Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole średniej
Szkolenie offline – do odsłuchania. Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Pliki oraz nagranie zostały zabezpieczone kodowanymi znakami, które pozwalają na zidentyfikowanie osoby udostępniającej je nielegalnie.
Do uczestnictwa potrzebny jest komputer z głośnikiem i dostęp do Internetu. Dostępne bezpośrednio po opłaceniu (zaksięgowaniu).
Czas szkolenia (godz. dydakt.): 2, w tym praca własna z materiałami.
Szkolenie offline w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest, zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045). przydatnym do awansu zawodowego lub potwierdzenia określonych umiejętności.
Otrzymasz:
- zaświadczenie w formacie PDF do pobrania i samodzielnego wydruku,
- dostęp do nagrania na okres 3 m-cy,
- materiały: prezentacja.
Dla kogo szkolenie:
-
nauczycieli i specjalistów, pracujących w szkołach ponadpodstawowych.
Wzbogacisz wiedzę na temat spektrum autyzmu i nabędziesz umiejętność indywidualizacji kształcenia dla uczniów ze spektrum (z diagnozą autyzmu, w tym Zespołu Aspergera).
Program szkolenia :
- Symptomy zaburzeń ze spektrum autyzmu u nastolatków.
- Wpływ autystycznych zaburzeń na funkcjonowanie ucznia w szkole ponadpodstawowej – przykłady z życia wzięte.
- Jak efektywnie organizować i indywidualizować proces kształcenia w zespole klasowym, w którym jest nastoletni uczeń ze spektrum autyzmu?
Opis szkolenia:
Uczestnicy szkolenia wzbogacą wiedzę na temat wpływu zaburzeń ze spektrum autyzmu na funkcjonowanie ucznia w szkole ponadpodstawowej.
Pomoże im to w pracy dydaktyczno-wychowawczej, aby efektywniej planować i realizować lekcje poszczególnych przedmiotów oraz zajęcia praktyczne.
Korzyści ze szkolenia w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS:
-
Nauczysz się dostrzegać symptomy zaburzeń ze spektrum autyzmu u nastoletnich uczniów w szkole ponadpodstawowej,
-
Wzmocnisz własne kompetencje pedagogiczne, dzięki którym będą mogli efektywnie organizować i indywidualizować proces kształcenia w zespole klasowym, w którym jest nastoletni uczeń ze spektrum autyzmu.
Prowadząca
dr Amelia Dziurda-Multan