3-godziny dydaktyczne szkolenia na żywo w Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, a także dostępem do nagrania na 3 m-ce i materiałów.
Nauczyciel wspomagający- dokumentacja na początku roku szkolnego
Data szkolenia: 12.09.2022 r. g.16:00
Szkolenie odpowiada na potrzeby nauczycieli wspomagających, terapeutów, logopedów, psychologów pracujących z dziećmi z różnymi deficytami. Pomoże dobrze przygotować początkową dokumentację swojej pracy.
Program szkolenia:
-
Przepisy prawa oświatowego dotyczące pracy nauczyciela wspomagającego.
-
Szczególowe zapoznanie z obowiązującą dokumentacją dotycząca nauczyciela wspomagającego.
-
Jak opracować wzorcową dokumentację pracy nauczyciela wspomagającego na początku roku szkolnego?
Opis szkolenia:
Szkolenie przyczyni się do wzmocnienia nauczycieli wspomagających, jeśli chodzi o przygotowanie obowiązującej dokumentacji na początku roku szkolnego.
Korzyści ze szkolenia w Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS :
- Poznasz przepisy prawa oświatowego dotyczące pracy nauczyciela wspomagającego
- Zaplanujesz opracowywanie dokumentacji na początek roku szkolnego
- Wzmocnisz kompetencje w zakresie opracowywania poszczególnych dokumentów,
- Otrzymasz wzór planu pracy nauczyciela wspomagającego oraz inne dokumenty dotyczące ucznia z orzeczeniem o kształceniu specjalnym.
Dla kogo jest to szkolenie:
- Nauczycieli wspomagających , pedagogów, psychologów, logopedów, terapeutów.
Prowadząca:
Dorota Fornalska
ekspert do spraw awansu zawodowego, ekspert do spraw osób z niepełnosprawnością, prezes w Stowarzyszeniu Pomocy Osobom Niepełnosprawnym „Słoneczko” w Lublinie. Autorka i koordynator projektów na rzecz osób niepełnosprawnych, pomysłodawczyni oraz organizatorka terapii wyjazdowej w miejscu zamieszkania na terenach wiejskich woj. lubelskiego, organizatorka wypoczynku integracyjnego Na co dzień pracuje zawodowo jako logopeda, wicedyrektor w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Lublinie. Lider w kształceniu uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi. Szkoleniowiec w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniów ,terapii dzieci z różnymi niepełnosprawnościami. Autorka licznych publikacji z zakresu edukacji dzieci i logopedii. Posiada duże doświadczenie w pracy z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem, z dziećmi w normie intelektualnej w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz dyslektykami. W swojej pracy kompetentna, profesjonalna w działaniach, zawsze życzliwa i otwarta na potrzeby innych, zwłaszcza tych którzy tej pomocy potrzebują.