Scenariusz lekcji dla szkoły podstawowej

Otrzymasz:

  • zaświadczenie w formacie PDF do wydruku
  • dostęp do nagrania na okres 3 m-cy
  • materiały

 

Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej.

87,00 

Brak w magazynie

Scenariusz zajęć w szkole podstawowej. Szczegółowy opis poszczególnych zadań, karty pracy dla uczniów.

1 – godziny dydaktyczne szkolenia na online  w  Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), a także dostępem do nagrania na okres 3 m-cy.

 

Scenariusz dwugodzinnej lekcji nt. „Zabawa w detektywa, czyli na tropie rozprawki”.

 

Jak uczyć pisania formy wypowiedzi o charakterze argumentacyjnym

W łatwy i przyjemny sposób przeprowadzisz lekcje dla swoich uczniów zgodnie ze scenariuszem –  rozprawiać się z roprawką:)
1 – godziny dydaktyczne szkolenia na online  w  Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), a także dostępem do nagrania na okres 3 m-cy.
Scenariusz zawiera szczegółowy opis poszczególnych zadań, dołączone są do niego karty pracy dla uczniów.
Ponadto będzie można tam znaleźć innowacyjne rozwiązania, jak:
🌈moc kolorów,
🌿logiczna gałązka oraz nacobezu w formie pytań.
Wykaz załączonej dokumentacji:
  • Gałązka elementy kompozycyjne
  • Grupa I – II –  III – Pierwszy argument
  • Grupy IV – V – Drugi argument
  • Instrukcja dla grup do zadania
  • Karta pracy nr 1 Wstęp
  • Kryteria oceny rozprawki nowe
  • Plan rozprawki gałązka logiczna nauka
  • Plan rozprawki gałązka logiczna
  • Rozprawka dla ucznia
  • Scenariusz lekcji z rozprawki
  • Zakończenie – praca w parach
  • Nacobezu w formie pytań do rozprawki 1 – 2

Autorka

Dorota Podorska

Dorota Podorska

Jestem trenerem, coachem, tutorem, doradcą zawodowym, dyplomowanym nauczycielem jęz. polskiego z 32-letnim stażem, wykładowcą i e-konsultantem w Wyższej Szkole Nauk Pedagogicznych w Warszawie, trenerem: myślenia krytycznego, wspomagania w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych, The Coaching Maps i treningu umiejętności społecznych, mentorem w kursach internetowych Ok zeszyt i Uczymy myślenia. Specjalizuje się m.in. w kompetencjach kluczowych, ocenianiu kształtującym, myśleniu krytycznym, nowoczesnych technologiach, pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, doradztwie zawodowym, Autorką kursów internetowych: Wykorzystanie narzędzi TOC na jęz. polskim, czyli jak ciekawie uczyć form wypowiedzi, zastosowanie The Coaching Maps w pracy nauczycieli różnych specjalności, Jak uczyć online? Współautorką publikacji: „Szkoła uczenia się”, Co sądzą uczniowie o zdalnym nauczaniu?

Shopping Cart
Scroll to Top