilaktyczno-wychowawczego.
- Co powinien zawierać program?
- Praktyczne wskazówki do pracy.
- Zadania i obowiązki nauczycieli.
- Obowiązujące terminy, pomocne narzędzia.
- Podsumowanie i panel dyskusyjny.
Korzyści dla uczestnika w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS
- poznasz obowiązujące przepisy prawa,
- zdobędziesz umiejętność konstruowania programu profilaktyczno-wychowawczego.
- nabędziesz umiejętności tworzenia narzędzi poprzedzających sporządzenie programu profilaktyczno-wychowawczego,
Dla kogo jest to szkolenie
- wszyscy zainteresowani nauczyciele, pedagodzy szkolni, psycholodzy i inni specjaliści.
Prowadząca
Angelika Perdek Chabinowska
Jestem pedagogiem w szkole podstawowej, doradcą zawodowym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Posiadam bogate doświadczenie w pracy pedagogicznej i szkoleniowej. Jestem nauczycielem przedmiotów zawodowych z zakresu administracji. Od lat prowadzę kursy na kierowników i wychowawców wycieczek, a także szkolenia dla rad pedagogicznych. Główne obszary działań to umiejętności miękkie i kluczowe, technik uczenia, nowoczesnych metod nauczania, kodowania, elementów TIK, pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz wsparcia placówek i nauczycieli. Jestem trenerem metod efektywnego uczenia się. Pomagam również uczniom w pracy nad stresem, autoprezentacją czy asertywnością. Regularny rozwój jest dla mnie bardzo ważny, dlatego systematycznie się doszkalam, biorąc udział w warsztatach dotyczących bajkoterapii, eksperymentów przyrodniczych, neurodydaktyki w edukacji. Dzięki temu mogę wzbogacać własny arsenał narzędzi szkoleniowych.