Sprawozdanie nauczyciela współorganizującego
Szkolenie offline – do odsłuchania. Produkt cyfrowy – dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Pliki oraz nagranie zostały zabezpieczone kodowanymi znakami, które pozwalają na zidentyfikowanie osoby udostępniającej je nielegalnie.
Do uczestnictwa potrzebny jest komputer z głośnikiem i dostęp do Internetu. Dostępne bezpośrednio po opłaceniu (zaksięgowaniu).
Czas szkolenia (godz. dydakt.): 1,5, w tym praca własna z materiałami.
Otrzymasz:
- zaświadczenie w formacie PDF do pobrania i samodzielnego wydruku (opcja 1 lub 2 lub 3),
- dostęp do nagrania na okres 3 m-cy (opcja 1 lub 3),
- materiały:Wzór sprawozdania z przykładowymi opisami, teczka pracy nauczyciela współorganizującego ( 2 lub 3),
Dla kogo jest to szkolenie:
- nauczycieli współorganizujących , pedagogów, psychologów, logopedów, terapeutów
Program szkolenia:
- Szczególowe zapoznanie z obowiązującą dokumentacją dotycząca nauczyciela współorganizującego.
- Przepisy dotyczące dokumentacji.
- Jak opracować sprawozdanie z pracy nauczyciela współorganizującego?
Opis szkolenia:
Szkolenie przyczyni się do wzmocnienia nauczycieli współorganizujących, jeśli chodzi o przygotowanie sprawozdania ze swojej pracy. Szkolenie odpowiada na potrzeby nauczycieli współorganizujących, terapeutów, logopedów, psychologów pracujących z dziećmi z różnymi deficytami. Pomoże dobrze przygotować sprawozdawczą dokumentację swojej pracy
Korzyści ze szkolenia w Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS :
- Poznasz przepisy prawa oświatowego dotyczące dokumentacji nauczyciela współorganizującego,
- Zaplanujesz opracowywanie dokumentacji.
- Wzmocnisz kompetencje w zakresie opracowywania poszczególnych dokumentów.
Teczka pracy nauczyciela współorganizującego (druki w formie elektronicznej)
Etap edukacyjny:
- przedszkole, szkoła: podstawowa, ponadpodstawowa.
Teczka to zbiór 15 plików w wersji do edycji. Pliki dostępne bezpośrednio po zakupie(opłaceniu), do pobrania na koncie kupującego na www.cos.edu.pl (rekomendacja, aby pobrać pliki na własny nośnik, gdyż po upływie dostępu, brak możliwości przywrócenia uprawnień do pobierania).Jest dostosowana do pracy na każdym etapie edukacyjnym.
- Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla uczniów z opinią PPP, liczba str.25
- Arkusz obserwacji, liczba str. 1
- Diagnoza funkcjonalna małego dziecka w tym dziecka z całościowymi zaburzeniami
rozwojowymi, liczba str. 3 - Ewaluacja IPET, liczba str. 1
- Inne przykładowe zapisy w IPET, liczba str. 5
- Wzór IPET, liczba str. 12
- Scenariusz zajęć modelowych terapii pedagogicznej prowadzonych w klasie III, liczba str. 4
- Ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielanej uczniowi, liczba 1
- Plan pracy nauczyciela współorganizującego, liczba str. 2
- Procedury postępowania w sytuacjach zagrożenia, liczba str. 5
- Program rewalidacji indywidualnej, liczba str. 5
- Zawiadomienie dla rodziców, liczba str. 1
- Wzór WOPFU, liczba str. 5
- Sprawozdanie nauczyciela współorganizującego, liczba str. 2
- Strategia postępowania w sytuacji występowania u dziecka zachowań trudnych, liczba str. 6
Prowadząca:
Dorota Fornalska