Klauzula informacyjna: Materiały edukacyjne (teczki), które nabywasz są dziełem twórcy i własnością Niepublicznego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli COS. Prosimy, abyś przestrzegał/a praw autorskich i pokrewnych, jakie nam przysługują. Nie publikuj i nie udostępniaj w Internecie ani w innych miejscach, materiałów edukacyjnych. Kupujesz materiały na użytek własny. Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu materiałów edukacyjnych w jakiejkolwiek postaci jest zabronione i wiąże się z sankcjami karnymi. Nie masz prawa do dalszej odsprzedaży materiałów edukacyjnych. Prawo Autorskie(Dz.U. z 2006 r. Nr .90, poz. 631).
Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Pliki zostały zabezpieczone kodowanymi znakami, które pozwalają na zidentyfikowanie osoby udostępniającej je nielegalnie. Dostęp do pobierania materiałów będziesz mieć, przez 6 miesięcy od daty zakupu. Przestrzeganie tych ram czasowych jest niezbędne, ponieważ nie będzie możliwości wydłużenia tego okresu, nawet w szczególnych przypadkach.
Wykaz materiałów edukacyjnych:
- Ankieta dla uczniów na temat spędzania czasu wolnego liczba str. 1
- Dostosowania dla ucznia realizującego nauczanie indywidualne liczba str.1
- Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia objętego kształceniem specjalnym – wzór dokumentu liczba str. 1
- IPET – wzór dokumentu dla starszych klas szkoły podstawowej, szkoły ponadpodstawowej liczba str.1
- Karta ucznia zakwalifikowanego do pomocy psychologiczno – pedagogicznej – wzór dokumentu liczba str.1
- Kwestionariusz wywiadu rodzinnego liczba str. 3
- Modyfikacja IPET – przykładowe zapisy liczba str. 2
- Ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej – przykładowe zapisy liczba str. 2
- Ocena efektywności udzielanej pomocy pp – przykładowe zapisy liczba str. 2
- Okresowa WOPFU – wzór dokumentu liczba str. 2
- Plan pracy pedagoga specjalnego w szkole liczba str.3 (uzupełniony)
- Podstawy prawne wydawania opinii dla szkół ponadpodstawowych przez Poradnie Psychologiczno – Pedagogiczne liczba str. 2
- Poradnik o dokumentacji ucznia objętego kształceniem specjalnym liczba str. 10
- Praca z uczniem zdolnym liczba str.4
- Program zajęć rozwijających kompetencje emocjonalno – społeczne liczba str. 2 (uzupełniony)
- Protokół posiedzenia zespołu ds. kształcenia specjalnego – wzór dokumentu liczba str. 1
- Przykładowe wpisy do dziennika pedagoga specjalnego liczba str. 3
- Przykładowy IPET – uczeń słabowidzący liczba str. 6 (uzupełniony)
- Przykładowy IPET – uczeń z ZA liczba str.7 (uzupełniony)
- Przykładowy IPET klasy młodsze – uczeń z niepełnosprawnością ruchową w szkole podstawowej liczba str.5 (uzupełniony)
- Przykładowy program zajęć korekcyjno – kompensacyjnych liczba str. 6 (uzupełniony)
- Przykładowy zakres obowiązków pedagoga specjalnego liczba str. 4
- Przykłady dostosowań wymagań dla uczniów objętych pomocą psychologiczno-pedagogiczną liczba str.10
- Sprawozdanie z pracy pedagoga specjalnego w szkole liczba str.3 (uzupełniony)
- Wniosek o dostosowanie egzaminu maturalnego liczba str.1
- Wniosek rodzica o objęcie pomocą psychologiczno – pedagogiczną – wzór dokumentu liczba str. 1
- Wniosek rodzica o opinię liczba str. 1
- WOPFU – młodsze klasy szkoły podstawowej, przykładowe zapisy liczba str.4
- WOPFU – wzór dokumentu liczba str.2
- Wykaz kwestionariuszy do diagnozy rodziny liczba str.1
- Wykaz przykładowej literatury, narzędzi diagnostycznych liczba str. 1
- Wykaz uczniów objętych pomocą psychologiczno-pedagogiczną – wzór dokumentu liczba str. 2
- Zasady diagnozowania potrzeb i możliwości ucznia liczba str. 2
- Zawiadomienie rodzica o posiedzeniu zespołu – wzór dokumentu liczba str.1
- Zgoda rodziców na objęcie ucznia pomocą – wzór dokumentu liczba str. 1