Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego

Szkolenie offline w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), przydatnym do awansu zawodowego lub potwierdzenia określonych umiejętności.

79,00 

Availability: Na stanie

, ,

Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego, jak udokumentować realizację swoich zadań na koniec roku szkolnego?


Szkolenie offline – do odsłuchania. Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Pliki oraz nagranie zostały zabezpieczone kodowanymi znakami, które pozwalają na zidentyfikowanie osoby udostępniającej je nielegalnie.

Miejsce szkolenia: Do uczestnictwa potrzebny jest komputer z głośnikiem i dostęp do Internetu. Dostępne bezpośrednio po opłaceniu (zaksięgowaniu ).

Czas szkolenia (godz. dydakt.): 1,5, w tym praca własna z materiałami.

Otrzymasz:

  • zaświadczenie w formacie PDF do pobrania i samodzielnego wydruku,
  • dostęp do nagrania na okres 6 m-cy,
  • przykładowe sprawozdanie z zajęć rewalidacyjnych dla ucznia na koniec roku szkolnego

Program szkolenia:

  • Obowiązujące wytyczne dotyczące obowiązku zatrudniania specjalistów, w tym pedagogów specjalnych.
  • Pedagog specjalny i jego zadania wynikające z przepisów prawa oraz z realiów placówek oświatowych.
  • Dokumentacja pedagoga specjalnego przygotowywana w trakcie roku szkolnego oraz na jego zakończenie – co trzeba wiedzieć i udokumentować?

Dla kogo jest to szkolenie:

  • dyrektorów i specjalistów pracujących w przedszkolach/ szkołach ogólnodostępnych

Opis szkolenia:

Prowadząca omówi obowiązki i obligatoryjną dokumentację pedagoga specjalnego ze zwróceniem szczególnej uwagi na czynności związane z zakończeniem roku szkolnego.

Korzyści ze szkolenia w Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS :

  • Wzbogacisz wiedzę na temat obowiązków nowego specjalisty, czyli pedagoga specjalnego.

Prowadząca: Amelia Dziurda – Multan

Shopping Cart
Scroll to Top