Czym się różnią zajęcia rewalidacyjne od pomocy psychologiczno – pedagogicznej?

Przepraszamy, produkt/szkolenie został(o) wycofany(e) z oferty i nie ma możliwości jego zamówienia.

Szkolenie dostępne w formie offline ( do odsłuchania) szczegóły tutaj 

Zachęcamy do zapoznania się z innymi szkoleniami.

90,00 

Brak w magazynie

,

Czym się różnią zajęcia rewalidacyjne od pomocy psychologiczno -pedagogicznej?


Data i godz. szkolenia: 17.01.2024 r. g. 19:00

Miejsce szkolenia:  Platforma Zrzut ekranu 2022 08 18 o 11.25.00 removebg preview 1. Rekomendowane przeglądarki internetowe: Opera, Chrome, Firefox . Do uczestnictwa potrzebny jest komputer z głośnikiem i dostęp do Internetu. Szkolenie z możliwością dyskusji i zadawania pytań.

Czas szkolenia (godz. dydakt.): 1,5, w tym praca własna z materiałami.

Jeżeli nie otrzymasz linku do szkolenia (  standardowo wysyłany jest 1 dzień przed szkoleniem), zgłoś nam przed szkoleniem, pisząc na adres biuro@cos.edu.pl


Otrzymasz (odpłatny dostęp):

  • zaświadczenie w formacie PDF do pobrania i samodzielnego wydruku,
  • dostęp do nagrania na okres 3 m-cy,
  • materiały: prezentacja
  • możliwość zadawania pytań prowadzącej, za pomocą czatu.

Szkolenie na żywo  w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), przydatnym do awansu zawodowego lub potwierdzenia określonych umiejętności.


Dla kogo szkolenie:

  • nauczycieli/wychowawców, szkolnych i pozaszkolnych specjalistów (psychologowie, pedagodzy, logopedzi), wszystkich zainteresowanych

Opis szkolenia

Uczestnicy wzbogacą wiedzę dotyczącą organizacji kształcenia specjalnego oraz pomocy psychologiczno-pedagogicznej wobec uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Uczestnicy poznają obligatoryjne dokumenty związane z zajęciami rewalidacyjnymi oraz pomocą psychologiczno-pedagogiczną organizowana w przedszkolu i szkole.

Zajęcia rewalidacyjne oraz pomoc psychologiczno-pedagogiczna to dwa różne podejścia do wspierania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Zajęcia rewalidacyjne skupiają się na rozwijaniu umiejętności oraz eliminowaniu trudności związanych z niepełnosprawnością, natomiast pomoc psychologiczno-pedagogiczna ma na celu dostosowanie procesu nauczania i uczenia się do indywidualnych potrzeb ucznia.

Program szkolenia :

  • Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej a organizacja zajęć rewalidacyjnych w przedszkolu i szkole.
  • Zadania wychowawcy oraz działania nauczycieli i specjalistów pracujących z uczniami ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjno – rozwojowymi.
  • Dokumentacja form pomocy p-p oraz dokumentacja zajęć rewalidacyjnych w przedszkolu i szkole.

Korzyści ze szkolenia w Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS

  • Dowiesz się jakie są podstawy prawne do organizacji zajęć
  • Dowiesz się jakie są kwalifikacje nauczycieli prowadzących zajęcia rewalidacyjne i specjalistyczne
  • Dowiesz się jakie są rodzaje zajęć, oraz jak je dokumentować

Prowadząca:

Projekt bez tytulu 12dr Amelia Dziurda-Multan

–polonistka, logopeda, surdopedagog, oligofrenopedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej, absolwentka kursu mistrzowskiego Metody Fonogestów, studiów z emisji głosu oraz rewalidacji i edukacji osób ze spektrum autyzmu. Wykładowca akademicki i trener, autorka artykułów i publikacji naukowych z zakresu pedagogiki specjalnej. Na co dzień pracuje w szkole ogólnodostępnej. Miłośniczka jazdy na rowerze i wędrówek po Roztoczu.

Wystawiane przez nas zaświadczenie nie nadaje uprawnień do wykonywania zawodu, nie zastępuje dyplomu studiów wyższych lub innych dokumentów wymaganych przepisami prawa do wykonywania zawodu. Potwierdza udział w szkoleniu na żywo / ukończenie szkolenia online oraz uzupełnienie wiedzy i umiejętności. Pracę nad rozwojem własnym uczestnika, co samo w sobie jest wartością i może stanowić przewagę konkurencyjną na rynku pracy.

Shopping Cart
Scroll to Top